Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Så fantastiske nyheter! ❤❤ Dette er bare så utrolig spennende :D
 
Så herlige nyheter!!! Hurra :) da blir du ruger snart skal du se ;)
 
SÅ herlige nyheter! Hurra! :D
Fantastisk, blir ruger i jula du nå <3
Hurra :D Nå skal du ruge i juletiden og forhåpentlig få den flotteste gaven i romjulen med en super positiv test :D ❤️❤️
Ææææ! Lykke :D Gratulerer med en spire på vei (dog utenfor kroppen foreløpig). Hihi. Gleder meg til oppdatering i morgen. Når skal du inn?
Tusen takk alle sammen :D❤ Ja det var kjempe gode nyheter :) så bare å krysse fingerne videre for at det fortsatt er like bra I morgen og at det er et perfekt egg til innsett :D

Jeg har time ved 12 tiden I morgen :D så formiddagen MÅ gå fort altså :P
 
Senere i dag er du altså gravid :D Masse lykke til!!! ❤❤❤
 
I dag er dagen! Lykke til med innsett :D Jeg skal på jobb, men må inn å sjekke telefonen etter oppdatering etterhvert ;) Klem til deg!
 
Dagen

Da var dagen for innsett endelig her :D❤ om bare drøye 3 timer setter vi oss I bilen å vender nesa mot Porsgrunn for insett av vårt lille julemirakel ❤

Jeg er så spent på hvordan der har gått med de 4 befrukta eggene :) krysser virkelig fingerne for st alle er flotte og at vi kan få 3 på frys til eventuelt søsken forsøk :D ❤ vi har hele tiden vært enige om at alle eggene som blir fryst skal brukes til søsken forsøk og spiller ingen roller om det er 2 eller 6 egg :D❤ vi ønsker oss en stor familie og minimum 3/4 barn :)
 
Åh, så herlig med gode nyheter ♥ Masse lykke til i dag. Snart er du ruger :D
 
Masse lykke til! ❤ Spennende å følge med deg! :)
 
Back
Topp