Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

10dp2dt / 12 dpo / Ruge dag 10

Dagens test.. Uff nei den var ikke akkurat oppløftende :(
Jeg vil liksom innbille meg en veldig svak strek, prøvde å legge testen fra 5 dpo (el sprøyte testeb) over for å se hvor streken skulle være. På en side innbiller jeg meg noe ufattelig svakt på en annen side begynner jeg å tro at kanskje vi må igang med fryseforsøk neste.

Ja det er tidlig å gi noen som enda, men det er rart med det når man så gjerne vil se den andre etterlengtede streken ❤ får ta en ny I morgen igjen.

893873612554e78249dfcfac14b61c35

a9aa0d47920779997f7ef2421dbbbd4d


Bilde med 2 tester på der er den ene testen med klar strek fra da jeg sjekket hcg etter el sprøyta.
 
Hmm den der var litt vrien. Er liksom noooe der, i en kant i alle fall, men ikke tydelig.. Spent på neste test! (Og det er jo du også kanskje eeh)
Ja det er akkurat det jeg mener også men det er ikke lett nei..

Ja det er alltid spennende og samtidig veldig nervepirrende :o
 
10dp2dt / 12 dpo / Ruge dag 10

Dagens test.. Uff nei den var ikke akkurat oppløftende :(
Jeg vil liksom innbille meg en veldig svak strek, prøvde å legge testen fra 5 dpo (el sprøyte testeb) over for å se hvor streken skulle være. På en side innbiller jeg meg noe ufattelig svakt på en annen side begynner jeg å tro at kanskje vi må igang med fryseforsøk neste.

Ja det er tidlig å gi noen som enda, men det er rart med det når man så gjerne vil se den andre etterlengtede streken ❤ får ta en ny I morgen igjen.

893873612554e78249dfcfac14b61c35

a9aa0d47920779997f7ef2421dbbbd4d


Bilde med 2 tester på der er den ene testen med klar strek fra da jeg sjekket hcg etter el sprøyta.
Synes jeg ser en svak strek jeg:) krysser flngrene for deg:)
 
Du heter ikke hope for ingenting:) det er fortsatt noen dager igjen:) kan jo ta litt tid før egget fester seg godt:) prøv en test I kveld da:)) vi her inne er jo like spente som deg:))
 
Du heter ikke hope for ingenting:) det er fortsatt noen dager igjen:) kan jo ta litt tid før egget fester seg godt:) prøv en test I kveld da:)) vi her inne er jo like spente som deg:))
Nei jeg gjør jo ikke det :D Hihi

Ja det er fortsatt noen dager igjen og jeg kan liksom ikke kaste inn håndkle før til torsdag som er 14 dager etter innsett og dagen da jeg fikk beskjed om å først test :) meeeeen så blei jeg så sinna på dagens test at jeg vil ikke teste mer før til torsdag :rolleyes::eek: haha så håpløs :P
Men det blir en test hver morgen til og med torsdag, men blir nok Ingen nå igjen I kveld :)
 
Sikker på at morgentest er det beste da? Er jo flere som har mer tydelige tester på ettermiddagen, selv om urinen i teorien jo skal være mest konsentrert på morgenen

Tror nok ikke du skal ta noen sorger på forskudd, det er jo egentlig uhyre tidlig å teste!

Men jeg skjønner jo godt at negative tester gir klump i magen og skuffelse når håpet er så stort som det blir etter innsett. Håper så utrolig mye for dere denne gangen altså! Krysser fingrene for at 31.12.15 blir slutten på prøvinga på lillebrøster ;) nå må det sitte!
 
Sikker på at morgentest er det beste da? Er jo flere som har mer tydelige tester på ettermiddagen, selv om urinen i teorien jo skal være mest konsentrert på morgenen

Tror nok ikke du skal ta noen sorger på forskudd, det er jo egentlig uhyre tidlig å teste!

Men jeg skjønner jo godt at negative tester gir klump i magen og skuffelse når håpet er så stort som det blir etter innsett. Håper så utrolig mye for dere denne gangen altså! Krysser fingrene for at 31.12.15 blir slutten på prøvinga på lillebrøster ;) nå må det sitte!
Aner ikke. Jeg har jo tidligere opplevd å få sterkere rester utover dagen fremfor morgenen.

Ja det er fremdeles tidlig. Det er nok en god grunn til at man blir bedt om å vente til å ikke teste før minimum 14 dager etter innsett!

Ja det gir en liten klump I magen men håper virkelig at en positiv test skal dukke opp på torsdag❤
 
Frys neste..

Spotting.. IKM er egentlig i dag og TR er som vanlig presis og lite velkommen :( Jeg HATER dette!!
Jeg skule overraske mannen min kl 0000 nå på nyttårsaften. Målet mitt, ønsket mitt var å bli gravid i løpet av 2015., men det var visst ikke min tur nå heller :(

Nå vil jeg bare bli ferdig med det året her!!
 
Nei!!! :( Sender deg en stor klem!!!
 
Uff, søta mi:( Er så ufattelig lei meg på deres vegne:(:( Sender deg en stor varm klem<3<3<3
 
Back
Topp