Hei på deg ❤ Tusen takkTitter innom for å si at jeg tenker på deg! Februar blir deres mnd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei på deg ❤ Tusen takkTitter innom for å si at jeg tenker på deg! Februar blir deres mnd
Nei verken mer eller mindre så der er ikke nødvendig sånn egentlig før TR et sent uteBlir ikke noe mer gravid av å teste nei men jeg sitter jo her og heier og mener du bør teste på onsdag, altså evt 10 dpo
Nei verken mer eller mindre så der er ikke nødvendig sånn egentlig før TR et sent ute
Ååh du er vel fantastisk ❤ vi får se hvor lenge jeg klarer å vente jeg er ikke akkurat flink til å holde det jeg lover meg selv ang testing selv om jeg klarte å motstå EL testing rundt tiden for EL
Jaa der burde de gjort egentlig så skulle de vært en g test som sa bare 2 dager etter EL om det hadde gått eller ikkeMen EL testing kan ikke sammenlignes med G tester ... De er jo nesten bare irriterende!! To sterke fine streker men likevel som oftest negative?! Syns de burde finne opp noen mer spennende EL tester
Hoho neeeei får vente så lenge jeg klarer men skal ærlig inrømme at onsdagen er fristendeTeeeeeeeeest......
Jaa der burde de gjort egentlig så skulle de vært en g test som sa bare 2 dager etter EL om det hadde gått eller ikke
Jadajadajada :-D du er så flink og standhaftig atte! Er jo kosemåneden deres dette her da, men er jo spennende å se om det har båret frukter!Hoho neeeei får vente så lenge jeg klarer men skal ærlig inrømme at onsdagen er fristende
Ja og konfetti hahaÅh det hadde vært greier det! Helst en med lydeffekt ved positiv test
Ja det blir spennende å se om fullstendig tenke streik gir resultater men vi får se når den første ryker kjenner jeg meg selv rett blir det før IKMJadajadajada :-D du er så flink og standhaftig atte! Er jo kosemåneden deres dette her da, men er jo spennende å se om det har båret frukter!
CD 22, 9(?)Dpo
I dag ble jeg akutt kvalm og kastet opp ved 2 anledninger på formiddagen. I tilegg har toalettet vært mye benyttet I dag. Føles som om all drikke har rent rett gjennom systemet.
Oppkast og kvalme kan være ren tilfeldighet så får se hvordan morgen dagen blir og kanskje blir det en test på torsdag utifra hva som skjer I morgen
Spennende!!
Ja det blir jo brått litt spennende når sånne symptomer dukker opp tiden vil viseSpennende altså
Jaa dukket opp til slutt gittÅåh der er symptomjegeren i gang!
Torsdag sier du?
Kjedeliiiiiig!
Æsj ja jeg skjønner jo at du er pessimist etter all denne tiden, men det ER ikke lenge til nå at den testen lyser med to sterke, rosa streker. Enten nå i pausen eller neste mnd med innsett. 2016 babyen er jo allerede bestilt!Jaa dukket opp til slutt gitt
Ja det blir nok en test I morgen egentlig mest bare for å overbevise meg selv om at dette er nok en gang med håp, ønsker og innbilning