Mirell's lille dagbok.

Spennende!! Rart å si det, for det pleier ikke å være tilfellet, men jeg håper helgen flyr av gårde!! :D
 
Spennende!! Rart å si det, for det pleier ikke å være tilfellet, men jeg håper helgen flyr av gårde!! :D
håper jeg også. Men er så redd for å bli skuffa.. så tør ikke håpe på noe eller ta alt som "symptomer"
 
håper jeg også. Men er så redd for å bli skuffa.. så tør ikke håpe på noe eller ta alt som "symptomer"

Nei, det er mye som sier det ene og det andre. Men det er lov å håpe!! :D

Hvordan ligger ting an nå??
 
Nei, det er mye som sier det ene og det andre. Men det er lov å håpe!! :D

Hvordan ligger ting an nå??
Joda. IKM i morgen. Har hatt litt stilling og krampaktig følelse i livmor, kjennes ut som jeg konstant har noe i halsen. Sånn som det er når du må kaste opp :-( og de siste dagene har jeg hvert kjempe sliten. Så jeg antar at jeg bare må vente til i morgen.



Taster fra Appen <3
 
Joda. IKM i morgen. Har hatt litt stilling og krampaktig følelse i livmor, kjennes ut som jeg konstant har noe i halsen. Sånn som det er når du må kaste opp :-( og de siste dagene har jeg hvert kjempe sliten. Så jeg antar at jeg bare må vente til i morgen.



Taster fra Appen <3

Håper du må vente lenge på tanta ;)
 
Du tester i morgen, sant?? For TR dukker ikke opp i morgen! :D
 
Dette blir spennende ❤️❤️


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
IKM i dag. Kl er halv 6 om morningen og jeg har liggi søvnløs i natt. Våknet flere ganger og hvert småkvalm. Tror jeg gruer meg til dagen i dag. Har murringer i magen så frykter vel det værste :-( Men tiden vil vise. God mandag alle sammen!



Taster fra Appen <3
 
Last edited:
Håper tr holder seg borte:). Ikke testet i dag?:D


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Å herregud, så frustrerende:mad:


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Ja, håper tr holder seg borte:D


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Jeg hadde dæva om jeg ikke hadde funnet de testene!!:laughing021
Håper tålmodigheten din lønner seg max!! :D :D
 
Jaja. Da er jeg offisielt IKM +1 i morgen. TR har ikke kommet i dag. Bobler og stikker litt i magen. Korsryggen og låra verker så jeg vet jaggu ikke hva som skjer. Tester i morgen tidlig. Så får vi se.



Taster fra Appen <3
 
Last edited:
Back
Topp