Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
❤❤❤Uæææææ
Tenk om! Tenk hvis! Åååhhhhh! The suspense!
Tusen takk for at du krysser ❤ ❤ ❤Krysser fingrene for deg!
Er innom og heier på deg kjære
Tusen takk for at dere heier ❤Heier på deg <3
Ånei Trodde virkelig det var din tur nå jeg.. Sender en god klem
Takk for klemmene ❤❤Uff, det var ikke hyggelig. Sender deg en mega stor trøsteklem
Ja har jo allerede hatt en runde, men det var noe drit men heldigvis har vi et par egg på frysÅh så leit :-( skjønner godt at du blir skuffa. Blir jo skuffa selv, på dine vegne.
men nå får dere jo hjelp med IVF for en grunn! På egenhånd har dere jo allerede prøvd alt for lenge, spør du meg. Nå er det alle kluter til for neste innsett!
desember er en møkkamåned å ha bursdag likevel! Januar er nok bedre og så blir det bedre for hver mnd som nærmer seg sommeren
Hilsen desemberbarn gift med februarbarn med aprildatter og maibaby på vei.
CD 1
Da kom TR plutselig og hun var ikke Velkommen siste sjansen på 2016 baby og nå går jeg over til 7 års mellom rom mellom første og andre og jeg som ønsket maks 2 år mellom.
Det blir hardere og hardere å svelge for hver eneste mislykkede pp som går...
Ja har jo allerede hatt en runde, men det var noe drit men heldigvis har vi et par egg på frys
Er desember barn selv og syns det er helt topp men januar er nok like flott tenker ❤
Kan ikke annet enn være lei meg på dine vegne og sende over en klem...!!
Uff nei jeg klarer nok ikke trøste deg med noe så banalt som hvilken mnd terminen blir. Har jo aldri brydd meg selv (selv om jeg syns det er greit at vi tilsynelatende får hver vår mnd i familien)
Får bare sette meg ned og håpe på deres vegne at frys er tingen. God klem!!
Tusen takk for alle klemmene❤❤Jeg sender deg en stor klem, full av forståelse og medfølelse
Tusen takk det håper virkelig jeg også ❤Uffameg At det skal være så vanskelig dette Håper det går bedre med fryseforsøket!