Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ææææææææææ
Det er alt jeg får sagt
Hihi kan nesten ikke tro det selv ❤Jeg ser, og jeg er så glad at jeg danser med meg selv heier på neste test!
Venter på teeeeest!
Jaaa
Venter på teeeeest!
Hvordan klarer du å bare ta én test i dag?!?!
Oooops glemte å oppdatere jeg hahaHolder pusten med deg nå!
Heiaheia!!
Da får vi glede oss til denOooops glemte å oppdatere jeg haha
Ettermiddags testen var ikke noe sterkere heller svakere men har jo flydd på do I svime I hele dag så krysser fingerne for morgen dagens test
Tusen takk for at du heier ❤Jeg ser streken! heier på deg
Ja det er strek OOO ja hvis jeg klarer å holde meg så hat blingsa to ganger alt keep the pee in! Haha
Haha ja ikke morro Tusen Takk for at du krysserHahah, det er så forferdelig det der altså, når man bare MÅ tisse hele tiden men samtidig må prøve å holde seg så man får tatt en test Men krysser alt jeg kan for en flott og sterkere test i morgen tidlig
Hvordan har formen vært i dag forresten?
Ja ganske kjipt men jeg er egentlig ikke I tvil på at det er en spire I magen må bare ha det heeelt klare bevist før jeg vil si noe til mannenGaaah, kjedelig med mongo test! Meeen, da heier jeg hvert fall på ettermiddagstest
Kjedelig med så kvalme og oppkast allerede Men, så lenge det er en spire som gjør det så er det jo verdt å være i elendig form
Så sant så sant! Kjenner skuffelsen i magen etter beskrivelsen din av dagens test, så utrolig kjedelig at den var defekt :-/Dagens ettermiddags test viste veldig lite.. blæææ
Og det gjør jo selvfølgelig så man begynner å tvile litt på gårsdagens tester selv om jeg kan se noe tydelig der dog Selvom det var veldig svakt.
Æsj det er det som er kjipt med å test I dagene før ikm. Om testene er trege begynner det å messe med hodet.
Tror egentlig jeg bare vil safe og vente til søndag med neste test. Og skulle den vise noe så blir det digital på ikm til tirsdag
Mage følelsen min sier gravid og jeg kjenner at livmor området I magen virkelig jobber med noe. Også er det jo den uforklarlige kvalmen på formiddagen og oppkast.
Ja jeg venter til søndag. Jeg blir verken mer eller mindre gravid av å vente en ekstra dag med testingen
Ja ganske kjipt men jeg er egentlig ikke I tvil på at det er en spire I magen må bare ha det heeelt klare bevist før jeg vil si noe til mannen
Jeg tar imot alle plager så lenge jeg kan gi min lille jente en mulighet til å bli storesøster ❤