Mirell's lille dagbok.

Uke 8+3

I dag skal jeg spille for galleriet..
Skal i stort familieselskap i dag der ALLE kommer til å dirkke.. Det er til og med satt opp transport til ALLE.
Slik at INGEN har grunn til å være edru :P Genialt egentlig. Men ikke for min del. Jeg og tantene mine er veldig glad i vin. Så det pleier å gå en del i slike anledninger. Å med barnefri og transport har jeg egentlig ikke noen grunn til ikke å drikke. Så dette kommer til å bli spennende..
Alkoholfri vin er kjøpt inn. Å en lite avslørende kjole er klar. Så da gjenstår det å se om jeg klarer å lure disse tantene som kjenner meg bedre enn noen andre. :P

Uke 8+3

Skal i stort familieselskap i dag der ALLE kommer til å dirkke.. Det er til og med satt opp transport til ALLE.
Slik at INGEN har grunn til å være edru :P Genialt egentlig. Men ikke for min del. Jeg og tantene mine er veldig glad i vin. Så det pleier å gå en del i slike anledninger. Å med barnefri og transport har jeg egentlig ikke noen grunn til ikke å drikke. Så dette kommer til å bli spennende..
Alkoholfri vin er kjøpt inn. Å en lite avslørende kjole er klar. Så da gjenstår det å se om jeg klarer å lure disse tantene som kjenner meg bedre enn noen andre. :P

Ååå lykke til !!! Oppdater meg da ❤️

Uke 8+3

Lykke til!! Ehm, skulle ønske jeg hadde en god unnskyldning til deg :-/ men sjenk oppi glasset ditt uten att de ser flasken :-) og godt å slippe å kjøre hjem ;-) og om du kjører selv så kan du si att du har hatt litt feber og usikker på hvor lenge energien holder? :-)

uke 8+6
Så i morgen runder jeg 9 uker. Å dagen i dag har bydd på nye "gleder"
26. nov har jeg fått jordmortime med UL. Gleder meg til den! Fikk jordmor i
Sandefjord denne gangen så det er lettere å arrangere.
8. desember skal jeg på 12 ukers kontroll med prøver osv hos fastlegen.

Så da er det to nye datoer å føre inn i boka.
I morgen kommer nytt magebilde :D

Stakk snuta innom her jeg ;)
Så gøy å ha noe å se fram til da :)
Gleder meg til jeg får det og...

Uke 10+2

Ser jeg har hvert sløv med dagboken i det siste. Men. Det har gått litt over stokk og stein. Veldig lite søvn. Sykt barn og jobb. Men nå begynner det å hjelpe seg. Det verste av kvalmen slipper taket litt og litt. Men trøttheteb er konstant. Magen vokser å blir stadig verre å skjule. I dag var det til og med en kunde på jobben som sa: "Jeg ser jo at du har noe på gang også." Å nikket mot magen min.
Så nå er det vel snart ikke mye til hemmelighet ennå. Har fortsatt ikle sakt det til pappa. Hadde håpet jeg kunne holde det til UL neste onsdag. Men mulig vi må fortelle det på søndag når vi henter Vesla.
I morgen er det fredag. Å endelig helg. Så får jeg prøve å klare meg igjennom julebordet på lørdag :p

Last edited:
Så gøy at babybumpen begynner å komme da ;) ♡♡

Last edited:
Blir bare verre og verre hver dag. :-P å i dag skal jeg på julebord. :-p

Ja, det blir spennende.
Har du noe å ha på som ikke avslører deg da? ;)

Back
Topp