Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Uff, jeg får så vondt av deg :( Godt du hvertfall har noe å se frem til, men dette var bare leit altså.. Jeg sender deg mange gode klemmer ❤

CD 28, 15 (?)Dpo

Enda ingen TR og fortsatt både strekker, stikker og drar det fryktelig. Det er også godt med utflod.

Kanskje jwg skal ta en EL test senere? Ja jeg gjør det! Jeg tar en EL test. Det kan på ingen måte skade. Kroppen har utsatt el med 2 uker tidligere så hvorfor ikke igjen?

Jeg skulle gjerne tatt en g test igjen men er tom for BT har kun 2 digitale og de vil jeg vente med selv om fristen på den ene er før februar begynner så jeg må nok ta den til slutt uannsett. Jeg venter til slutten av denne uka. Om TR fortsatt ikke har kommet eller EL testene gir defuse resultater smeller jeg av en CBd..

Dette er frustrerende!!

CD 28, 15 (?)Dpo

Enda ingen TR og fortsatt både strekker, stikker og drar det fryktelig. Det er også godt med utflod.

Kanskje jwg skal ta en EL test senere? Ja jeg gjør det! Jeg tar en EL test. Det kan på ingen måte skade. Kroppen har utsatt el med 2 uker tidligere så hvorfor ikke igjen?

Jeg skulle gjerne tatt en g test igjen men er tom for BT har kun 2 digitale og de vil jeg vente med selv om fristen på den ene er før februar begynner så jeg må nok ta den til slutt uannsett. Jeg venter til slutten av denne uka. Om TR fortsatt ikke har kommet eller EL testene gir defuse resultater smeller jeg av en CBd..

Dette er frustrerende!!

Det hørtes ut som en fin plan. Støtter CBD på torsdag ved neg EL tester og TR på ferie :)

El testen var negativ men likevel veldig sterk. Jeg tar en ny I morgen.
a94b656a3a61355282f3ffc184d0784d

CD 29, 16 (?) Dpo

Fremdeles ikke TR å se. Ikke tegn til hu engang.. Dagens EL test er like sterk som gårsdagens der den er på nippe til å være positiv, men den er ikke det altså.

I morgen rømmer vi til fjells frem til søndagen så den digitale får bli med.

Så deilig det skal bli å komme seg litt bort ❤

CD 29, 16 (?) Dpo

Fremdeles ikke TR å se. Ikke tegn til hu engang.. Dagens EL test er like sterk som gårsdagens der den er på nippe til å være positiv, men den er ikke det altså.

I morgen rømmer vi til fjells frem til søndagen så den digitale får bli med.

Så deilig det skal bli å komme seg litt bort ❤
Nei nei nei! Du rømmer ingen plass før vi vet noe mer om den digitale!!!

(Ok, fleipa litt nå da. Men serr? Får vi ikke vite mer før til søndag? Du hat vel nett på fjellet?)

TR er et mystisk vesen. Akkurat når du tror du har skjønt deg på ho, så snur ho på fjøla. Håper forresten på positiv test, testefest på fjellet (ta nå med BEGGE testene) og a whole lotta lovin

Nei nei nei! Du rømmer ingen plass før vi vet noe mer om den digitale!!!

(Ok, fleipa litt nå da. Men serr? Får vi ikke vite mer før til søndag? Du hat vel nett på fjellet?)

TR er et mystisk vesen. Akkurat når du tror du har skjønt deg på ho, så snur ho på fjøla. Håper forresten på positiv test, testefest på fjellet (ta nå med BEGGE testene) og a whole lotta lovin
Hahahaha :D slææpp æv jeg har 4G dekning :cool::cool: så dere skal få oppdatering altså :D

Herregud ja :eek::confused: hun har ikke tulla på over et år siden januar I fjor :o

Ble tanta med på fjelltur? Regner med at du hadde posta til nå om den digitale viste noe spennende :-/ ?

Stemmer, torsdag. Har vært torsdag i hodet mitt en stund i dag. Vært hjemme fra jobb noen dager og da går alt i snurr ;-)

Så utrolig spennende at TR er fraværende da... Evt irriterende hvis det er syklustull, men det gjør det jo virkelig spennende å se hva testen viser i morgen!

Nei tanta er fremdeles fraværende og CBD brenner jeg av I morgen :)

Stemmer, torsdag. Har vært torsdag i hodet mitt en stund i dag. Vært hjemme fra jobb noen dager og da går alt i snurr ;-)

Så utrolig spennende at TR er fraværende da... Evt irriterende hvis det er syklustull, men det gjør det jo virkelig spennende å se hva testen viser i morgen!
Ja det er spennende. Litt rosa på papiret I kveld men det kom etter litt kos og tappen er ikke mulig å kjenne så regner med at kosen er skyld I det rosa. Gjenstår å se I morgen.

Back
Topp