Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

EL sprøyte dagen

I dag skal EL sprøyta settes :D og I morgen har jeg en hel dag uten medisiner :) må ærlig innrømme at det blir litt deilig. Har hatt en haug med alarmer på tlf som skal hjelpe meg å huske spray og sprøyter til nøyaktig rett tid :P skal bli godt å slippe den grusomme ringinga :O haha

Har sett det har kommet en rekke UF det siste døgnet så kroppen begynner nok å bli ganske klar for uttak nå :)

Jeg blir bare mer og mer spent ^^, dagen I går gikk til å sove helt til kl 11 :O kan ikke huske sist jeg fikk sove så lenge :D men det var sååå deilig :) og jeg skal lure til meg litt søvn I dag også imens mannen er på jobb :p Vi har barnefri I noen timer til :) må benytte sjansen :P
 
Mandag! I morgen er det tirsdag!

Herregud så spennende! Kan jo bare innbille meg hvordan det føles for dere. Heia heia!
 
Mandag! I morgen er det tirsdag!

Herregud så spennende! Kan jo bare innbille meg hvordan det føles for dere. Heia heia!
Ja det er mandag :D det slo meg I stad "Herregud MANDAG! Imorgen braker det løs" stod jeg å hviska for meg selv hihi :P

Ja det er veldig spennende og nervepirrende på engang :D over I morgen er jeg kanskje ruger :D
 
Det er snart tirsdag :D Lykke til i morgen!! ❤❤
 
Medisin fri dag

Om godt under 24 timer har jeg hatt uttak :D jeg er spent på om det har modnet noen flere folikkeler I løpet av helgen :)

I dag har vært en medisin fri dag og det føles så rart og plutselig ikke skulle ha verken spray eller stikk, men også så deilig å slippe det styret samtidig :)

Tiden på medisiner har gått kjempe fort og det har vel I grunn vært veldig problem fritt :)

Har fått bestilt tester i dag og planen er vel å brenne av den første til søndag. Ikke fordi jeg håper på å se noe da, men for å sjekke restene av EL sprøyta :P

Den første offisielle teste dagen etter spire er satt for den 28 desember som er om 14 dager :D

Fingerne kommer til å fortsette å være krysset en stund til :) vil virkelig kunne sette igang et fyrverkeri av et smil hos mannen kl 0000 den 01.01.2016 :D
 
Back
Topp