Ja vente tide er endelig over nå må bare neste uke gå like fort som denne uka haha så kan jeg starte på neste stegetJa det kan jeg tenke meg Nå er lissom ventetiden over og dere er i gang, så nå spilte det på en måte ingen rolle uansett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vente tide er endelig over nå må bare neste uke gå like fort som denne uka haha så kan jeg starte på neste stegetJa det kan jeg tenke meg Nå er lissom ventetiden over og dere er i gang, så nå spilte det på en måte ingen rolle uansett
Ja det er så deilig å vite ❤ slapper så ekstremt av med det og klarer endelig p fokusere på litt andre tingHerlig at dere er i gang for fullt når det likevel ikke er spire. Nå blir det IVF-spire i steden Hurra!
Ja vente tide er endelig over nå må bare neste uke gå like fort som denne uka haha så kan jeg starte på neste steget
Tusen takk snuppa ❤ Ja håper virkelig dagene skal gå fortKrysser fingrene for at dagene vil gå fort for deg nå så neste skritt kan komme raskt
Aaaw Tusen takk kjære deg ❤ ja det er virkelig en egen gledesrus om dagenHar lest masse her hos deg, selv om jeg har skrevet lite...sååå herlig og se at d snart SNART blir ivf spire!! Kan bare tenke meg for en gledesrus d må være Gleder meg til å følge med videre og se positive tester fra deg Masse masse lykke til med alt som venter!!
Ja den er helt sikkert noe forsinket pga sprayen tenker jeg ja det er spennende de er jo så flinke I porsgrunnNår man går på spray kan tr bli forsinket dessverre men den kommer nok tidsnok Hehe
Spennende tid for deg dette! jeg har trua!
Ja det gjør den nok helt sikkert tenker jegKommer nok i kveld eller i morra. Bare kjenn på tappen du, den synker sikkert til ettermiddag og kveld
Nå skal du bli nålepute!! Tjoho!
16 Dpo
Fremdeles ingen TR. Det er nok sprayen som forsinker henne! Jeg vet jo det nøyaktige tidspunktet for EL og derfor kan ikke forsinket EL være grunnen heller.
Jeg har ikke testet noe mer siden fredag, men vurderer å ta en formiddagstest I dag. For om det skulle være en noe treg spire på plass I mage hula vil jeg jo ikke at den skal ta skade av sprayen for som det står I pakning vedlegget til Synarelaen så er det ikke helt hellig for den lille.
"Kan medføre fosterskade, spontanabrort og er kontraindisert under graviditet."
I går var det mer greit at TR ikke var dukket opp enda, men nå vil jeg ærligtalt bare bli ferdig med henne:O
Ja det er så kjedelig og greit å være på den sikre siden *krysserfingrrne*Skjønner deg veldig godt, utrolig kjedelig å vente. Men ta en test for sikkerhetsskyld du, hadde vært helt nydelig om det skulle være en liten luring inni der Kryss kryss!
Ja man kan I grunn det jeg får jo også best tester sånn litt ut på dagen fremfor på morgenen så er bare å kjøre på om et par timer nåBest å være heeeeelt sikker på at det ikke er flytta inn noen da ja!
Og så gøy med test da!
Men 2 dager over IKM så kan man jo egentlig teste når som helst på dagen vel?