Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, så leit å lese Sender deg en stor klem ❤ ❤
❤❤❤Å nei,hadde håpet så for deg️
Hvordan gikk det i dag? Tenker masse på degCD 13
El testen på lørdag viste ikke tegn til EL riktig enda og derfor stod jeg over testingen I går, men håper på en bedre test I dag
Nei testen I går var heller ikke oppløftende, men kjenner I dag at kroppen forbereder seg så kanskje I dag håper på innsett av Blastocyst på fredag ❤Hvordan gikk det i dag? Tenker masse på deg
Ser på posten under her at det var et bedre svar på testenNei testen I går var heller ikke oppløftende, men kjenner I dag at kroppen forbereder seg så kanskje I dag håper på innsett av Blastocyst på fredag ❤
Så koselig st du tenker på meg vakre du ❤
Så bra at EL er i rute ❤ Men er det ikke risky å ha sex nå når dere er midt inne i et forsøk hvis du blir gravid naturlig?CD 14, EL
Da har jeg EL med en fin test, morgen sex har vi også hatt og mail til porsgrunn er sendt ❤
Nå krysser jeg fingerne for at eggene overlever opptininga og at begge utvikler seg til vakre Blastocyster ❤❤
Også legge ved er bilde av den fine EL testen haha snakker til den som en baby *koko*
Jo man kan vel egentlig si at det er risky men det eneste risky for meg etter denne lange tiden er dobbel sjanse for Lykke ❤ og skulle jeg ende opp med to får jeg en ande sjanse på de jeg mistet for 5 år siden ❤Så bra at EL er i rute ❤ Men er det ikke risky å ha sex nå når dere er midt inne i et forsøk hvis du blir gravid naturlig?
Veldig spennendeSpennende tid fremover nå
Heier på B
Så spennende ❤ lykke til!
❤❤❤❤Sååå spennende <3