Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Satser på to flotte streker i helga :) godt at elsprøyta er snart ute :)
 
Satser på to flotte streker i helga :) godt at elsprøyta er snart ute :)
Krysser fingrene for to streker i jula :D :D
Tusen takk jenter :D håper virkelig det :D

Ja det er godt å vite at EL sprøyta er så å si ute :) da kan man være litt mer tryggere på eventuelle streker I mot helgen og neste uke :D
 
7 dpo oppsummering

Har kjent på noe voldsomme stikkinger og dragninger I hula I dag. Samtidig har det vært voldsomt med stråling ut rett over skambeinet.
Skulle jo egentlig vente med å.ta neste test til 1 jule dag, men jeg vil bare sjekke EN siste gang at hcg er fullstendig ute av kroppen :D:P
 
7 dpo oppsummering

Har kjent på noe voldsomme stikkinger og dragninger I hula I dag. Samtidig har det vært voldsomt med stråling ut rett over skambeinet.
Skulle jo egentlig vente med å.ta neste test til 1 jule dag, men jeg vil bare sjekke EN siste gang at hcg er fullstendig ute av kroppen :D:p
Var d helt ute?
 
6dp2dt

Tok en test igjen I dag og også på den dukket det opp en ultra svak strek. Så om denne streken er spire eller rest hcg er vanskelig å si og derfor går jeg for at dette fortsatt er rester etter hcg.

Samle bilde, første test over (ca. 5 dpo), 7 dpo og dagens 8 dpo

af6bf035dab47e832f1ef09b096e9da3


Første test (5 dpo) EL sprøyte rester!
ede05bc0aa3274b8d42ea777147bd9de


Test 7 dpo hcg rester fra EL sprøyte
2f5538a7cf3d70493e0779fecd79def8


Dagens 8 dpo, hcg rester eller spire?
cbcc49b97b34c31282975ed6dc4940e3


Bilde var litt uklart men det får gå :P

Er jo 8 dpo I dag så nå er det bare å.fortsette å teste annenhver dag og håper at strekene blir sterkere og sterkere :)
 
Litt vanskelig å tyde på bildene, men dette er spennende da :D
 
Back
Topp