Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Oi se der ja! Du er i gang med ditt første forsøk :)

Krysser masse for dere ❤️❤️❤️ spennende med innsett på torsdag :) det skal nok gå bra skal du se :)
Tusen takk for at du krysser ❤

Vi satser på at dette skal gå bra nå :D ❤️ blir veldig spennende :D
 
Hurra, så deilig å være ferdig med uttak :D Nå håper jeg svømmerne gjør jobben i petriskåla og at du får gullegget inn og fire i fryseren til eventuelle søskenforsøk :D
 
Hurra, så deilig å være ferdig med uttak :D Nå håper jeg svømmerne gjør jobben i petriskåla og at du får gullegget inn og fire i fryseren til eventuelle søskenforsøk :D
Ja det er kjempe deilig :D også så spent på oppdatering I dag :D håper virkelig på et gullegg inn og 4 på frys ❤
 
Telefondagen

Hva skal man kalle den dagen midt I mellom???:P vel dette er jo dagen der man får en tlf oppdatering om hvordan det går med spirene våre ❤

Vi fikk beskjed I går at de skulle ringe en gang etter kl 12 og nervene er heftige :O :D

Det slo meg I går kveld
"DÆVEN!! Vår mulige fremtidige baby er I PORSGRUNN og ikke I magen!"

Haha fikk en sånt behov man får for sine nyfødte hvor man gjerne vil gå å se til dem stadig, men det er ikke så lett I dette tilfelle :P

Kom igjen klokka ikke stopp opp nå :D:P
 
Telefondagen

Hva skal man kalle den dagen midt I mellom???:P vel dette er jo dagen der man får en tlf oppdatering om hvordan det går med spirene våre ❤

Vi fikk beskjed I går at de skulle ringe en gang etter kl 12 og nervene er heftige :O :D

Det slo meg I går kveld
"DÆVEN!! Vår mulige fremtidige baby er I PORSGRUNN og ikke I magen!"

Haha fikk en sånt behov man får for sine nyfødte hvor man gjerne vil gå å se til dem stadig, men det er ikke så lett I dette tilfelle :P

Kom igjen klokka ikke stopp opp nå :D:P
Dette må være utrolig nervepirrende. Håper alle 5 eggene klarer seg fint og at du får en gullspire :) ❤️
 
Masse lykke til i dag, krysser fingrene for full uttelling, å at du snart kan begynne å ruge❤️
 
Telefondagen

Hva skal man kalle den dagen midt I mellom???:P vel dette er jo dagen der man får en tlf oppdatering om hvordan det går med spirene våre ❤

Vi fikk beskjed I går at de skulle ringe en gang etter kl 12 og nervene er heftige :O :D

Det slo meg I går kveld
"DÆVEN!! Vår mulige fremtidige baby er I PORSGRUNN og ikke I magen!"

Haha fikk en sånt behov man får for sine nyfødte hvor man gjerne vil gå å se til dem stadig, men det er ikke så lett I dette tilfelle :P

Kom igjen klokka ikke stopp opp nå :D:P

Herlighet! Dette er SÅ spennende! :D Det må være en utrolig følelse å endelig være på dette stadiet, sitte å vente på telefon om babyen din er på vei. Jeg er helt beundret over hva som faktisk går an å få til i dag <3 Jeg krysser alt jeg har for en heidundrane lykkelig telefon kl.12.00! Stor klem.
 
Herlighet! Dette er SÅ spennende! :D Det må være en utrolig følelse å endelig være på dette stadiet, sitte å vente på telefon om babyen din er på vei. Jeg er helt beundret over hva som faktisk går an å få til i dag <3 Jeg krysser alt jeg har for en heidundrane lykkelig telefon kl.12.00! Stor klem.
Ja det er kjempe spennende :D og vi er heldige som lever I en slik tid altså der dette faktisk er mulig ❤

Tusen takk søteste deg ❤
 
O store telefon

Da kom endelig telefonen fra porsgrunn med beskjed om at 4 av 5 egg har blitt befruktet og er foreløpig I perfekt utvikling :D:D❤❤❤

Nå ble jeg så glad. Dette var fantastiske nyheter :D nå MÅ bare de neste 24 timene fly avsted :D
 
O store telefon

Da kom endelig telefonen fra porsgrunn med beskjed om at 4 av 5 egg har blitt befruktet og er foreløpig I perfekt utvikling :D:D❤❤❤

Nå ble jeg så glad. Dette var fantastiske nyheter :D nå MÅ bare de neste 24 timene fly avsted :D

SÅ herlige nyheter! Hurra! :D
 
O store telefon

Da kom endelig telefonen fra porsgrunn med beskjed om at 4 av 5 egg har blitt befruktet og er foreløpig I perfekt utvikling :D:D❤❤❤

Nå ble jeg så glad. Dette var fantastiske nyheter :D nå MÅ bare de neste 24 timene fly avsted :D
Fantastisk, blir ruger i jula du nå <3
 
O store telefon

Da kom endelig telefonen fra porsgrunn med beskjed om at 4 av 5 egg har blitt befruktet og er foreløpig I perfekt utvikling :D:D❤❤❤

Nå ble jeg så glad. Dette var fantastiske nyheter :D nå MÅ bare de neste 24 timene fly avsted :D

Ææææ! Lykke :D Gratulerer med en spire på vei (dog utenfor kroppen foreløpig). Hihi. Gleder meg til oppdatering i morgen. Når skal du inn?
 
O store telefon

Da kom endelig telefonen fra porsgrunn med beskjed om at 4 av 5 egg har blitt befruktet og er foreløpig I perfekt utvikling :D:D❤❤❤

Nå ble jeg så glad. Dette var fantastiske nyheter :D nå MÅ bare de neste 24 timene fly avsted :D

Hurra :D Nå skal du ruge i juletiden og forhåpentlig få den flotteste gaven i romjulen med en super positiv test :D ❤️❤️
 
Back
Topp