Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 18, 5(?)Dpo

Tror jeg er sånn ca +/- 1, 5 dpo I dag :)

Jeg er treg I magen og har til nå hatt en god del melkehvit utflod. Men noe mer forskning enn det absolutt klareste gidder jeg ikke denne gang :)

CD 20, 7(?)Dpo

Kanskje pause pp, men jeg kan likevel høre tøsa litt sånn I det fjerne som maser etter å teste.

Kroppen føles rar. Det stikker og livmoren føles rar nesten som en bevegelse geléklump til tider. Det er en godt det hvit, lotion like utflod, kviser og jeg er så sykt trøtt. Kommer ikke igjennom dagen uten kaffe for tiden og det er ulikt meg. Det er godt med en kopp om morgenen så holder det hele dagen, men nå er det heller slik at det er veldig godt med en kanne for å komme igjennom dagen.

*legger tankene til side*

Skal ikke teste, alt for tidlig og skal værtfall holde meg til over kommende uke.

Blir ikke noe mer gravid av å teste nei :) men jeg sitter jo her og heier og mener du bør teste på onsdag, altså evt 10 dpo ;)

Blir ikke noe mer gravid av å teste nei :) men jeg sitter jo her og heier og mener du bør teste på onsdag, altså evt 10 dpo ;)
Nei verken mer eller mindre så der er ikke nødvendig sånn egentlig før TR et sent ute :D

Ååh du er vel fantastisk ❤ vi får se hvor lenge jeg klarer å vente:) jeg er ikke akkurat flink til å holde det jeg lover meg selv ang testing :P selv om jeg klarte å motstå EL testing rundt tiden for EL :D

Nei verken mer eller mindre så der er ikke nødvendig sånn egentlig før TR et sent ute :D

Ååh du er vel fantastisk ❤ vi får se hvor lenge jeg klarer å vente:) jeg er ikke akkurat flink til å holde det jeg lover meg selv ang testing :p selv om jeg klarte å motstå EL testing rundt tiden for EL :D

Men EL testing kan ikke sammenlignes med G tester ... De er jo nesten bare irriterende!! To sterke fine streker men likevel som oftest negative?! Syns de burde finne opp noen mer spennende EL tester

Men EL testing kan ikke sammenlignes med G tester ... De er jo nesten bare irriterende!! To sterke fine streker men likevel som oftest negative?! Syns de burde finne opp noen mer spennende EL tester
Jaa der burde de gjort :D egentlig så skulle de vært en g test som sa bare 2 dager etter EL om det hadde gått eller ikke :P

Hoho neeeei får vente så lenge jeg klarer :D men skal ærlig inrømme at onsdagen er fristende :p
Jadajadajada :-D du er så flink og standhaftig atte! Er jo kosemåneden deres dette her da, men er jo spennende å se om det har båret frukter!

Jadajadajada :-D du er så flink og standhaftig atte! Er jo kosemåneden deres dette her da, men er jo spennende å se om det har båret frukter!
Ja det blir spennende å se om fullstendig tenke streik gir resultater :D men vi får se når den første ryker :P kjenner jeg meg selv rett blir det før IKM :P

CD 22, 9(?)Dpo

I dag ble jeg akutt kvalm og kastet opp ved 2 anledninger på formiddagen. I tilegg har toalettet vært mye benyttet I dag. Føles som om all drikke har rent rett gjennom systemet.

Oppkast og kvalme kan være ren tilfeldighet så får se hvordan morgen dagen blir og kanskje blir det en test på torsdag utifra hva som skjer I morgen :)

CD 22, 9(?)Dpo

I dag ble jeg akutt kvalm og kastet opp ved 2 anledninger på formiddagen. I tilegg har toalettet vært mye benyttet I dag. Føles som om all drikke har rent rett gjennom systemet.

Oppkast og kvalme kan være ren tilfeldighet så får se hvordan morgen dagen blir og kanskje blir det en test på torsdag utifra hva som skjer I morgen :)

Spennende altså :D

Ååh der er symptomjegeren i gang!

Torsdag sier du?

Kjedeliiiiiig!
Jaa dukket opp til slutt gitt :P

Ja det blir nok en test I morgen egentlig mest bare for å overbevise meg selv om at dette er nok en gang med håp, ønsker og innbilning :P

Jaa dukket opp til slutt gitt :p

Ja det blir nok en test I morgen egentlig mest bare for å overbevise meg selv om at dette er nok en gang med håp, ønsker og innbilning :p
Æsj ja jeg skjønner jo at du er pessimist etter all denne tiden, men det ER ikke lenge til nå at den testen lyser med to sterke, rosa streker. Enten nå i pausen eller neste mnd med innsett. 2016 babyen er jo allerede bestilt!

Back
Topp