Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Så utrolig leit :( Kjenner sorgen langt inni meg. Selv om jeg ikke har vært helt i dine sko, vet jeg hvordan det føles å streve for og ikke få sitt største ønske oppfylt. Men jeg er sikker på at 2016 blir lykkens år for dere <3 Når du da sitter i sofaen din og ser ned på ditt nyfødte nurk, er du lykkelig over at det var akkurat det lille barnet ble skapt, og da er sorgen erstattet med glede og takknemlighet. Jeg krysser alt jeg kan krysse og sender deg en kjempe stor klem! <3
 
Å nei hva er det jeg ser søta :( huff nå ble jeg lei meg :'( håper 2016 er året for dere og !!!!! ❤️ det er babymirakel, bare byttet nick og bilde. Stor klem ❤️❤️❤️
Sender deg en stooor klem! Ufattelig trist at det ikke gikk nå :( Håper inderlig at du lykkes med frys!
Sender deg en stor klem♡ og all mulig lykke for 2016
Så utrolig leit :( Kjenner sorgen langt inni meg. Selv om jeg ikke har vært helt i dine sko, vet jeg hvordan det føles å streve for og ikke få sitt største ønske oppfylt. Men jeg er sikker på at 2016 blir lykkens år for dere <3 Når du da sitter i sofaen din og ser ned på ditt nyfødte nurk, er du lykkelig over at det var akkurat det lille barnet ble skapt, og da er sorgen erstattet med glede og takknemlighet. Jeg krysser alt jeg kan krysse og sender deg en kjempe stor klem! <3
Tusen takk for alle gode klemme og flotte ord jenter ❤

Krysser fingerne for at 2016 blir baby året vårt ❤
 
Nei :( trist å høre! Men det positive er at heldigvis har noen på frys! Og der er nok gullegget skal du se!!! :) nå slipper du hele hormon styret ;)

Masse gode klemmer og ta vare på hverandre i mellomtiden.❤️ 2016 er året deres skal du se :)
 
Nei :( trist å høre! Men det positive er at heldigvis har noen på frys! Og der er nok gullegget skal du se!!! :) nå slipper du hele hormon styret ;)

Masse gode klemmer og ta vare på hverandre i mellomtiden.❤️ 2016 er året deres skal du se :)
Ja heldigvis har vi et par egg på frys :) satser på at et av dem er vår lille hjerte skatt ❤
 
CD 4

Godt nytt år ❤

Endelig over I 2016 og all julepynten er hjemme er borte for denne gangen og jeg ser frem mot et nytt og bedre år :)

I år skal vi ta et steg av gangen mot de store målene:)

Tr er fremdeles uønskelig tilstede så jeg håper hu reiser snart.
 
CD 6

TR reiste sin vei I går ettermiddag og vi er vel da offisielt inne I vår første pause pp på en god stund :)

Litt deilig er det å slippe å ha en pp uten å tenke på medisiner og el testing :)

Kanskje får vi det til på egenhånd? Vel det er lov å håpe❤

Så får vi se hvor rolig jeg tar det når IKM nærmer seg :P
 
CD 7

Svar kom fra porsgrunn I dag. Det blir som tenkt ikke noe fryseforsøk I denne pp'en, men kanskje i uke 6 som alt går bra.

Så nå er det bare å vente enda litt mer og håpe tiden går fort :)

Ellers er det ikke akkurat mye spennende som skjer så derfor vil det sikkert bli litt mindre dagbok oppdateringer I denne pp'en. Kanskje blir det noe I dpo land det får jeg se på :)
 
CD 10

Det er ikke mange dagene til EL runder hjørnet nå og jeg gidder ikke teste etter det.. Denne pp'en får bare flyte av sted slik den selv vil.

Brevet om frys kom I går så det eneste jeg håper går greit nå er st TR kan klare å komme til rette tiden og ikke begynne å tulle :P

Ellers syns jeg dagene går veldig fort og det er godt å være tilbake til hverdagen!
 
CD 13

EL er vel rett rundt hjørnet et sted tenker jeg. Prøver å ikke bry meg så veldig om det, men ser samtidig litt frem til å kunne være ruger igjen om en 4 ukers tid :)

Deilig å ha en periode nå der sexen kun er for kosen og nytelsen av hverandre uten baktanker om at man mest av alt gjør det for en liten spire ❤
 
EL (?) Tror det er igang nå. Men vil ikke teste, ikke tenke på det, bare la dagene flyte over I hverandre :)
 
Deilig med prøvepause tenker jeg meg :) men gleder meg likevel til dpo'en din!

Når har du evt IKM?
 
Må bare få si at du virker ufattelig sterk :-)
Krysser alt for at det klaffer for dere denne mnd, tross at dere har prøvepause :D
 
Må bare få si at du virker ufattelig sterk :-)
Krysser alt for at det klaffer for dere denne mnd, tross at dere har prøvepause :D
Tusen takk ❤ det var kjempe koselig å høre :) Nei hadde ikke gjort noe selv om vi tar en pause denne gangen :D
 
Titter innom for å si at jeg tenker på deg! Februar blir deres mnd :)
 
Back
Topp