Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff det hørtes dyrt ut!CD 16, 3 dpo
Slitsomme dager med masse jobb og skole I morgen er det fri og DET ser jeg frem til altså
Ikke lenge til mandag nå føles det som kjempe klar for å hente synarela og menopur til fredag
Ja det blir noen kr I medisiner men ikke så mye som lange andre ender opp med å bruke så jeg klager ikkeHuff det hørtes dyrt ut!
Tusen takk for det ja det er veldig gode nyheter så nå krysser vi fingerne for en sunn mengde gode egg til insett og frysNå ble jeg veldig, veldig glad!
Så godt at dere endelig er i gang med IVF! Og så fantastisk at dere evt kan få bruke de som ligger igjen på frys til barn nr. 3!
CD 17, 4 dpo
Det er så mye å.se frem til nå på denne nye veien vi er inne i så for å holde kål på alt er det morro med litt nedtelling
Har endelig en etterlengtet fri dag som skal brukes I senga til å sove
4 dpo I dag og selv om jeg starter på spray til mandag er det fortsatt en sjanse for at det kan være at det har blitt en kø spire av EL som var nå på søndag. Så for å være på den sikre siden blir det en kontroll test neste fredag
Ja den heter dream daysDet var en kul nedtellingssak! Er det en app eller?
Tusen takk søteste ❤Suuper spent på deres vegne nå altså
Det hadde virkelig ikke gjort noe ❤Var sånn det var for meg denne PP og. Håper det har flytta inn en luring
Det er så koselig å høreFølger spent med søte deg