Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Ja det kan jeg tenke meg :D Nå er lissom ventetiden over og dere er i gang, så nå spilte det på en måte ingen rolle uansett :)
Ja vente tide er endelig over :D nå må bare neste uke gå like fort som denne uka :D haha så kan jeg starte på neste steget :D
 
Ja vente tide er endelig over :D nå må bare neste uke gå like fort som denne uka :D haha så kan jeg starte på neste steget :D

Krysser fingrene for at dagene vil gå fort for deg nå så neste skritt kan komme raskt :D
 
Har lest masse her hos deg, selv om jeg har skrevet lite...sååå herlig og se at d snart SNART blir ivf spire!! Kan bare tenke meg for en gledesrus d må være:D Gleder meg til å følge med videre og se positive tester fra deg;) Masse masse lykke til med alt som venter!!
 
Har lest masse her hos deg, selv om jeg har skrevet lite...sååå herlig og se at d snart SNART blir ivf spire!! Kan bare tenke meg for en gledesrus d må være:D Gleder meg til å følge med videre og se positive tester fra deg;) Masse masse lykke til med alt som venter!!
Aaaw Tusen takk kjære deg ❤ ja det er virkelig en egen gledesrus om dagen :D
 
13 dpo

Har ikke tatt noen test I dag. Anser vel egentlig denne teste periode som over når ikke det var noe spennende I går :) men om ikke TR har dukket opp innen tirsdag må det bli en test på onsdag tenker jeg :)

Ellers er puppene fremdeles ømme og humøret svinger litt :P
 
IKM, 14 dpo

Halloooo TR hvor er du??? :O

Litt utflod I dag, merkelig greier. Det pleier liksom å gi seg 12 dpo og være helt tørt 13 dpo før da kjærringa slår ned vegger og renoverer 14 dpo.

Men hvor I pokkers navn er hu når jeg vil at hu ska komme? Jeg bil bli ferdig med hu og se frem til sprøyte start!

Når testene liksom ikke har vist antydning til noe så er det greit. For må ærlig innrømme at når vi er igang med IVF så håper jeg faktisk på å få ut nok fine egg til frys for et eventuelt søsken forsøk nr 3 :)

Jaja får se det an tom I morgen og kanskje test tirsdag da :)
 
Når man går på spray kan tr bli forsinket dessverre :) men den kommer nok tidsnok :p Hehe
Spennende tid for deg dette! :D jeg har trua!
 
Når man går på spray kan tr bli forsinket dessverre :) men den kommer nok tidsnok :p Hehe
Spennende tid for deg dette! :D jeg har trua!
Ja den er helt sikkert noe forsinket pga sprayen tenker jeg :D ja det er spennende de er jo så flinke I porsgrunn :)
 
Kommer nok i kveld eller i morra. Bare kjenn på tappen du, den synker sikkert til ettermiddag og kveld ;)

Nå skal du bli nålepute!! Tjoho!
 
Kommer nok i kveld eller i morra. Bare kjenn på tappen du, den synker sikkert til ettermiddag og kveld ;)

Nå skal du bli nålepute!! Tjoho!
Ja det gjør den nok helt sikkert tenker jeg :)

Ja er bare en drøy uke igjen til nåla nå :D
 
16 Dpo

Fremdeles ingen TR. Det er nok sprayen som forsinker henne! Jeg vet jo det nøyaktige tidspunktet for EL og derfor kan ikke forsinket EL være grunnen heller.

Jeg har ikke testet noe mer siden fredag, men vurderer å ta en formiddagstest I dag. For om det skulle være en noe treg spire på plass I mage hula vil jeg jo ikke at den skal ta skade av sprayen for som det står I pakning vedlegget til Synarelaen så er det ikke helt hellig for den lille.

"Kan medføre fosterskade, spontanabrort og er kontraindisert under graviditet."

I går var det mer greit at TR ikke var dukket opp enda, men nå vil jeg ærligtalt bare bli ferdig med henne:O:p
 
Skjønner deg veldig godt, utrolig kjedelig å vente. Men ta en test for sikkerhetsskyld du, hadde vært helt nydelig om det skulle være en liten luring inni der ;) Kryss kryss!
 
Best å være heeeeelt sikker på at det ikke er flytta inn noen da ja!
Og så gøy med test da!

Men 2 dager over IKM så kan man jo egentlig teste når som helst på dagen vel?
16 Dpo

Fremdeles ingen TR. Det er nok sprayen som forsinker henne! Jeg vet jo det nøyaktige tidspunktet for EL og derfor kan ikke forsinket EL være grunnen heller.

Jeg har ikke testet noe mer siden fredag, men vurderer å ta en formiddagstest I dag. For om det skulle være en noe treg spire på plass I mage hula vil jeg jo ikke at den skal ta skade av sprayen for som det står I pakning vedlegget til Synarelaen så er det ikke helt hellig for den lille.

"Kan medføre fosterskade, spontanabrort og er kontraindisert under graviditet."

I går var det mer greit at TR ikke var dukket opp enda, men nå vil jeg ærligtalt bare bli ferdig med henne:O:p
 
Skjønner deg veldig godt, utrolig kjedelig å vente. Men ta en test for sikkerhetsskyld du, hadde vært helt nydelig om det skulle være en liten luring inni der ;) Kryss kryss!
Ja det er så kjedelig :P og greit å være på den sikre siden :) *krysserfingrrne*
 
Best å være heeeeelt sikker på at det ikke er flytta inn noen da ja!
Og så gøy med test da!

Men 2 dager over IKM så kan man jo egentlig teste når som helst på dagen vel?
Ja man kan I grunn det :D jeg får jo også best tester sånn litt ut på dagen fremfor på morgenen så er bare å kjøre på om et par timer nå :D
 
Back
Topp