Mirell's lille dagbok.

Uke 23+1

Det kan virkelig være slitsomt å være hjemme med sykt barn når man er gravid :(
Men heldigvis har jeg en frøken som skjønner at mamma er sliten.
Så i går var bare kosedag. Å jeg håper at Vesla kan være like avslappet i dag.
Laget play doh sammen i går. Så da har hun noe å finne på i dag :)

Lille prinsen er aktiv som alltid. Ligger inni der og sparker og spreller :D
Om noen dager er det klart for å ta en tur til legen igjen.. Selv om jeg føler meg helt fin :)
Men det er vel greit å får unnagjort disse undersøkelsene :D
 
Uke 23+1

Det kan virkelig være slitsomt å være hjemme med sykt barn når man er gravid :(
Men heldigvis har jeg en frøken som skjønner at mamma er sliten.
Så i går var bare kosedag. Å jeg håper at Vesla kan være like avslappet i dag.
Laget play doh sammen i går. Så da har hun noe å finne på i dag :)

Lille prinsen er aktiv som alltid. Ligger inni der og sparker og spreller :D
Om noen dager er det klart for å ta en tur til legen igjen.. Selv om jeg føler meg helt fin :)
Men det er vel greit å får unnagjort disse undersøkelsene :D
Så bra jenta di forstår! ☺️ Det må være deilig. Sykt barn her også, men ikke så forståelsesfull han her, hehe!
 
Så bra jenta di forstår! ☺️ Det må være deilig. Sykt barn her også, men ikke så forståelsesfull han her, hehe!
hehe hun er ett veldig omtenksomt lite vesen :)
Nå har hun sittet for seg selv i 1 time med play dohen vi laget i går mens hun ser på TV. Er ikke noe mas i det hele tatt.
Bare den, Mamma kan jeg få noe drikke, Mamma kan jeg få ett eple. osv.
Hun er helt fantastisk om dagen :)
 
Så herlig liten tulle du har da♡ hun kommer til å bli en fin storesøster til lille prinsen:)
 
Så herlig liten tulle du har da♡ hun kommer til å bli en fin storesøster til lille prinsen:)
ja det tror jeg også! Hun kommer stadig bort å snakker inn i magen min... ligger å koser og "banker på".
Hun gleder seg veldig til han kommer.
 
Så søtt! ☺️ Gutten min er også veldig kjærlig av seg, men er tross alt bare 3 år, så er ikke alt han skjønner seg på☺️
 
Så søtt! ☺️ Gutten min er også veldig kjærlig av seg, men er tross alt bare 3 år, så er ikke alt han skjønner seg på☺️
Da vi fikk Vesla håpet jeg på at det ikke skulle bli så stort hopp mellom nr1 og nr 2 som det blir nå. Men nå ser jeg at det kanskje ikke er så dumt.
Hun forstår jo veldig mye. Hun har til og med spurt meg om hun kan være mer å se på at vi tar bilde av babyen inni magen. Når vi er i butikken eller f.eks H&M finner hun stadig ting vi bare "MÅ" kjøpe til lillebror.
 
hehe hun er ett veldig omtenksomt lite vesen :)
Nå har hun sittet for seg selv i 1 time med play dohen vi laget i går mens hun ser på TV. Er ikke noe mas i det hele tatt.
Bare den, Mamma kan jeg få noe drikke, Mamma kan jeg få ett eple. osv.
Hun er helt fantastisk om dagen :)
Tantes gull ❤️❤️
 
Uke 23+5
Hvert hos legen i dag. Å alt var fint og vel. Ikke noe å sette fingeren på. Eneste var en liten blodprøve for å sjekke jern innholdet i blodet. Å der får jeg svar på i løpet av uka. Hadde ikke overrasket meg siden keg hadde lavt jern innhold når jeg gikk med Vesla. :)
 
Håper de ser greie ut da. Hvis ikke så er det ihvertfall noe som er greit å gjøre noe med:)

Jeg fikk stikk i fingeren i går jeg:eek: hehe
Siden jeg sa at jeg var så tappet for energi, og jerninnholdet var på 36 ved forrige måling, så ville hun sjekke blodprosenten.
Hun mente at det var litt omdiskutert om de som har jerninnhold på under 60 skulle ha tilskudd...:confused:
 
Uke 25+5
Har blitt langt mellom innleggene for tiden.
Men det blir litt sånn noen ganger når man ikke er heeeelt i slaget.
Hvert en del trøtt og sliten. Ting krever mye mer energi om dagen gitt :p
Har litt planer fremover som skal utføres så det gjelder å holde tunga rett i munn her :p
Denne mandagen har startet bra ihvertfall. Så får vi se hvordan det utvikler seg utover.
Halsbrannen har tydeligvis kommet for å bli. Å jeg blir stadig påmint om hvorfor jeg holder på å kaste opp hver gang jeg tenker på gaviscon! FYTTI HEL... for noe grusomme greier!!! :p

Ha en flott uke folkens!
 
Uke 25+5
Har blitt langt mellom innleggene for tiden.
Men det blir litt sånn noen ganger når man ikke er heeeelt i slaget.
Hvert en del trøtt og sliten. Ting krever mye mer energi om dagen gitt :p
Har litt planer fremover som skal utføres så det gjelder å holde tunga rett i munn her :p
Denne mandagen har startet bra ihvertfall. Så får vi se hvordan det utvikler seg utover.
Halsbrannen har tydeligvis kommet for å bli. Å jeg blir stadig påmint om hvorfor jeg holder på å kaste opp hver gang jeg tenker på gaviscon! FYTTI HEL... for noe grusomme greier!!! :p

Ha en flott uke folkens!
Godt å se at du er her enda og at det står bra til med deg :) håper du blir med på et treff snar... Skjønner at det kan være vanskelig å få til når det er mye annet som skjer :)
Og ja, Gaviscon smaker skikkelig grusomt! Knasker en del av det om dagen, og glemmer liksom hvor ille det er fra gang til gang :p
 
Godt å se at du er her enda og at det står bra til med deg :) håper du blir med på et treff snar... Skjønner at det kan være vanskelig å få til når det er mye annet som skjer :)
Og ja, Gaviscon smaker skikkelig grusomt! Knasker en del av det om dagen, og glemmer liksom hvor ille det er fra gang til gang :p
jeg er alltid med på treff vettu! hadde det jo så koselig sist!
gir ikke slip på dere så lett :p
 
Back
Topp