Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Heier på deg og en liten bolle i ovnen, søta<3<3

Ååå, håper du får en helt sikker test på søndag :D <3

Så sant så sant! Kjenner skuffelsen i magen etter beskrivelsen din av dagens test, så utrolig kjedelig at den var defekt :-/

Tror du gjør lurt å vente til søndag, da vet du i hvertfall hva dommen blir :)
Ja man blir helt klart skuffet og lettere forvirret når gårsdagens to tester helt klart ga forhåpninger. Men denne reisen skal ikke være lett :o

Ja tenker også det er lurt :) da slipper man å vri hodet rundt. 48 timer mellom hver test viser jo dessuten er klarere bilde av en eventuelt stigning :)

Skjønner godt at du vil være helt sikker før du sier noe til mannen ja :) Ja og hun skal bli storesøster, og det skal hun få bli nå i 2016❤️ Det er jeg helt sikker på!

Æsj så kjedelig med sånne tester :( Skjønner godt at hodet begynner å tulle litt da ja! Men stol på magefølelsen din du, tror nok den stemmer ;) Og er nok veldig lurt å vente til søndag med ny test ja, da får du jo sett det veldig greit om det er 2 streker der eller ikke :)
Ja ønsker ikke skuffe han for han ønsker seg dette mer enn alt I verden ❤ og vil ikke at han skal få forhåpninger selv om han prøver å være low key I forhold til svake tester ovenfor meg for meg, men inni seg så sprer sommer fuglene seg. Vil ikke knuse det når den tid kommer. Vil gjerne at han skal få glede seg over de sommerfuglene fult ut :)

Ja søndag er greit. Da er det godt over 48 timer siden siste test og er det en spire I magen burde der være en tydelig stigning spesielt etter hva gårsdagens tester viste :) imellom tiden kan jeg klare å fokusere på litt andre ting :P heller gå på grundigere symptom jakt haha :p:D

Ja ønsker ikke skuffe han for han ønsker seg dette mer enn alt I verden ❤ og vil ikke at han skal få forhåpninger selv om han prøver å være low key I forhold til svake tester ovenfor meg for meg, men inni seg så sprer sommer fuglene seg. Vil ikke knuse det når den tid kommer. Vil gjerne at han skal få glede seg over de sommerfuglene fult ut :)

Ja søndag er greit. Da er det godt over 48 timer siden siste test og er det en spire I magen burde der være en tydelig stigning spesielt etter hva gårsdagens tester viste :) imellom tiden kan jeg klare å fokusere på litt andre ting :P heller gå på grundigere symptom jakt haha :p:D

Ja mannfolka ønsker jo dette like sterkt som oss, så dem blir jo like lei seg som vi blir når det ikke klaffet alikevel :(

Ja i morgen så burde testen kunne vise 2 flotte streker så lenge det er spire der :D Hahah, den symptomjakta kan være grusom altså :P

Ja mannfolka ønsker jo dette like sterkt som oss, så dem blir jo like lei seg som vi blir når det ikke klaffet alikevel :(

Ja i morgen så burde testen kunne vise 2 flotte streker så lenge det er spire der :D Hahah, den symptomjakta kan være grusom altså :P
Ja det er jo klart de blir skuffet stakkars =/

Håper virkelig det altså :D men vil kun ha de om det er spire der og ikke noe lureri :P kikket på testene fra torsdagen igjen I stad og ja jeg kan fortsatt se streker på begge to :P:D haha

Ja det er jo klart de blir skuffet stakkars =/

Håper virkelig det altså :D men vil kun ha de om det er spire der og ikke noe lureri :P kikket på testene fra torsdagen igjen I stad og ja jeg kan fortsatt se streker på begge to :P:D haha

Heheh, ja kun 2 streker ved spire :D Ikke noe skyggestrek og tullestrek altså! :P Oooh, høres jo lovende ut da :D

NÅ må det være spire på gang!

Orker ikke tanken på at det ikke skal være to streker i morgen. Nesten så jeg føler det som en personlig skuffelse, om dere nok en gang blir snytt for den gleden.

Unner dere så vanvittig en spire nå, Hope

Gleder meg til test imorgen ❤️

NÅ må det være deres tur! Jeg krysser absolutt alt jeg har!! Ønsket meg en positiv test for deg i bursdagsgave (hadde bursdag igår) så jeg håper ønsket går i oppfyllelse ❤

NÅ må det være spire på gang!

Orker ikke tanken på at det ikke skal være to streker i morgen. Nesten så jeg føler det som en personlig skuffelse, om dere nok en gang blir snytt for den gleden.

Unner dere så vanvittig en spire nå, Hope
Tusen takk for fantastiske ord ❤

NÅ må det være deres tur! Jeg krysser absolutt alt jeg har!! Ønsket meg en positiv test for deg i bursdagsgave (hadde bursdag igår) så jeg håper ønsket går i oppfyllelse ❤
Gratulerer med dagen som var❤ håper virkelig jeg kan gi deg den gaven :D hoho

CD 26, 13 (?) Dpo

Kvelden før neste kanskje avgjørende test!

Jeg har en billig strimmel igjen og 2 digitale. Jeg vil virkelig ha et klart svar på den billig strimlen slik at jeg VET at de digitale gir utslag ❤

Jeg kastet opp I dag også. Ikke noe voldsomme greier, men nok til at det er unormalt meg.

Trøtt og sliten, kort lunte, murringer og all slags verdens av mage aktivitet.

Krysser fingrene for I morgen med alt jeg har!

Lykke til i morgen! Krysser fingrene for to fine streker :)❤️

Back
Topp