Helt enig !Syns du er en fantastisk mamma jeger ikke alle som er så opptatt av følelsene til barna sine :-*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig !Syns du er en fantastisk mamma jeger ikke alle som er så opptatt av følelsene til barna sine :-*
Syns du er en fantastisk mamma jeger ikke alle som er så opptatt av følelsene til barna sine :-*
Tusen takk jenter.Helt enig !
God påskeUke 29+1
Trøtthenten tar overhånd noen ganger.. Sover dårlig på natta og får sjeldent hvilt på dagen nå.
Så da blir det tunge dager og slitsomme netter. Lilleprinsen i magen danser rundt å har ingen planer om å ligge rolig veldig lenge av gangen. Å hva verre er.. Tålmodigheten min med Vesla få virkelig satt seg på prøve om dagen..
Hun skal stadig sitte formelig oppå meg.. Å hun er ekstremt
klengete. Noe som ikke hjelper på en sliten mamma...
Nå bare venter jeg på at mannen skal våkne så jeg kan gå å legge meg.. Han har hvert på jobb i natt.. Så han må få sove litt til..
Glad Påske alle sammen...
Var helt perfekt29+6
Nå kan jeg slappe av og gire nedbabyshower til min kjære søster. Er vel overstått og jeg tror hun ble veldig overrasket.
![]()
Til dere som har lurt på hemmelighetene jeg har holdt på med. Her er bildene. Vis vedlegget 111367Vis vedlegget 111368Vis vedlegget 111369
glad i deg også! håper dagen kommer til å minnes lenge! <3Var helt perfekter helt skutt etter alle inntrykkene i dag ! Du er superflink ! Tusen takk
glad i deg
Det gjør den helt sikkert ! Har litt å fylle inn i boka Mi i morgenglad i deg også! håper dagen kommer til å minnes lenge! <3
Så bra!Det gjør den helt sikkert ! Har litt å fylle inn i boka Mi i morgen![]()
Absolutt !!Så bra!håper du kommer til å kose deg med alt du fikk i dag. både gaver og minner
![]()
Synes det har vært minimaltUke 30+2
Nå begynner jeg virkelig å kjenne på at jeg er gravid.
Dagen i går endte på sofaen med mye vondt. Lilleprinsen presset så mye ned i går at det begynte å gjøre sikkerlig vondt nederst i magen. Samtidig lå han å sparket oppi ribbena så de verket i samme slengen.
Turen hjem i bilen var grusom. hver hompel i veien gjorde vondt, viste ikke ikke at det var så mange ulumskheter på den veien.
I dag verker ryggen og magen er øm.. Lilleprinsen har hvert aktiv hele morgenen så jeg kjenner det er godt å ha sofaen. Nå må jeg bare kvinne meg opp til å ta fatt på husarbeidet siden svigerfar kommer en tur fra Island i morgen.
Ble mye klaging i dag. Men har vel ikke hvert så mye klaging fra meg generelt sett de siste 30 ukene så jeg må vel være tilgitt![]()
God helg!
Takk snupp. Var helt ødelagt da jeg kom hjem i går.Synes det har vært minimaltdet er lov å syte litt
jeg synes du er flink jeg. Snart får du møte lilleprinsen
![]()
Det skjønner jeg. Håper du får slappa litt av i dag daTakk snupp. Var helt ødelagt da jeg kom hjem i går.
Vi får se da.. faren til G kommer i morgen. Å G driver varetelling i dag.Det skjønner jeg. Håper du får slappa litt av i dag da![]()
Du får ta det i puljerVi får se da.. faren til G kommer i morgen. Å G driver varetelling i dag.
Må få unnagjort litt her hjemme i dag kan du si.
ja du sier noe.Du får ta det i puljer![]()
Skal vi ta taco en annen dag da ?ja du sier noe.
tror det.. ble litt mye denne helgen.. skal i bursdag på søndag også.Skal vi ta taco en annen dag da ?![]()
I know how you feel, darlingUke 30+2
Nå begynner jeg virkelig å kjenne på at jeg er gravid.
Dagen i går endte på sofaen med mye vondt. Lilleprinsen presset så mye ned i går at det begynte å gjøre sikkerlig vondt nederst i magen. Samtidig lå han å sparket oppi ribbena så de verket i samme slengen.
Turen hjem i bilen var grusom. hver hompel i veien gjorde vondt, viste ikke ikke at det var så mange ulumskheter på den veien.
I dag verker ryggen og magen er øm.. Lilleprinsen har hvert aktiv hele morgenen så jeg kjenner det er godt å ha sofaen. Nå må jeg bare kvinne meg opp til å ta fatt på husarbeidet siden svigerfar kommer en tur fra Island i morgen.
Ble mye klaging i dag. Men har vel ikke hvert så mye klaging fra meg generelt sett de siste 30 ukene så jeg må vel være tilgitt![]()
God helg!