Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Gratulerer så mye, søta❤ Endelig er du ruger:D:D:D
 
Babystøv! Et helt lass sendes over!
Iiik :D hurra så gøy :D da blir det jubel og fyrverkeri den 31. tenker jeg :D
Gratulerer som ruger:). Herlig at dere også fikk egg på frys❤️. Nå må du nyte tiden fremover❤️❤️❤️
Jippi!!!! :D Gratulerer så mye :D
Tusen takk jenter :D

Det er virkelig fantastisk å endelig kunne kalle seg for ruger :D og vi håper på en rungende lykkelig nyttår nå :D❤❤
 
Såå herlig at alt gikk helt etter planen :D Nå er det bare å gire ned og ruge lenge og vel. Det skal du nemlig holde på med en goood stund fremover :D
 
Såå herlig at alt gikk helt etter planen :D Nå er det bare å gire ned og ruge lenge og vel. Det skal du nemlig holde på med en goood stund fremover :D
Ja det er veldig deilig å vite :D❤ skal gire fullstendig ned nå I jula og bare kose meg med matlaging osv ikke noe stress :) nå må det bare gå bra!❤
 
Gratulerer så mye som ruger, og grattis med så mange egg på frys! Skal følge med på dagboken, denne gangen skal det bli et blått kryss! :D
 
Gratulerer så mye som ruger, og grattis med så mange egg på frys! Skal følge med på dagboken, denne gangen skal det bli et blått kryss! :D
Tusen takk :D dette er en herlig følelse ❤ så koselig at du vil følge med videre :D ja NÅ vil jeg ha ett kryss :D
 
1dp2td

Om dette skulle gå vil jeg være
2+3 uker I dag :P er helt håpløst å tenke sånn så tidlig, men man klarer liksom ikke helt la være å regne ut både en mulig termin og dagdrømme om alle muligheter som åpner seg om dette går veien :)

Lutinusen går veldig fint, men det er litt grisete til tider. Innlegg har derfor blitt min beste venn til 4 kr på Rema :P haha

Om testen blir positiv blir det å fortsette med fragmin som jeg nå får dekt av Helfo og det er veldig ålreit å slippe utgiftene på det :)

Sykepleier snakket også om å fortsette med Ovitrelle ved positiv test, men om Lutinusen gir resultater så skal jeg be pent om å kunne fortsette med det istedet :) må vel gå ann det? :)
 
Gratulerer som ruger :) rug vell! Ta på deg gode ullsokker om natta og ta med varmeflaske i ny og ne :) har litt trua at det hjalp meg ;)
 
Gratulerer som ruger :) rug vell! Ta på deg gode ullsokker om natta og ta med varmeflaske i ny og ne :) har litt trua at det hjalp meg ;)
Tusen takk ❤
Ullsokker er jeg avhengig av :D men den varmeflaske skal jeg definitivt teste ut :D har litt vond rygg så da skår jeg to fluer I en smekk :D
 
Spennende!!!!
 
Gratulerer så mye!!! Nå skjer det noe vettu :-) Men du; varmeflaske på rygg og mage er ikke anbefalt altså :-) Så jeg ville lagt den et annet sted... (samme med varme bad osv, ikke anbefalt i svangerskapet, og spesielt ikke bra de første ukene). Lykke til med ruging, blir superspennende med nytttår nå!!!
 
Gratulerer så mye!!! Nå skjer det noe vettu :-) Men du; varmeflaske på rygg og mage er ikke anbefalt altså :-) Så jeg ville lagt den et annet sted... (samme med varme bad osv, ikke anbefalt i svangerskapet, og spesielt ikke bra de første ukene). Lykke til med ruging, blir superspennende med nytttår nå!!!
Tusen takk :D og tusen takk for advarselen:):)❤❤
 
Tusen takk ❤
Ullsokker er jeg avhengig av :D men den varmeflaske skal jeg definitivt teste ut :D har litt vond rygg så da skår jeg to fluer I en smekk :D
Så bra :) gjør det ;) byttet litt på med ryggen jeg ogsø, :) men la aldri varmeflaske rett på magen, men med et håndkle mellom. Ikke bra om det blei for varmt heller :)
 
Gratulerer så mye!!! Nå skjer det noe vettu :-) Men du; varmeflaske på rygg og mage er ikke anbefalt altså :-) Så jeg ville lagt den et annet sted... (samme med varme bad osv, ikke anbefalt i svangerskapet, og spesielt ikke bra de første ukene). Lykke til med ruging, blir superspennende med nytttår nå!!!
Åh? Visste jeg ikke... Gjort i alle mine svangerskap. Dette er mitt tredje ❤️
 
Så bra :) gjør det ;) byttet litt på med ryggen jeg ogsø, :) men la aldri varmeflaske rett på magen, men med et håndkle mellom. Ikke bra om det blei for varmt heller :)
Jeg legger den aldri rett på magen ;) har den på korsryggen og har et sånt trekk rundt varmeflaska slik at ikke den blir så sykt varm mot kroppen :)
 
Gratulerer så mye med dagen!!! :D:D
 
Back
Topp