Mirell's lille dagbok.

Jaja. Da er jeg offisielt IKM +1 i morgen. TR har ikke kommet i dag. Bobler og stikker litt i magen. Korsryggen og låra verker så jeg vet jaggu ikke hva som skjer. Tester i morgen tidlig. Så får vi se.

Taster fra Appen <3
Oi oi, så spennende! Krysser fingrene for at du har en liten spire i magen♥ Blir spennende med test i morgen :). Lykke til!

Nok en gang våkner jeg på natta. Får ikke sove. Murringene har ropet seg og jeg verker ikke fullt så mye. TR har fortsatt ikke vist seg. Så med mindre den viser overrasker meg når jeg våkner i morgen så tester jeg da. Å gå over IKM viser seg å nesten være mer tortur enn å vente på IKM. NÅ kan liksom alt skje!

Sååå.. Tirsdag.. TR skulle kommet i går.... Har ikke skjedd noen ennå..
Blenda hvit test og jeg er like forvirra...
Jaja.. Er ikke annet å gjøre enn å vente!

Sååå.. Tirsdag.. TR skulle kommet i går.... Har ikke skjedd noen ennå..
Blenda hvit test og jeg er like forvirra...
Jaja.. Er ikke annet å gjøre enn å vente!

Altså, om ikke du er det så er jeg det - skuffa!!:cool: Men ingen TR = masse håp!! :D

Tja.... skal man si da :P Fortsatt ingen TR og testen i dag tidlig var negativ.. :confused:
Får vente litt til da...

Åh så spennende! :D

-Fra appen-

Så kom den likevel. Våknet i natt med tak i magen og kraftig hodepine. Gikk på do å da var den kommet. Grusomme tante Rød. Jaja. Da styrer vi inn i ny PP med nye muligheter.

Taster fra Appen <3

Last edited:
Så kom den likevel. Våknet i natt med tak i magen og kraftig hodepine. Gikk på do å da var den kommet. Grusomme tante Rød. Jaja. Da styrer vi inn i ny PP med nye muligheter.

Taster fra Appen <3
Uff, så synd... :( bedre lykke neste pp!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Taster fra Appen <3
Neeeei! :( Meeen.. da satser vi på juniforum da eller? :D

Kjedelig:(. Juni barn er fint:D

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Jaja.. Ny IKM 7 okt. 6 dager før bursdagen til Vesla.
Da da starter vi PP7 og venter op IKM uke 41!
Det høres så leeeeeeeeeeeenge ut!
Men vi kjører fullt ut og satser på JUNI 2015!

:)

Nesten helg og nå kan den bare komme!
Venter på at TR skal takke for seg så jeg kan komme i gang med ny PP
Men en av dagens gleder var en koselig tur til byen med bestemor.
Verdens herligste dame! <3

Stressende og fullbooket helg.. Masse å gjøre og lite "fritid". Men helgen har med andre ord gått fort.
Noe annet er at ikke bare var TR forskjøvet med 2 dager. Men den varte også en dag kortere enn vanlig. Merkelige greier :P Men nå ser det ut som vi er klare for PP7. Så da er det bare å kjøre på.
Nå skal jeg nyte resten av søndagen :D

Stressende og fullbooket helg.. Masse å gjøre og lite "fritid". Men helgen har med andre ord gått fort.
Noe annet er at ikke bare var TR forskjøvet med 2 dager. Men den varte også en dag kortere enn vanlig. Merkelige greier :P Men nå ser det ut som vi er klare for PP7. Så da er det bare å kjøre på.
Nå skal jeg nyte resten av søndagen :D
Ingen vits i å sørge over TR framskyndet avreise!! Have a good pp!! :D

Back
Topp