Mirell's lille dagbok.

Uke 6+2
Kjøpt meg mamma bukse i dag.
Etter noen drastiske forsøk på å leve med vanlige bukser med strikk mellom knapp og knapphull. Har jeg innsett at jeg rett og slett måtte investere i bukser som faktisk er gode å ha på seg. :p

Så var det den kvalmen da.. holder på å brekke meg hele tiden på kvelden..
Å ikke bare det.. Men lukten av søt gjærbakst, vaniljekrem og kokos for meg til å svelge unna for ikke å brekke meg forran disken.. JIPPI!!!
Hvis dette fortsetter den veien jeg tror kommer det til å bli som med Vesla.. Å det gleder jeg meg ikke til :p
Ooohh. Der meldte kveldens halsbrann seg.. Da var kvelden komplett..
 
Uke 6+2
Kjøpt meg mamma bukse i dag.
Etter noen drastiske forsøk på å leve med vanlige bukser med strikk mellom knapp og knapphull. Har jeg innsett at jeg rett og slett måtte investere i bukser som faktisk er gode å ha på seg. :p

Så var det den kvalmen da.. holder på å brekke meg hele tiden på kvelden..
Å ikke bare det.. Men lukten av søt gjærbakst, vaniljekrem og kokos for meg til å svelge unna for ikke å brekke meg forran disken.. JIPPI!!!
Hvis dette fortsetter den veien jeg tror kommer det til å bli som med Vesla.. Å det gleder jeg meg ikke til :p
Ooohh. Der meldte kveldens halsbrann seg.. Da var kvelden komplett..

Oi det var tidlig. Jepp akkurat som forrige gang :)
 
Uke 7 er endelig her...!
Å jeg har hvert på UL i dag... Gruet meg veldig men det gikk helt strålende!
Legen jeg fikk var samme legen som jeg hadde i februar.. Haarek heter han faktisk :p
Fikk se vakre spira sitt hjerte som dunket superfort.. Å fikk bekreftet at lille spira ligger godt til inni magehulen der
h*n skal ligge! Legen sa også at jeg denne gangen kommer til å få tett oppfølging igjennom hele svangerskapet..
Å dermed så gjorde han valget mitt om sykehus veldig enkelt! SiV...

Har også endelig fått bekreftet fra gubben at denne gangen skal vi vite kjønnet.. Å jeg gleder meg vilt!

Legger ut bilde av spira mi i morgen...
Nå er det natta for ei trøtt jente!
 
Uke 7 er endelig her...!
Å jeg har hvert på UL i dag... Gruet meg veldig men det gikk helt strålende!
Legen jeg fikk var samme legen som jeg hadde i februar.. Haarek heter han faktisk :p
Fikk se vakre spira sitt hjerte som dunket superfort.. Å fikk bekreftet at lille spira ligger godt til inni magehulen der
h*n skal ligge! Legen sa også at jeg denne gangen kommer til å få tett oppfølging igjennom hele svangerskapet..
Å dermed så gjorde han valget mitt om sykehus veldig enkelt! SiV...

Har også endelig fått bekreftet fra gubben at denne gangen skal vi vite kjønnet.. Å jeg gleder meg vilt!

Legger ut bilde av spira mi i morgen...
Nå er det natta for ei trøtt jente!

Så flott :) det kommer til å gå bra :) og bra at du fikk han med med på å vite det
 
Her må jeg følge med :D
 
Uke 7+5

Å da er vi i gang igjen.. Samme som da jeg gikk med Velsa... KONSTANT kvalm.. det gir ser pokker meg ikke... Er ikke sånn ekstremt kvalm, men kvalm nok til at det ødelegger dagen min. Samt at jeg er ekstremt trøtt.. Vil egentlig ikke annet enn å sove. Å med tanke på at nettene er urolige og gir dårlig søvn å er ikke de til noe hjelp heller.
Puppene er ømme som bare det. Å det gjør ikke saken bedre. :(


Mye klaging i dag. Men må tenke positivt.. Jo flere symptomer og bedre er det :p
Er bare så SYKT lei kvalmen :p
 
Uke 7+5

Å da er vi i gang igjen.. Samme som da jeg gikk med Velsa... KONSTANT kvalm.. det gir ser pokker meg ikke... Er ikke sånn ekstremt kvalm, men kvalm nok til at det ødelegger dagen min. Samt at jeg er ekstremt trøtt.. Vil egentlig ikke annet enn å sove. Å med tanke på at nettene er urolige og gir dårlig søvn å er ikke de til noe hjelp heller.
Puppene er ømme som bare det. Å det gjør ikke saken bedre. :(


Mye klaging i dag. Men må tenke positivt.. Jo flere symptomer og bedre er det :p
Er bare så SYKT lei kvalmen :p

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ sender masse klemmer
 
Uke 7+5

Å da er vi i gang igjen.. Samme som da jeg gikk med Velsa... KONSTANT kvalm.. det gir ser pokker meg ikke... Er ikke sånn ekstremt kvalm, men kvalm nok til at det ødelegger dagen min. Samt at jeg er ekstremt trøtt.. Vil egentlig ikke annet enn å sove. Å med tanke på at nettene er urolige og gir dårlig søvn å er ikke de til noe hjelp heller.
Puppene er ømme som bare det. Å det gjør ikke saken bedre. :(


Mye klaging i dag. Men må tenke positivt.. Jo flere symptomer og bedre er det :p
Er bare så SYKT lei kvalmen :p
Vi er i samme båt leser jeg :p håper det gir seg litt snart for oss begge! Og blir puppene større nå må jeg ha en ny type støtte enn bh...:p heisekran foreksempel :p de er så vonde!! Og selvfølgelig har jeg en toåring som klatrer på kroppen min og treffer ALLTID puppene :p
 
Vi er i samme båt leser jeg :p håper det gir seg litt snart for oss begge! Og blir puppene større nå må jeg ha en ny type støtte enn bh...:p heisekran foreksempel :p de er så vonde!! Og selvfølgelig har jeg en toåring som klatrer på kroppen min og treffer ALLTID puppene :p
Jeg har allerede byttet BH str. De vanlige gjør vondt å ha på. Har også selv ei på 4 som elsker å krabbe oppå mamma om morningen (da jeg er mest kvalm) for å gi meg en kjempe klem.. Som da igjen gjør veldig vondt med mine ømme pupper.

I feel your pain :p
 
Uke 7+5

Å da er vi i gang igjen.. Samme som da jeg gikk med Velsa... KONSTANT kvalm.. det gir ser pokker meg ikke... Er ikke sånn ekstremt kvalm, men kvalm nok til at det ødelegger dagen min. Samt at jeg er ekstremt trøtt.. Vil egentlig ikke annet enn å sove. Å med tanke på at nettene er urolige og gir dårlig søvn å er ikke de til noe hjelp heller.
Puppene er ømme som bare det. Å det gjør ikke saken bedre. :(


Mye klaging i dag. Men må tenke positivt.. Jo flere symptomer og bedre er det :p
Er bare så SYKT lei kvalmen :p
Usj, denne kvalmen er noe dritt! Min er enda ikke over!! Håper det gir seg før for deg :)
 
Uke 8+1 da :)

Ønsker meg mer energi, og mindre kvalme...
Ømme pupper kan jeg leve meg.. Men den konstante kvalmen og mangel på søvn..
Det gjør meg helt de-funksjonell. Må helst ha en time på øynet i løpet av dagen. Hvis ikke er jeg helt skutt kl 18:00
Kvalmen er bare irriterende. Den er ikke så sterk at jeg må kaste opp.. Bare stor nok til at jeg går med den klumpen i halsen man får rett før man spyr. Brekker meg i ny og ne. Men kommer aldri noe ut... Så da lever jeg på ingefærte og tørr loff for å holde det i sjakk :p
Men nå skal jeg legge meg rett ut på sofaen og gjøre ingenting litt før Vesla skal i seng :p

God torsdag alle sammen! :D
 
Back
Topp