Tusen takk kjære deg ❤Dette blir spennende. Skjønner godt at du er spent. Håper legen forstår deg og støtter deg nå, for det trenger du. Stor klem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk kjære deg ❤Dette blir spennende. Skjønner godt at du er spent. Håper legen forstår deg og støtter deg nå, for det trenger du. Stor klem
Tusen takk kjære deg ❤Lykke til i morgen da
Ååh Tusen takk skal du ha❤ også så koselig å se at du titter innom ❤ håper alt står bra til med deg ;Hei! Jeg må fortsatt innom for å se hvordan det går med deg vet du, og nå skjer det jo masse for deg!!! Håper virkelig at det skal gå veien for deg nå, det er på tide. Så masse, masse lykke til nå med det som kommer!!!
Åååh så koselig ❤ Gratulerer litt sånn på etter skudd håper dere får en super julHer går alt fint, jeg har endelig fått en liten skatt til! Fikk i oktober, og det er veldig koselig. Og nå er det jammen meg din tur! Lykke til i morgen, det blir spennende!! Og godt med sykemelding over julen da, i tillegg til fri fra styret på arbeidsplassen,får du ruge-ro også! For da skal du ruge!
Tusen takk ❤ håper virkelig det altsåmasse lykke til i morgen<3 håper eggene er klare for uttak til mandag <3
Ja det er veldig deilig altså krysser fingerne for full klaff nåTo tomler opp til sykemeldingen! deilig med fri til å konsentrere seg om det som skal skje inni magen din de neste ukene! Kanskje det blir fjæra på vektskålen at det går deres vei med én gang! En god pause fra møkkafolka
Tusen takk søta ❤ ❤Lykke lykke til i morgen! Gleder meg til en glad oppdatering Jeg har troa!