Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Hurra for dpo :D Håper den sitter nå ❤

CD 16, 2 dpo

Har hatt vanvittige mengder med utflod både I går og I dag. Dette er en sjeldenhet her I kroppen og spent på om det fortsetter.

Vet jo godt at det er for tidlig å si, men er vel lov å krysse fingerne for at dette er et godt tegn:D

CD 19, 5 dpo

Masse falske graviditets symptomer allerde :P eller falske er vel kanskje feil ord å bruke, men føler uannsett at det er for tidlig å si at dette kan være starten på noe 5 dpo. Etter 4 år nå har jeg lært at en oppblåst mage eller ømme bryst ikke nødvendigvis er baby.

Men med Letrozol denne pp'en så regnet jeg med at det kanskje ville dukke opp noe så greit å holde en oversikt :)

- veldig oppblåst mage
- tisse på natta
- ødemer i hende
- luft
- trøtt
- lettere irritabel
- konstant hol
- urolig mage

Er jo 5 dpo allerede så jeg syntes dagene går unna :) og jeg fortsetter å krysse fingerne ❤

CD 21, 7 dpo

Allerde 1 uke siden EL og tiden har gått kjempe fort :D

Symptomene står I kø og jeg stoler Ikke på et eneste av dem :P men men likevel

- svimmel
- opp å tisse om natta
- luft på ettermiddagen/kvelden
- ødemer I hendene
- trøtt
- føler meg fyllesyk når jeg våkner om morgenen
- hormonell
- iling/små kramper foran på leggen
- smerter og krampelignende tak over skambeinet

Jaaa jeg er kanskje litt på symptom jakt om dagen :P Haha

CD 23, 9 dpo

Åå herregud all den lufta :O KABOooooooM liksom!!

Det dukker jo opp litt nå og da, men spesielt utover ettermiddagen begynner de såkalte symptomene å melde seg .

Det faste er jo en god del luft så det er ubehagelig I magen, litt halsbrann lignende følelse I halsen og svelget og trøtt som et dovendyr.

Har også kjent en del Plutselig kraftige stikk både I går og I dag.

Ikm er kommende mandag så vi får se :)

CD 25, 11 dpo

Jeg fryser, tisser og er kvalm om hverandre og de siste 3 dagene har jeg følt meg små fyllesyk uten å ha rørt en eneste dråpe :o blæææ

Spennende å se hva som skjer på mandag :)

Fredag betyr at helgen er begynt, og helger går jo alltid for fort ;) og så er det mandag...

Spennende spennende!

Back
Topp