Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Veldig lite spennende å fortelle desverre :( dagens test ga klart svar... negativ. Så nå får jeg bare vente og se hva jeg gjør videre :)

Veldig lite spennende å fortelle desverre :( dagens test ga klart svar... negativ. Så nå får jeg bare vente og se hva jeg gjør videre :)

Jeg er bare innom for å gi deg en god klem Hope! ♡♡ Jeg tenker mye på deg selv om jeg ikke alltid er på forumet, eller legger igjen spor her.

Synes kroppen din er skikkelig dum som ikke spiller på lag med dere, men snart skal du bli gravid! ♡♡♡

Nei så kjedelig hope

Og enda kjedeligere med forskjøvet syklus!

Da får dumme tanta se og komme sånn at du kan få implantert gullegget!

Nei nei nei! :( MEN, da er det meningen at neste forsøk skal gi dere en lillebror eller lillesøster❤️❤️ Sender deg en stoor klem❤️

Jeg er bare innom for å gi deg en god klem Hope! ♡♡ Jeg tenker mye på deg selv om jeg ikke alltid er på forumet, eller legger igjen spor her.

Synes kroppen din er skikkelig dum som ikke spiller på lag med dere, men snart skal du bli gravid! ♡♡♡
Nei kroppen har virkelig gått I streik altså og møkk er drt, men men må bare smøre seg med tålmodigheten :)

Tusen takk for at du titter innom og for alle gode ord ❤ håper slt står bra til med deg og de små?:)

CD 35, Dpo ?

Her hsr fremdeles ikke TR dukket opp og jeg er en god uke over det som jeg trodde var IKM.

Det er vel nå sånn at EL har vært skikkelig forsinket denne gangen og det resulterer I forsinket TR så klart.

Jeg aner ikke når el har vært eller om det I det hele tatt har vært. Har jo ikke testet og kjenner jeg angrer litt på det nå :P

Men jeg hsr opplevd å gå 2 uker over tiden ved 2 anledninger tidligere så derfor gir jeg meg selv en ekstra uke før jeg tester noe mer eller grubler noe mer over om dette er spire på gang.
Er også litt usikker på om jeg skal si ifra til porsgrunn at kroppen har litt forsinkelser.
Er vel ikke dumt å gjøre det kanskje :)

Uannsett ventingen fortsetter og jeg blir litt mer små gal for hver dag som går uten at det skjer noe :o

Tenkte på deg nett her i stad. Så TR er fortsatt på ferie altså. Hm. Kanskje EL var nå i helga ;-) håper det ble suksess ut av den helgen!

Tenkte på deg nett her i stad. Så TR er fortsatt på ferie altså. Hm. Kanskje EL var nå i helga ;-) håper det ble suksess ut av den helgen!
Uannsett når EL har vært så har vi treft værtfall :p:D haha bare resten som gjenstår :P tiden vil vise :)

Last edited:
CD 36, dpo ?

Fortsatt ikke spor til TR. Fikk svar fra porsgrunn I dag om at hvis TR fortsatt er fraværende tirsdag neste uke kan jeg komme inn for en sjekk neste uke.

Så her er her er det bare å ta tia til hjelp!

CD 38, dpo ?

Fortsatt ingen tr.

Tappen har gjemt seg og jwg stikker ikke hele neven oppi I rattata for å kjenne etter :p mistenker ul kontroll kommende uke :)

Nei kroppen har virkelig gått I streik altså og møkk er drt, men men må bare smøre seg med tålmodigheten :)

Tusen takk for at du titter innom og for alle gode ord ❤ håper slt står bra til med deg og de små?:)

Jeg skal heie på deg helt til du får to fine streker og en spire som følger deg helt til termin!

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har fått med meg denne meldingen før nå.. Jeg legger merke til at du sier "de små".. Jeg har jo bare en sønn fra før, og når du skrev denne meldingen ante jeg heller ikke at jeg var gravid. Men nå stemmer det jo, jeg har to små å ta vare på. Skulle nesten tro du visste før meg. ❤ ;) Hehe.

CD 1

Der satt den merra!!! Jaja bedre sent enn aldri og vi venter på å komme igang med frys :)

Synes hun godt kan begynne å komme presis som hun skal... Men men, godt du klarer å se fremover! Jeg heier på dere! <3

Jeg skal heie på deg helt til du får to fine streker og en spire som følger deg helt til termin!

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har fått med meg denne meldingen før nå.. Jeg legger merke til at du sier "de små".. Jeg har jo bare en sønn fra før, og når du skrev denne meldingen ante jeg heller ikke at jeg var gravid. Men nå stemmer det jo, jeg har to små å ta vare på. Skulle nesten tro du visste før meg. ❤ ;) Hehe.
Synes hun godt kan begynne å komme presis som hun skal... Men men, godt du klarer å se fremover! Jeg heier på dere! <3
Så hyggelig å lese søte du :)
Hoho jeg vet alt :D :cool::cool:

Ja det er kjedelig. Nå blir liksom alt forskjøvet med 2 uker :/ Men men det var vel kanskje meningen slik :)

Omsider! Ja var det ikke noe spire så var det effen meg på tide!

Da blir det andre boller

Back
Topp