Tusen takk for at du krysser ❤Oi se der ja! Du er i gang med ditt første forsøk
Krysser masse for dere spennende med innsett på torsdag det skal nok gå bra skal du se
Vi satser på at dette skal gå bra nå blir veldig spennende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for at du krysser ❤Oi se der ja! Du er i gang med ditt første forsøk
Krysser masse for dere spennende med innsett på torsdag det skal nok gå bra skal du se
Tusen takk søte du ❤Gratulerer snuppa ♡ herlige nyheter
Ja jeg håper virkelig det ❤Supert! Der er gullegget vettu
Ja det er kjempe deilig også så spent på oppdatering I dag håper virkelig på et gullegg inn og 4 på frys ❤Hurra, så deilig å være ferdig med uttak Nå håper jeg svømmerne gjør jobben i petriskåla og at du får gullegget inn og fire i fryseren til eventuelle søskenforsøk ♡
Dette må være utrolig nervepirrende. Håper alle 5 eggene klarer seg fint og at du får en gullspireTelefondagen
Hva skal man kalle den dagen midt I mellom??? vel dette er jo dagen der man får en tlf oppdatering om hvordan det går med spirene våre ❤
Vi fikk beskjed I går at de skulle ringe en gang etter kl 12 og nervene er heftige :O
Det slo meg I går kveld
"DÆVEN!! Vår mulige fremtidige baby er I PORSGRUNN og ikke I magen!"
Haha fikk en sånt behov man får for sine nyfødte hvor man gjerne vil gå å se til dem stadig, men det er ikke så lett I dette tilfelle
Kom igjen klokka ikke stopp opp nå
Tusen takk ❤Dette må være utrolig nervepirrende. Håper alle 5 eggene klarer seg fint og at du får en gullspire
Telefondagen
Hva skal man kalle den dagen midt I mellom??? vel dette er jo dagen der man får en tlf oppdatering om hvordan det går med spirene våre ❤
Vi fikk beskjed I går at de skulle ringe en gang etter kl 12 og nervene er heftige :O
Det slo meg I går kveld
"DÆVEN!! Vår mulige fremtidige baby er I PORSGRUNN og ikke I magen!"
Haha fikk en sånt behov man får for sine nyfødte hvor man gjerne vil gå å se til dem stadig, men det er ikke så lett I dette tilfelle
Kom igjen klokka ikke stopp opp nå
Ja det er kjempe spennende og vi er heldige som lever I en slik tid altså der dette faktisk er mulig ❤Herlighet! Dette er SÅ spennende! Det må være en utrolig følelse å endelig være på dette stadiet, sitte å vente på telefon om babyen din er på vei. Jeg er helt beundret over hva som faktisk går an å få til i dag <3 Jeg krysser alt jeg har for en heidundrane lykkelig telefon kl.12.00! Stor klem.
Tusen takk for at du krysser ❤Masse lykke til i dag, krysser fingrene for full uttelling, å at du snart kan begynne å ruge️
HURRAAAAAAAA <3O store telefon
Da kom endelig telefonen fra porsgrunn med beskjed om at 4 av 5 egg har blitt befruktet og er foreløpig I perfekt utvikling ❤❤❤
Nå ble jeg så glad. Dette var fantastiske nyheter nå MÅ bare de neste 24 timene fly avsted ❤
JAAAAHURRAAAAAAAA <3
O store telefon
Da kom endelig telefonen fra porsgrunn med beskjed om at 4 av 5 egg har blitt befruktet og er foreløpig I perfekt utvikling ❤❤❤
Nå ble jeg så glad. Dette var fantastiske nyheter nå MÅ bare de neste 24 timene fly avsted ❤
Fantastisk, blir ruger i jula du nå <3O store telefon
O store telefon
O store telefon