Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Følger med deg <3 Kjenner meg litt igjen med det å gå og se så mange gravide og barnevogner rundt seg, det er ikke noe godt når man selv prøver og lengter. <3 Men neste gang er det deres tur! ! Tenker på deg og sender en klem.
Ja det blir vondt med tiden når man så gjerne skulle ønske man gikk slik selv.. men det skal vel gå snart :) kan ikke gi opp håpet ❤❤

CD 28, dpo land?

Det har dukket opp enkelte symptomer som kan tyde på at jeg er I dpo land og at EL har klart å snike seg ubemerket forbi. Kanskje 9 dpo et sted om jeg skal følge kroppens egne signaler.

I går kom resept på Letrozol som jeg skal få prøve neste syklus og neste. Artig å prøve noe nytt:)

Det tok noen dager før det sank inn at IVF hadde blitt utsatt med 8 uker og det smalt på søndag da vi var ute på familie tur og det var gravide, barnevogner og helt ferske bebbiser over alt. Kjente virkelig på sorgen av over 4 år som prøver uten ønsket resultat :( Ja jeg begynner virkelig å bli sliten nå.. :(
Føler med deg ❤️ jeg var veldig langt nede når vi prøvde og prøvde, men man kan aldri gi opp. Du ga meg mot til å kjempe videre og jeg er idag gravid med lillebror og kommet til uke 24 ❤️ vet ikke om du husker meg jeg :) sender deg en god klem og masse babystøv! ❤️ dumt det ble utsatt :(

Føler med deg ❤️ jeg var veldig langt nede når vi prøvde og prøvde, men man kan aldri gi opp. Du ga meg mot til å kjempe videre og jeg er idag gravid med lillebror og kommet til uke 24 ❤️ vet ikke om du husker meg jeg :) sender deg en god klem og masse babystøv! ❤️ dumt det ble utsatt :(
Så koselig å høre fra deg og jeg håper virkelig jeg kan bli like heldig som deg ❤❤ nyt tidem videre snuppelure :D❤❤

CD 31, IKM i dag?

Ikke sikker på når jeg skal ha IKM jeg så derfor blir det bare ren og skjær gjetting herfra :P:D men magefølelsen hsr liksom hele tiden sagt at IKM er I dag uten at jeg vet hvorfor :P

Og testen blir nok tatt om en uke hvis ikke det hsr skjedd noe veldig overbevisende den ene eller den andre veien innen den tid :)

Hvis jeg skal nevne symptomer, for ja jeg må jo lete litt, så er de som følgende:
- kvalme
- luft I magen
- hodepine
- veldig rørete
- glemsk
- trøtt
- stikk og strekk I magen
- tappen er hard, lukket og høy
- gravid følelse

Så koselig å høre fra deg og jeg håper virkelig jeg kan bli like heldig som deg ❤❤ nyt tidem videre snuppelure :D❤❤
Tusen takk snuppa ❤️ håper det snart er din tur nå ❤️ heier på dere :D ❤️

CD 1, pp 52 (tror jeg)

Da slapp jeg vente like lenge som sist og straks kan vi få prøve vårt første fryse forsøk I uke 16.

Nå håper jeg beste syklus kan starte den 5/4 :) og at alt er tilbake til normalen igjen :)

CD 2

Da er det værtfall klart at det mest sannsynlig blir tilbakesetting av frys I uke 16 engang.

Men vi skal også få prøve Letrozol denne pp'en så krysser fingerne for ventespire med Letrozol hjelp :)

Fått igjen litt mot nå etter å ha hatt litt fravær av det den siste tiden ❤

CD 13 - 1 dpo?

Jeg kan ikke si med sikkerhet for har helt glemt å bestille meg EL tester denne gangen, men av kroppens gamle tegn TROR jeg EL kan ha funnet sted i går. Kan kjenne litt på tappen senere for å være sikker. I tilfelle har vi treft blink denne gangen og kjørt strategisk annen hver dag med sengekos :P:D

Jeg bare krysser fingerne nå :) Og imens jeg venter på at det skal spire og gro i egen mage kan jeg nyte det som har begynt å spire og gro i vinduskarmene hjemme :D

CD 14, EL!!!!

Jaggu tok jeg feil av kroppens signaler for 48 timer siden. For det er ingen tvil om at EL er I dag og til min store glede fant jeg en siste EL test I barber utstyret til mannen :P og den bekreftet veldig tydelig at EL er I dag!:D så takket være Letrozol er kroppen endelig I rute igjen og jeg kan da mest sannsynlig telle dpo fra I morgen :)

Kjenner det har vært godt å ha en liten periode j or fokusert har vært på helt andre ting :) føler meg mer opplagt til å heie frem en spire I magen nå enn hva jeg var rett over nyttår ❤

Back
Topp