Helt i ordentror det.. ble litt mye denne helgen.. skal i bursdag på søndag også.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Helt i ordentror det.. ble litt mye denne helgen.. skal i bursdag på søndag også.
Takk søta! du er skjønnast da!I know how you feel, darlingsyns du er tøff jeg
![]()
Neeeesten like skjønn som deg :-*Takk søta! du er skjønnast da!
Neeeesten like skjønn som deg :-*
Kjenner den feelingen også! Du, hope og trinebeth er liksom mineDet er så mange herlige jenter her inne på BV. Er det noe rart jeg blir sittende her i evigheter!
ja ikke sant! Man får liksom sine gode venninner her inneKjenner den feelingen også! Du, hope og trinebeth er liksom mine![]()
Søt du erKjenner den feelingen også! Du, hope og trinebeth er liksom mine![]()
Gå på www.knertenogkaroline.no. Øverst på siden finner du en tab til GRAVIDETILBUD. Der finner du all informasjon du trengerHei
Har du link til det innlegget du skrev om name-it tilbudet?
Gå på www.knertenogkaroline.no. Øverst på siden finner du en tab til GRAVIDETILBUD. Der finner du all informasjon du trenger![]()
bare hyggelig.. Happy shoppingTakk takk![]()
bare hyggelig.. Happy shopping![]()
Allerede gjortDa var det gjortLet the shopping begin
![]()
Allerede gjortfarlig !
Hehe jeg skulle ikke ha en rosa baby ! Men alt ble visst rosaJeg har et lite hinder nå med at jeg ikke vet kjønnet men kan tenke meg at det blir farlig etter fødsel
Så mye fint!!
I told you soooooo!Hehe jeg skulle ikke ha en rosa baby ! Men alt ble visst rosa![]()
Åååh, dere da*smask*
du er ganske så herlig selv også![]()
Hehe jeg skulle ikke ha en rosa baby ! Men alt ble visst rosa![]()