Mirell's lille dagbok.

Wow, sånne tester ser vi ikke så ofte av her inne (ikke i alle fall som test nr 1 tatt i syklusen)! Haha :D Gratulerer så mye!!
Tusen takk!! Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg nesten. Er helt over meg av glede. :)
 
Tenke seg til. Da har endelig min tur kommet. Å dagboken har fått sin plass på terminforumet.
Juni 2015
Hva blir det denne gangen?
Gutt?
En jente til?
Spennende å se.
Gleder meg.
 
Last edited:
Tenke seg til. Da har endelig min tur kommet. Å dagboken har fått sin plass på terminforumet.
Juni 2015
Hva blir det denne gangen?
Gutt?
En jente til?
Spennende å se.
Gleder meg.

Blir en gutt som kan leke med min gutt :)
 
Uke 4
Symptomer:
ømme pupper,
kvalm
trøtt
løper på do hele tiden
Murringene
muskel stivhet i magen.


Kjenner forandringer i kroppen. Masser av dem. Merker at kroppen bruker mye energi på "ingenting".
 
Last edited:
Uke 4

Symptomer: ømme pupper, småkvalm trøtt og løper på do hele tiden. Murringene og muskel stivhet i magen.

Kjenner forandringer i kroppen. Masser av dem. Merker at kroppen bruker mye energi på "ingenting". Gleder meg til helgen er over. Saka. Jeg sove lengre.

Gode tegn :) håper du slipper kvalmen da
 
Da har jeg ringt legen min, hun skulle ringe meg så fort hun hadde mulighet.
Håper hun vil henvise meg til tidlig UL så jeg kan få bekreftet at spira ligger der den skal ligge.
Tanken på en ny EXU skremmer livskiten ut av meg. Så da håper jeg at jeg kan få det bekreftet så fort som mulig!
 
Da har jeg ringt legen min, hun skulle ringe meg så fort hun hadde mulighet.
Håper hun vil henvise meg til tidlig UL så jeg kan få bekreftet at spira ligger der den skal ligge.
Tanken på en ny EXU skremmer livskiten ut av meg. Så da håper jeg at jeg kan få det bekreftet så fort som mulig!


Krysser fingrene ! Om du ikke får det så krev det !!
 
Ja ja.. Da var vi inne i nye uke.
Denne uken begynner hjerte å slå.. tenke seg til..
I kveld skal jeg snoke litt i "Min svangerskaps dagbok" som jeg har fått i gave av min nydelige søster!

:rolleyes:
 
Jaja... merker at jeg er gravid.. Sliten og trøtt.. Mangel på energi. Det er helt klart at dette tar mye av meg om dagen,
Nå har også snøen og kulden begynt å komme så da hjelper jo ikke det på humør og form..


Jeg venter også fortsatt på at jeg skal få time til tidlig UL på SiV. Håper jeg hører noe snart.
grusomt å vente!
 
Da har den ubrukelig halsbrann gjort sitt inntog!! Hater Halsbrann!
Men men.. det er jo ett godt tegn likevel.
Håper jeg slipper å ha så innmari mye slik jeg hadde sist..
Har null planer om å labbe rundt med ei flaske gavicon i veska resten av svangerskapet slik jeg gjorde sist!

Det går ihvertfall fremover.. håper jeg får time på UL snart!
venter utålmodig!
 
Da har den ubrukelig halsbrann gjort sitt inntog!! Hater Halsbrann!
Men men.. det er jo ett godt tegn likevel.
Håper jeg slipper å ha så innmari mye slik jeg hadde sist..
Har null planer om å labbe rundt med ei flaske gavicon i veska resten av svangerskapet slik jeg gjorde sist!

Det går ihvertfall fremover.. håper jeg får time på UL snart!
venter utålmodig!

Du er så flink !
 
Jaja... merker at jeg er gravid.. Sliten og trøtt.. Mangel på energi. Det er helt klart at dette tar mye av meg om dagen,
Nå har også snøen og kulden begynt å komme så da hjelper jo ikke det på humør og form..


Jeg venter også fortsatt på at jeg skal få time til tidlig UL på SiV. Håper jeg hører noe snart.
grusomt å vente!
Kjenner jeg er helt gira på ul i uke 6-8 :D jeg kan knapt vente å jeg ekke mer enn 4+2 xD
 
Back
Topp