Åneei, så dumt! Håper det klaffer for dere snart og at 2016 blir et fantastisk år!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei hva er det jeg ser søta huff nå ble jeg lei meg :'( håper 2016 er året for dere og !!!!! det er babymirakel, bare byttet nick og bilde. Stor klem
Sender deg en stooor klem! Ufattelig trist at det ikke gikk nå Håper inderlig at du lykkes med frys!
Sender deg en stor klem♡ og all mulig lykke for 2016
Tusen takk for alle gode klemme og flotte ord jenter ❤Så utrolig leit Kjenner sorgen langt inni meg. Selv om jeg ikke har vært helt i dine sko, vet jeg hvordan det føles å streve for og ikke få sitt største ønske oppfylt. Men jeg er sikker på at 2016 blir lykkens år for dere <3 Når du da sitter i sofaen din og ser ned på ditt nyfødte nurk, er du lykkelig over at det var akkurat det lille barnet ble skapt, og da er sorgen erstattet med glede og takknemlighet. Jeg krysser alt jeg kan krysse og sender deg en kjempe stor klem! <3
Ja heldigvis har vi et par egg på frys satser på at et av dem er vår lille hjerte skatt ❤Nei trist å høre! Men det positive er at heldigvis har noen på frys! Og der er nok gullegget skal du se!!! nå slipper du hele hormon styret
Masse gode klemmer og ta vare på hverandre i mellomtiden. 2016 er året deres skal du se
Ja det er godtDeilig at tr har reist. Kø spire er alltid mulig
Tusen takk snupp ❤Krysser fingrer for dere
Ja litt godt er detDeilig med prøvepause tenker jeg meg men gleder meg likevel til dpo'en din!
Når har du evt IKM?
Tusen takk ❤ det var kjempe koselig å høre Nei hadde ikke gjort noe selv om vi tar en pause denne gangenMå bare få si at du virker ufattelig sterk
Krysser alt for at det klaffer for dere denne mnd, tross at dere har prøvepause