Tusen takk ❤Ser absolutt noe på den som er tørket
Krysser fingre og tær
Veldig spennende når man får tilbake melding om at man ser noe altså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk ❤Ser absolutt noe på den som er tørket
Krysser fingre og tær
Herregud så morroHei! Ville bare si at jeg også ser streken
Ja det kan se sånn utOj, her skjer det ting!! Veldig spennende! Blir det kveldstest også kanskje?
Ja lenge siden jeg har vært så spent på en test som er noen andre sin altså
Ja er 31+3 i dag, så nærmer meg sluttspurten nå
Så hyggelig å høre ❤
Ja da nærmer du deg virkelig slutten med stormskritt nå
uæh!!! Så sinnsykt fort tiden går!!!
Ja det vet jeg og det er så koselig søta ❤ ❤Du vet at jeg heier på deg snuppa, har fulgt med på deg helt siden jeg oppdaget fs her inne
Ja, men skal bli veldig deilig å være ferdig også Kjempe koselig å gå gravid altså, men gud så slitsomt det er når man blir stor og tung og man har barn fra før
Ja det vet jeg og det er så koselig søta ❤ ❤
Hehe ja husker selv jeg var sliten på slutten og klar for å få tulla ut blir nok enda mer kommende svangerskap
Hihi du er værtfall rette type stalker ❤ søt du er❤Tror jeg kommer til å følge deg helt til du ikke er her inne mer Hahah, nå følte jeg meg som en stalker!
Heheh, ja forrige svangerskap uten unger og detta med en unge fra før kan virkelig ikke sammenlignes Men gleder meg syyykt til den dagen du står der som høygravid igjen
Åå så koselig å se deg igjen ❤❤ ja det er veldig spennende uannsett blir dette bra nå altså heia spire 2015Innom og heier ! Dette er jo bare superspennende Om ikke nå, så blir det iallefall snart spire ! Tenk det
Hihi du er værtfall rette type stalker ❤ søt du er❤
Ja det gjør virkelig jeg også og jeg tar imot absolutt ALT av utfordringer med åpne armer ❤
Ja der hadde vært litt ukomfertabelt har hatt en for mange av de og det holder haha xDHahah, godt å høre det da Hadde vært litt feil å vært av den feile typen stalker
Jaaa Og hvis det bare var en lurestrek i dag, så er det uansett ikke lenge igjen til du sitter med en liten spire i magen
Heei ❤ hvordan går det med deg og lille?Spennende! Muligens noe på den testen
Tusen takk for at du heier søta ❤ ❤Innom å heier krysser alt jeg kan får at det skjer nå
Åå så koselig å se deg igjen ❤❤ ja det er veldig spennende uannsett blir dette bra nå altså heia spire 2015