mamat2prinsesser&4prinser
Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Gratulerer så mye, søta❤ Endelig er du ruger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk jenta miii❤❤❤❤Gratulerer så mye, søta❤ Endelig er du ruger
Babystøv! Et helt lass sendes over!
Iiik hurra så gøy da blir det jubel og fyrverkeri den 31. tenker jeg
Gratulerer som ruger. Herlig at dere også fikk egg på frys. Nå må du nyte tiden fremover
Tusen takk jenter ❤Jippi!!!! Gratulerer så mye ❤
Ja det er veldig deilig å vite ❤ skal gire fullstendig ned nå I jula og bare kose meg med matlaging osv ikke noe stress nå må det bare gå bra!❤Såå herlig at alt gikk helt etter planen Nå er det bare å gire ned og ruge lenge og vel. Det skal du nemlig holde på med en goood stund fremover ♡
Tusen takk dette er en herlig følelse ❤ så koselig at du vil følge med videre ja NÅ vil jeg ha ett kryssGratulerer så mye som ruger, og grattis med så mange egg på frys! Skal følge med på dagboken, denne gangen skal det bli et blått kryss!
Tusen takk ❤Gratulerer som ruger rug vell! Ta på deg gode ullsokker om natta og ta med varmeflaske i ny og ne har litt trua at det hjalp meg
Jaaa ❤Spennende!!!!
Tusen takk og tusen takk for advarselen❤❤Gratulerer så mye!!! Nå skjer det noe vettu Men du; varmeflaske på rygg og mage er ikke anbefalt altså Så jeg ville lagt den et annet sted... (samme med varme bad osv, ikke anbefalt i svangerskapet, og spesielt ikke bra de første ukene). Lykke til med ruging, blir superspennende med nytttår nå!!!
Så bra gjør det byttet litt på med ryggen jeg ogsø, men la aldri varmeflaske rett på magen, men med et håndkle mellom. Ikke bra om det blei for varmt hellerTusen takk ❤
Ullsokker er jeg avhengig av men den varmeflaske skal jeg definitivt teste ut har litt vond rygg så da skår jeg to fluer I en smekk
Åh? Visste jeg ikke... Gjort i alle mine svangerskap. Dette er mitt tredjeGratulerer så mye!!! Nå skjer det noe vettu Men du; varmeflaske på rygg og mage er ikke anbefalt altså Så jeg ville lagt den et annet sted... (samme med varme bad osv, ikke anbefalt i svangerskapet, og spesielt ikke bra de første ukene). Lykke til med ruging, blir superspennende med nytttår nå!!!
Jeg legger den aldri rett på magen har den på korsryggen og har et sånt trekk rundt varmeflaska slik at ikke den blir så sykt varm mot kroppenSå bra gjør det byttet litt på med ryggen jeg ogsø, men la aldri varmeflaske rett på magen, men med et håndkle mellom. Ikke bra om det blei for varmt heller
Tusen takk vennen min ❤❤❤Gratulerer så mye med dagen!!! ❤❤