Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Da har jeg bestilt et par tester og det blir vel å ta en test om ikke TR har dukket opp innen testene dukker opp.

Søren kjenner nervøsiteten.
Vil teste for jeg vil vite om det er noe, men om det ikke er noe vil jeg ikke bli skuffa. For ja jeg blir skuffa, veldig skuffa om det ikke er noe på gang nå heller og TR bare tuller til tross for at jeg vet med 120% sikkerhet når EL var! Jeg hadde jo en EL test igjen og den var ikke til å ta feil av.

Herregud Værsåsnill å la det være en spire I magen ❤

Krysser fingrene for deg! ❤️❤️

CD 1

Da kom TR plutselig og hun var ikke Velkommen :( siste sjansen på 2016 baby og nå går jeg over til 7 års mellom rom mellom første og andre :( og jeg som ønsket maks 2 år mellom.

Det blir hardere og hardere å svelge for hver eneste mislykkede pp som går...

Ånei :( Trodde virkelig det var din tur nå jeg.. Sender en god klem ❤️

Åh så leit :-( skjønner godt at du blir skuffa. Blir jo skuffa selv, på dine vegne.

men nå får dere jo hjelp med IVF for en grunn! På egenhånd har dere jo allerede prøvd alt for lenge, spør du meg. Nå er det alle kluter til for neste innsett!

desember er en møkkamåned å ha bursdag likevel! Januar er nok bedre :) og så blir det bedre for hver mnd som nærmer seg sommeren

Hilsen desemberbarn gift med februarbarn med aprildatter og maibaby på vei.

Åh så leit :-( skjønner godt at du blir skuffa. Blir jo skuffa selv, på dine vegne.

men nå får dere jo hjelp med IVF for en grunn! På egenhånd har dere jo allerede prøvd alt for lenge, spør du meg. Nå er det alle kluter til for neste innsett!

desember er en møkkamåned å ha bursdag likevel! Januar er nok bedre :) og så blir det bedre for hver mnd som nærmer seg sommeren

Hilsen desemberbarn gift med februarbarn med aprildatter og maibaby på vei.
Ja har jo allerede hatt en runde, men det var noe drit men heldigvis har vi et par egg på frys :)

Er desember barn selv og syns det er helt topp :) men januar er nok like flott tenker ❤

CD 1

Da kom TR plutselig og hun var ikke Velkommen :( siste sjansen på 2016 baby og nå går jeg over til 7 års mellom rom mellom første og andre :( og jeg som ønsket maks 2 år mellom.

Det blir hardere og hardere å svelge for hver eneste mislykkede pp som går...

Uffameg:( At det skal være så vanskelig dette:( Håper det går bedre med fryseforsøket!

Ja har jo allerede hatt en runde, men det var noe drit men heldigvis har vi et par egg på frys :)

Er desember barn selv og syns det er helt topp :) men januar er nok like flott tenker ❤

Uff nei jeg klarer nok ikke trøste deg med noe så banalt som hvilken mnd terminen blir. Har jo aldri brydd meg selv (selv om jeg syns det er greit at vi tilsynelatende får hver vår mnd i familien)

Får bare sette meg ned og håpe på deres vegne at frys er tingen. God klem!!

Kan ikke annet enn være lei meg på dine vegne og sende over en klem...!!
Uff nei jeg klarer nok ikke trøste deg med noe så banalt som hvilken mnd terminen blir. Har jo aldri brydd meg selv (selv om jeg syns det er greit at vi tilsynelatende får hver vår mnd i familien)

Får bare sette meg ned og håpe på deres vegne at frys er tingen. God klem!!
Jeg sender deg en stor klem, full av forståelse og medfølelse ❤️
Tusen takk for alle klemmene❤❤

Back
Topp