Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Ja helgene går desverre alltid alt for fort :p men det gjør uke dagene for tiden også :D heldigvis :p

Tiden Snegler seg egentlig avgårde nå syns jeg. Har knapt jobba i mars, småjenta har vært mye syk, 60% sykemeldt selv, ferie i påsken og nå omsider 100% sykemelding frem til perm. oppi alt så har vi flytta, men NÅ kan jeg endelig begynne å gjøre klart til poden kommer. Bare dumt at alt er så sinnsykt tungt!

ordner seg nok når bhg hverdagen kommer i orden. Merker godt at jenta har vært for lite i bhg i mars, er ikke mange dagene faktisk!

Tiden Snegler seg egentlig avgårde nå syns jeg. Har knapt jobba i mars, småjenta har vært mye syk, 60% sykemeldt selv, ferie i påsken og nå omsider 100% sykemelding frem til perm. oppi alt så har vi flytta, men NÅ kan jeg endelig begynne å gjøre klart til poden kommer. Bare dumt at alt er så sinnsykt tungt!

ordner seg nok når bhg hverdagen kommer i orden. Merker godt at jenta har vært for lite i bhg i mars, er ikke mange dagene faktisk!
Ja da har du virkelig hatt hendene dine fulle kjære deg :O

Håper det retter seg opp for deg snart så du kan nyte den siste tiden ❤

CD 27, 13 dpo
Siste dagen I denne syklusen, kanskje?
Og drt gjenstår å se om TR dukker opp I morgen.

"Symptomene" kommer og går, men det er ikke som er veldig klare og som gir følelsen av at det er spire på gang.

Har siden I går hatt en følelse av at det sitter noe hovent baki svelget. Føles nesten litt som drøvellen henger I veien baki drøvlen og det er sykt irriterende!! :O men om det er noe tegn på noe aner jeg ikke :P haha

Ja og etter litt Google diagnostikk av denne sykt irriterende klump I halsen følelsen er det mange som har dette som et typisk symptom på spire.

Dette er jo noe nytt for meg for har aldri opplevd dette før. Så nå blir morgendagen enda mer spennende for å se om det dukker opp noe TR eller ikke:P

Hadde vært flott om det var en spire pp plass nå. Mannen og jeg har 8 års jubileum om en uke og kunne overraske han med en positiv test da hadde virkelig vært flott altså :D❤❤❤

Håper så for deg:)

Har du gått på letrozol denne mnd??

Tusen takk ❤

Ja har prøvd Letrozol for første gang denne syklusen :)
Så spennende,krysser fingrene for spire❤️

Jeg er på runde 2,prøver på nr 2:)
5dpo og utålmodig, hehe:)

Back
Topp