Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig lite spennende å fortelle desverre dagens test ga klart svar... negativ. Så nå får jeg bare vente og se hva jeg gjør videre
Veldig lite spennende å fortelle desverre dagens test ga klart svar... negativ. Så nå får jeg bare vente og se hva jeg gjør videre
Nei kroppen har virkelig gått I streik altså og møkk er drt, men men må bare smøre seg med tålmodighetenJeg er bare innom for å gi deg en god klem Hope! ♡♡ Jeg tenker mye på deg selv om jeg ikke alltid er på forumet, eller legger igjen spor her.
Synes kroppen din er skikkelig dum som ikke spiller på lag med dere, men snart skal du bli gravid! ♡♡♡
Ja det var kjedelig og hu kan jaggu komme nå syns jegNei så kjedelig hope
Og enda kjedeligere med forskjøvet syklus!
Da får dumme tanta se og komme sånn at du kan få implantert gullegget!
Ja håper virkelig det tusen takk for klemmen ❤Nei nei nei! MEN, da er det meningen at neste forsøk skal gi dere en lillebror eller lillesøster Sender deg en stoor klem
Uannsett når EL har vært så har vi treft værtfall haha bare resten som gjenstår tiden vil viseTenkte på deg nett her i stad. Så TR er fortsatt på ferie altså. Hm. Kanskje EL var nå i helga ;-) håper det ble suksess ut av den helgen!
Nei kroppen har virkelig gått I streik altså og møkk er drt, men men må bare smøre seg med tålmodigheten
Tusen takk for at du titter innom og for alle gode ord ❤ håper slt står bra til med deg og de små?
CD 1
Der satt den merra!!! Jaja bedre sent enn aldri og vi venter på å komme igang med frys
Jeg skal heie på deg helt til du får to fine streker og en spire som følger deg helt til termin!
Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har fått med meg denne meldingen før nå.. Jeg legger merke til at du sier "de små".. Jeg har jo bare en sønn fra før, og når du skrev denne meldingen ante jeg heller ikke at jeg var gravid. Men nå stemmer det jo, jeg har to små å ta vare på. Skulle nesten tro du visste før meg. ❤ Hehe.
Så hyggelig å lese søte du ❤Synes hun godt kan begynne å komme presis som hun skal... Men men, godt du klarer å se fremover! Jeg heier på dere! <3
CD 1
Der satt den merra!!! Jaja bedre sent enn aldri og vi venter på å komme igang med frys
Omsider! Ja var det ikke noe spire så var det effen meg på tide!
Da blir det andre boller
Så bra hvor mange egg har du på frys?
Nå blir det andre boller ja med nytt besøk hos Porsgrunn om 8 dagerSpennende med frys forsøk