Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Er bare innom en liten tur for å heie på deg!❤

Angående jobben ville jeg meldt i fra til fagforeningen. Selv om du finner ut at du ikke vil jobbe der videre, er det absolutt på sin plass med en bekymringsmelding når det gjelder personalbehandling. Om sjefen tar så lett på å skvise deg ut, er du neppe første og ei heller siste som blir utsatt for noe slikt :(
Ja kommer nok til å gjøre det når jeg vet mer sikkert hvor mye tid jeg kommer til å vie der fremover. Har lagt en plan for fremtiden sammen med mannen I dag og når jeg er ferdig med mamma perm skal jeg stå klar til å begynne I ny jobb som er mer "familie vennlig" :)

Jeg har bitt meg merke av at det er flere som har fått mindre idg mindre vakter til tross for st de maser etter dem. Så det er noen ugler I mosen her.

Tusen takk for at du heier ❤❤
 
Sprøytedag 3

Herregud dette går unna :D Om en uke vet vi hva som skjer videre og hvordan det står til med gullegga I hulen ❤ Tenk kanskje allerede nå gjør vår kjære kommende sønn eller datter seg klare til å kunne vokse inn til et perfekt lite vesen :)

Tiden på spray har gått veldig fint. Det har vært symptomer på sprayen, men de har ikke vært så ille :)

Sprøytene så langt har gått kjempe fint og om ikke lenge skal nr 3 settes :) Nå må bare de neste dagene suse av sted. Det skal nok ikke bli noe problem. Jeg har druknet meg selv I skole arbeid hele uken og nå ligger jeg 1/2 år foran planen og forsetter jeg slik er jeg ferdig innen midten av mars :D et helt halvt år før fristen for å fullføre går ut :D det er ganske topp altså :)
 
Sprøytedag 4

Da er første flaske menopur tom og det er på tide med en ny I morgen :) de første dagene har gått fint og jeg har kjent fint lite til bivirkningene :)

Ryggen er fremdeles et mareritt så her måtte det bli noen sterkere smerte stillende I kveld.

Heldigvis er vi bedt bort på middag og muskelterapi behandling I morgen. Håper det løser problemet :)

Nå skal jeg legge snuppa også skal jeg kose meg med håndball kamp sammen med min bedre halvdel ❤
 
Åå, jeg håper så veldig at dere får den etterlengtede spira i julegave ❤ Krysser alt for dere!!
 
Sprøytedag 6

Så var vi kommet til dag 6 på sprøyter og fredagen nærmer seg :D ❤ jeg er såå spent :)

Til torsdag blir det en visit til lege for en prat om de vanskelig åra jeg hsr vært gjennom og situasjonene som har utspilt seg på arbeidsplassen den siste tiden. Har brukt tiden de siste dagene til å tenke mye og jeg står fast ved at jeg ikke ønsker dette yrke resten av livet og et par kollegaer har betrodd seg til meg med deres erfaringer på arbeidsplassen. Strategien er å bare holde tonen god frem til jeg er ferdig der og klar for en ny jobb høsten 2017. Det er målet! Og enda bedre er det at mannen støttet meg 110% og selv finner han en lettelse i dette.

Men tilbake til det som skjer akkurat nå :)

Kjempe spent på fredag! Så langt har både sprayen og sprøytene vært snille med meg :D har kjent til noe, men det har ikke vært så aller værst :)

Men den 0 sex delen på menopur har vært HARD! :o sex nekt = ekstra sex lyst her I huset haha :P:D
 
Ja det er mye som skjer om dagen :) I går var det middag med familien og I dagen I dag hsr gått til å bare slappe av sammen med mannen og litt studier :)

Hehe ja tenkte bare jeg skulle dytte litt;)

Så bra løsta er tilstede da! Selv om det blir med kalde dusjer :-p

Fint å lese at du skal ta en prat med legen. Får tro at du blir tatt på alvor og sykemeldt en periode.
 
Sniker innom og ønsker deg lykke til! Håper at det er din tur nå! :D

Og jeg håper du får en god og lang sykemelding fra jobb, slik at du kan nyte juletiden ekstra godt i år! :D
 
Hehe ja tenkte bare jeg skulle dytte litt;)

Så bra løsta er tilstede da! Selv om det blir med kalde dusjer :-p

Fint å lese at du skal ta en prat med legen. Får tro at du blir tatt på alvor og sykemeldt en periode.
Ja nei det er ikke noe I veien med løsta :D

Håper det :) kunne trengt tiden til å hente meg. Når man lar tankene flyte og kjenner på følelser så merker man hvor hardt sporene har satt seg..
 
Så spennende :D Det nærmer seg virkelig! Godt at du tar deg en tur til legen også. Alltid godt å prate med en tredjepart.

Og den derre sexlysten når man ikke får lov.. Det er helt latterlig, men det er ALLTID sånn :)) Skikkelig irriterende :P Hold ut! :P
 
Nå er det virkelig ikke lenge igjen altså :D
Så spennende :D Det nærmer seg virkelig! Godt at du tar deg en tur til legen også. Alltid godt å prate med en tredjepart.

Og den derre sexlysten når man ikke får lov.. Det er helt latterlig, men det er ALLTID sånn :)) Skikkelig irriterende :P Hold ut! :P
Ja nå er det spennende :D

Nei sex lysten er det ikke lett med bestandig :P har en tendens til å dukke opp når det ikke passer seg :P
 
Sprøytedag 7

Wooæææ dagen nærmer seg :D I morgen er det onsdag og da kan det faktisk være en mulighet for at det bare er 1 fattig uke igjen til innsett av en perfekt liten skapning om alt går bra :D

Jeg er så spent på kommende fredag at jeg omtrent sprekker :D:P

Så jeg håper jo så klart at alt viser seg å være I rute på fredag slik at vi slipper å fortsette med flere sprøyte dager :)

Har bursdag den 19 og det hadde vært en flott presang å vite at jeg er ruger I tid før denne dagen :)
 
Sprøytedag 8

OVER I MORGEN :D

Endelig kan jeg si at over I morgen så er det kontroll :D og plutselig er det I morgen :P

Dagene mot de forskjellige IVF milepælene (om jeg kan kalle dem det) går sakte med sikkert nedover :)

Mannen reiser avgårde på jobb reise fra I dag til I morgen og det blir litt rart å ikke ha ham her og kunne mase høl I hodet på ham om hvor spent jeg er ang fredag :)

I morgen er det lege time og jeg har blandet følelser ang den. Når det kommer til fysiske ting er min lege veldig flink til å ordne opp. Men det psykiske der er hun ikke alltid så lett å ha med å gjøre. Heldigvis har jeg allerede tatt det opp så vidt en gang for et år siden så lampenenbyrde lyse litt hos henne når jeg tar dette opp igjen.
 
Må ta med count downen :D
 

Vedlegg

  • 1449646397382.jpg
    1449646397382.jpg
    97,9 KB · Visninger: 45
Dette blir spennende:). Skjønner godt at du er spent:). Håper legen forstår deg og støtter deg nå, for det trenger du❤️. Stor klem❤️
 
Back
Topp