Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Å nei,hadde håpet så for deg❤️

CD 10, Kontroll og Blastocyst

Har vært på kontroll I dag og UL viste et stort flott egg under utvikling så en mulig EL kan skje allerede til mandag.

Så nå bare krysser vi fingerne :) !

Legen sa også at de nå ville ta å tine begge eggene som ligger I fryseren og dyrke de til Blastocyst og derfra se vi hva vi skal gjøre videre :)

Er glad for å få bekreftet at kroppen er I rute

Krysser og håper alt jeg kan, nå må det være din tur snart❤️

CD 13
El testen på lørdag viste ikke tegn til EL riktig enda og derfor stod jeg over testingen I går, men håper på en bedre test I dag :)

Hvordan gikk det i dag? Tenker masse på deg :)
Nei testen I går var heller ikke oppløftende, men kjenner I dag at kroppen forbereder seg så kanskje I dag :) håper på innsett av Blastocyst på fredag ❤

Så koselig st du tenker på meg vakre du ❤

CD 14, EL

Da har jeg EL med en fin test, morgen sex har vi også hatt og mail til porsgrunn er sendt :D

Nå krysser jeg fingerne for at eggene overlever opptininga og at begge utvikler seg til vakre Blastocyster :) ❤❤
Også legge ved er bilde av den fine EL testen haha :P:D snakker til den som en baby *koko*:P

Vedlegg

• 1461058636716.jpg
    1461058636716.jpg
    25,3 KB · Visninger: 91
Nei testen I går var heller ikke oppløftende, men kjenner I dag at kroppen forbereder seg så kanskje I dag :) håper på innsett av Blastocyst på fredag ❤

Så koselig st du tenker på meg vakre du ❤
Ser på posten under her at det var et bedre svar på testen :)
Selvfølgelig tenker jeg, og heier ♡♡

CD 14, EL

Da har jeg EL med en fin test, morgen sex har vi også hatt og mail til porsgrunn er sendt :D

Nå krysser jeg fingerne for at eggene overlever opptininga og at begge utvikler seg til vakre Blastocyster :) ❤❤
Også legge ved er bilde av den fine EL testen haha :P:D snakker til den som en baby *koko*:P
Så bra at EL er i rute :D ❤ Men er det ikke risky å ha sex nå når dere er midt inne i et forsøk hvis du blir gravid naturlig?

Så bra at EL er i rute :D ❤ Men er det ikke risky å ha sex nå når dere er midt inne i et forsøk hvis du blir gravid naturlig?
Jo man kan vel egentlig si at det er risky men det eneste risky for meg etter denne lange tiden er dobbel sjanse for Lykke :) ❤ og skulle jeg ende opp med to får jeg en ande sjanse på de jeg mistet for 5 år siden ❤

Dessuten så er R eventuelt naturlig befruktet egg på nesten så å si samme stadiet som et mulig fryse egg som blir satt tilbake på fredag :)

Heier på B:love7:Heartbigred:Heartpink:Heartblue:Heartbigred

CD 16, dagen før innsett

Om 24 timer er det stor sannsynlighet for st jeg er ruge igjen :D så jeg går bare å krysser fingerne alt jeg kan for st ikke porsgrunn ringer I morgen med dårlige nyheter for da besvimer jeg :o

Har ikke time før kl 1430 på ettermiddagen så jeg er nødt til å finne på noe å bedrive timene med slik at dagen går :)

Har planer om å få tatt noen skipper tak I ting som må ryddes her hjemme som jeg har utsatt en stund :) da er det gjort til 17 Mai slik jeg har lova meg selv å gjøre :P

Måtte kvelden gå fort :D

Back
Topp