Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå krysser jeg alt jeg har for deg! Denne gangen går det, altså <3
Gratulerer som ruger!!! Krysser og håper for deg! ❤❤
Endelig er du ruger igjen, gratulerer![]()
NÅ skal det gå deres vei
Heier alt jeg kan
![]()
Gratulerer som ruger![]()
Nå er du en ruger, snupp❤❤❤
Hurra for ruging! Jeg testet positivt en uke etter innsett av blastocyst, klarer du virkelig å vente to uker?![]()
![]()
Hurra!![]()
Krysser fingrene for at spiren sitter!God helg så lenge
![]()
Tusen takk jenter ❤❤Gratulerer som ruger![]()
Tusen takk for at du krysserÅhhh krysser krysser og krysser!
CD 19, 5 dpo, 2 rugedag
Ruger ❤
Føles som en evighet siden sist. Jeg sitter med gode følelser, men det gjør jeg så om jeg kan stole på den er noe annetJwg er vel en evig optimist
![]()
Akkurat her jeg ligger nå føles det som evigheter til jeg kan teste. Men jeg må vel sikkert prøve meg om en 10 dagers tid![]()
Tusen takk ❤Lykke til i rugetiden! Har virkelig trua på blastocyst! Denne gangen skal det gå❤
Tusen takk skjønne duGratulerer som ruger! Krysser fingrene for at dette er lykkeegget![]()
Tusen takk for at du heier og krysser snuppelureÅååh gratulerer som ruger!! Dette er så spennendeKrysser alt jeg har og heier og heier på deg! Håper jeg kommer etter i samme termin forum som deg
![]()
Haha har et par stykkerHusk å bestille tester da!!!!
Bra! For syns å huske en viss dårlig unnskyldning fra tidligereHaha har et par stykker![]()
Hahaha ja det kan vel kanskje stemme detBra! For syns å huske en viss dårlig unnskyldning fra tidligere![]()