Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Jeg ser, og jeg er så glad at jeg danser med meg selv :D heier på neste test! :)

Ja det er strek :D OOO ja hvis jeg klarer å holde meg så :P hat blingsa to ganger alt :rolleyes::D keep the pee in! Haha :P

Hahah, det er så forferdelig det der altså, når man bare MÅ tisse hele tiden men samtidig må prøve å holde seg så man får tatt en test :P Men krysser alt jeg kan for en flott og sterkere test i morgen tidlig :D

Hvordan har formen vært i dag forresten?❤️

Hahah, det er så forferdelig det der altså, når man bare MÅ tisse hele tiden men samtidig må prøve å holde seg så man får tatt en test :P Men krysser alt jeg kan for en flott og sterkere test i morgen tidlig :D

Hvordan har formen vært i dag forresten?❤️
Haha ja ikke morro :P Tusen Takk for at du krysser :)

Formen er helt ok :) ikke noe oppkast I dag men kvalm til tider. Har en sånn nesten halsbrann følelse I halsen og mellom gulvet. Altså den følelsen som kommer rett før halsbrann bryter ut :P veldig irriterende! Ellers er jeg stadig på toalettet da og treg I magen :)

CD 25, 12 (?)Dpo

Æsj.... Dagens test hadde sånne summe dustete prikker I seg da som ikke var synlig før etter testen var tatt :confused::oops: og prikkene var akkurat der test streken skulle kommet :( så en sterkere strek kom det ikke I dag som følger.

Betrakter den testen som ødelagt selv om jeg likevel kunne skimte noe fryktelig svakt. Jaja får prøve igjen I morgen :)

Akutt kvalm og oppkast har jeg værtfall opplevd allerede I dag og jeg har en sånn rett før halsbrann følelse I halsen og I brystet.

Nipplene er såre og jeg kjenner I dag at magen virkelig jobber med noe ❤

Kanskje svir jeg av en digital til søndag :)

Gaaah, kjedelig med mongo test! :( Meeen, da heier jeg hvert fall på ettermiddagstest :D :P

Kjedelig med så kvalme og oppkast allerede :( Men, så lenge det er en spire som gjør det så er det jo verdt å være i elendig form :)

Gaaah, kjedelig med mongo test! :( Meeen, da heier jeg hvert fall på ettermiddagstest :D :P

Kjedelig med så kvalme og oppkast allerede :( Men, så lenge det er en spire som gjør det så er det jo verdt å være i elendig form :)
Ja ganske kjipt men jeg er egentlig ikke I tvil på at det er en spire I magen :) må bare ha det heeelt klare bevist før jeg vil si noe til mannen :P

Jeg tar imot alle plager så lenge jeg kan gi min lille jente en mulighet til å bli storesøster ❤

Dagens ettermiddags test viste veldig lite.. blæææ :(

Og det gjør jo selvfølgelig så man begynner å tvile litt på gårsdagens tester selv om jeg kan se noe tydelig der dog Selvom det var veldig svakt.

Æsj det er det som er kjipt med å test I dagene før ikm. Om testene er trege begynner det å messe med hodet.

Tror egentlig jeg bare vil safe og vente til søndag med neste test. Og skulle den vise noe så blir det digital på ikm til tirsdag :)

Mage følelsen min sier gravid og jeg kjenner at livmor området I magen virkelig jobber med noe. Også er det jo den uforklarlige kvalmen på formiddagen og oppkast.

Ja jeg venter til søndag. Jeg blir verken mer eller mindre gravid av å vente en ekstra dag med testingen :)

Dagens ettermiddags test viste veldig lite.. blæææ :(

Og det gjør jo selvfølgelig så man begynner å tvile litt på gårsdagens tester selv om jeg kan se noe tydelig der dog Selvom det var veldig svakt.

Æsj det er det som er kjipt med å test I dagene før ikm. Om testene er trege begynner det å messe med hodet.

Tror egentlig jeg bare vil safe og vente til søndag med neste test. Og skulle den vise noe så blir det digital på ikm til tirsdag :)

Mage følelsen min sier gravid og jeg kjenner at livmor området I magen virkelig jobber med noe. Også er det jo den uforklarlige kvalmen på formiddagen og oppkast.

Ja jeg venter til søndag. Jeg blir verken mer eller mindre gravid av å vente en ekstra dag med testingen :)
Så sant så sant! Kjenner skuffelsen i magen etter beskrivelsen din av dagens test, så utrolig kjedelig at den var defekt :-/

Tror du gjør lurt å vente til søndag, da vet du i hvertfall hva dommen blir :)

Ja ganske kjipt men jeg er egentlig ikke I tvil på at det er en spire I magen :) må bare ha det heeelt klare bevist før jeg vil si noe til mannen :P

Jeg tar imot alle plager så lenge jeg kan gi min lille jente en mulighet til å bli storesøster ❤

Skjønner godt at du vil være helt sikker før du sier noe til mannen ja :) Ja og hun skal bli storesøster, og det skal hun få bli nå i 2016❤️ Det er jeg helt sikker på!

Æsj så kjedelig med sånne tester :( Skjønner godt at hodet begynner å tulle litt da ja! Men stol på magefølelsen din du, tror nok den stemmer ;) Og er nok veldig lurt å vente til søndag med ny test ja, da får du jo sett det veldig greit om det er 2 streker der eller ikke :)

Måtte bare innom for å heie på deg! :smiley-bounce012 Venter i spenning på neste test på søndag :D

Back
Topp