Tatt noen test i dag? spent jeg
Nei den var nok ikke noe oppløftende I dag bare å vente på TRJa nå må vi nesten få en oppdatering her!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tatt noen test i dag? spent jeg
Nei den var nok ikke noe oppløftende I dag bare å vente på TRJa nå må vi nesten få en oppdatering her!
Nei den var nok ikke noe oppløftende I dag bare å vente på TR
Det gjør nok det til slutt jaJaja blir nå snart to streker likevel tenker jeg
Spraydag 13
Onsdag og spøryte start nærmer seg med storm skritt disse 13 første dagene på spray har gått fryktelig fort
Vi har brukt ettermiddagen på å pynte til jul her hjemme og så tidlig har vi aldri pynta til jul før men litt koselig for å lille mor å ha noe å finne på jula er mer spennende I år enn hva den var I fjor
Jeg har ikke vært så fryktelig plaget av bivirkninger på synarela, men de siste dagene har jeg lagt merke til at jeg er fryktelig svimmel til tider, ekstremt trøtt, noe hormonell også er jeg så ufattelig suste at jeg burde egentlig vært låst inn
Men det er jo så verdt det
Spraydag 13
Onsdag og spøryte start nærmer seg med storm skritt disse 13 første dagene på spray har gått fryktelig fort
Vi har brukt ettermiddagen på å pynte til jul her hjemme og så tidlig har vi aldri pynta til jul før men litt koselig for å lille mor å ha noe å finne på jula er mer spennende I år enn hva den var I fjor
Jeg har ikke vært så fryktelig plaget av bivirkninger på synarela, men de siste dagene har jeg lagt merke til at jeg er fryktelig svimmel til tider, ekstremt trøtt, noe hormonell også er jeg så ufattelig suste at jeg burde egentlig vært låst inn
Men det er jo så verdt det
Så hyggelig å høreVeldig moro å følge deg her inne. Har du lyst å gi en rask oppdatering på hva som skal skje fremover, fra onsdag mener jeg? Hvordan fungerer en IVF prosess? Utrolig glad for at dere får hjelp, nå er jeg sikker på at det blir baby <3
Ja og overgangs alder hahaSå synarela har samme bivirkninger som et svangerskap artig
Du, hvis du klarer å holde IVF klaff hemmelig helt til nyttårsaften blir jeg mektig imponert! Vil tro han sitter på badet med deg mens du testet!
Åh disse mennene våre er så deilige å lure litt!!Ja og overgangs alder haha
Forhåpentligvis blir det ikke noe problem. For jeg har tatt en hvit liten løgn og sagt til mannen at man kan ikke stole på testen før tidligst 2 januar haha "jaja best å vente til et svar er 100% sikkert" svarte han da så nå håper jeg ikke de på sykehuset gir meg noen spesifikk dato for å test for da må jeg finne på noe annet lurt å si
Tusen takk ❤❤Herlig. Krysser alt for at du avslutter året med en positiv test
Åå herregud JaaaÅh disse mennene våre er så deilige å lure litt!!
Nei jobber I helsesektoren og jobben har trolig gått utover ryggen min.. jeg har fagforening men de er ikke veldig gode her vi bor. Man blir bare plassert et annet sted på det beste :/ jeg prøvde å få legeerklæring fra legen jeg var hos meg jentungen men da fikk jeg bare en krass beskjed fra legen jeg var hos at det var det egenmelding var til for og jeg sa liksom til legen at det er fint å kunne bevise fraværet om det skulle bli behov for det.Huff så utrolig urettferdig!!! Er det mulig?! Jobber du i restaurant/utelivsbransjen eller? Eneste plassen jeg har hørt om slik før
Det er jo veldig graverende å beskylde en ansatt for å være hjemme fra arbeid på falskt grunnlag. Har du en fagforening du kan spørre om hjelp?
Hva med en legeerklæring på at ungen var syk? Ville det hjelpt?
Ærlig talt så syns jeg det høres ut som noen vil bli kvitt deg. Kanskje paranoid, men 7 sykefraværsdager i løpet av 12 mnd er ingenting.