Ja helgene går desverre alltid alt for fort men det gjør uke dagene for tiden også heldigvisFredag betyr at helgen er begynt, og helger går jo alltid for fort og så er det mandag...
Spennende spennende!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja helgene går desverre alltid alt for fort men det gjør uke dagene for tiden også heldigvisFredag betyr at helgen er begynt, og helger går jo alltid for fort og så er det mandag...
Spennende spennende!
Jeg vil at det skal bety spireJa det er alltid spennende å se om det kan bety spire eller TR
Ja helgene går desverre alltid alt for fort men det gjør uke dagene for tiden også heldigvis
Ja håper virkelig det altså hvordan står det til med det da?Jeg vil at det skal bety spire
Ja da har du virkelig hatt hendene dine fulle kjære deg :OTiden Snegler seg egentlig avgårde nå syns jeg. Har knapt jobba i mars, småjenta har vært mye syk, 60% sykemeldt selv, ferie i påsken og nå omsider 100% sykemelding frem til perm. oppi alt så har vi flytta, men NÅ kan jeg endelig begynne å gjøre klart til poden kommer. Bare dumt at alt er så sinnsykt tungt!
ordner seg nok når bhg hverdagen kommer i orden. Merker godt at jenta har vært for lite i bhg i mars, er ikke mange dagene faktisk!
Haha det hadde sikkert jeg gjort også om jeg hadde hatt noen tester liggende
Ja tok meg 4 år å komme på den løsningen da hahaJa der har du det ! Smart du
Det går bra med meg. Magen vokserJa håper virkelig det altså hvordan står det til med det da?
Ja tok meg 4 år å komme på den løsningen da haha
Hehe joBedre sent enn aldri, er det ikke det de sier ?
Åå drt er god å høreDet går bra med meg. Magen vokser
Tusen takk for at du krysser fingerne ❤Krysser alt jeg har for deg
Tusen takk ❤Håper så for deg
Har du gått på letrozol denne mnd??
Så spennende,krysser fingrene for spire️Tusen takk ❤
Ja har prøvd Letrozol for første gang denne syklusen
Hahah eier ikke en eneste test så det blir nok ikke enda får eventuelt nysgjerrigheten overtar her om TR uteblirSå når skal du teste??!! Du holder oss på pinebenken her, hehe