Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Begynner å kjenne at det skjer ting I magen. Har hatt alle disse tegnene som bruker å dukke oppe når egg modnes. Begynner å bli øm I mage regionen og er konstant over trøtt så kroppen jobber helt klart med å få frem mange perfekte egg.

Blir bare mer og mer spent på kommende fredag :)
 
Hei! Jeg må fortsatt innom for å se hvordan det går med deg vet du, og nå skjer det jo masse for deg!!! Håper virkelig at det skal gå veien for deg nå, det er på tide. Så masse, masse lykke til nå med det som kommer!!! :-)
 
Hei! Jeg må fortsatt innom for å se hvordan det går med deg vet du, og nå skjer det jo masse for deg!!! Håper virkelig at det skal gå veien for deg nå, det er på tide. Så masse, masse lykke til nå med det som kommer!!! :-)
Ååh Tusen takk skal du ha❤ også så koselig å se at du titter innom ❤ håper alt står bra til med deg :);
 
Sprøytedag 9

Sykemeldt! Legen min går ut I perm fra 1 januar og da kommer det en ny lege I hennes sted. Derfor ble vi enige om 3 ukers sykemelding med mulighet for forlening om behov etter nyttår og at legen som kommer inn I hennes sted skal hjelpe meg videre slik at jeg kan få best mulig oppfølging I forhold til både rygg og situasjonen med jobb.

Det var godt å bli tatt på alvor og det føles så godt å vite at jeg ikke må grue meg til å reise til wn arbeidsplass jeg ikke liker I julen :)

Sprøyte dag 9 I dag og I kveld setter forhåpentligvis siste med stimulering :) jeg er klar for kontrollen I morgen :D

Nå krysser jeg fingerne som bare det for at morgendagen skal bli vellykket :D

Timen er tidlig på morgen så vi slipper å vente for lenge :)
 
Her går alt fint, jeg har endelig fått en liten skatt til! Fikk i oktober, og det er veldig koselig. Og nå er det jammen meg din tur! Lykke til i morgen, det blir spennende!! :) Og godt med sykemelding over julen da, i tillegg til fri fra styret på arbeidsplassen,får du ruge-ro også! For da skal du ruge!
 
Her går alt fint, jeg har endelig fått en liten skatt til! Fikk i oktober, og det er veldig koselig. Og nå er det jammen meg din tur! Lykke til i morgen, det blir spennende!! :) Og godt med sykemelding over julen da, i tillegg til fri fra styret på arbeidsplassen,får du ruge-ro også! For da skal du ruge!
Åååh så koselig ❤ Gratulerer litt sånn på etter skudd :D håper dere får en super jul :D

Tusen takk ♡

Ja jeg skal ruge :D æææ
 
To tomler opp til sykemeldingen! deilig med fri til å konsentrere seg om det som skal skje inni magen din de neste ukene! Kanskje det blir fjæra på vektskålen at det går deres vei med én gang! En god pause fra møkkafolka
 
To tomler opp til sykemeldingen! deilig med fri til å konsentrere seg om det som skal skje inni magen din de neste ukene! Kanskje det blir fjæra på vektskålen at det går deres vei med én gang! En god pause fra møkkafolka
Ja det er veldig deilig altså :) krysser fingerne for full klaff nå :D
 
Lykke til i morgen :D
 
Lykke til i morgen❤️
 
Lyyykke til :D :D ♡♡
 
Back
Topp