Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Nå ble jeg veldig, veldig glad!

Så godt at dere endelig er i gang med IVF! Og så fantastisk at dere evt kan få bruke de som ligger igjen på frys til barn nr. 3!
 
Nå ble jeg veldig, veldig glad!

Så godt at dere endelig er i gang med IVF! Og så fantastisk at dere evt kan få bruke de som ligger igjen på frys til barn nr. 3!
Tusen takk for det :D ja det er veldig gode nyheter så nå krysser vi fingerne for en sunn mengde gode egg til insett og frys :D
 
CD 17, 4 dpo

Det er så mye å.se frem til nå på denne nye veien vi er inne i :) så for å holde kål på alt er det morro med litt nedtelling :D

Har endelig en etterlengtet fri dag som skal brukes I senga til å sove :P

4 dpo I dag og selv om jeg starter på spray til mandag er det fortsatt en sjanse for at det kan være at det har blitt en kø spire av EL som var nå på søndag. Så for å være på den sikre siden blir det en kontroll test neste fredag :)
 

Vedlegg

  • 1447310792850.jpg
    1447310792850.jpg
    44 KB · Visninger: 62
CD 17, 4 dpo

Det er så mye å.se frem til nå på denne nye veien vi er inne i :) så for å holde kål på alt er det morro med litt nedtelling :D

Har endelig en etterlengtet fri dag som skal brukes I senga til å sove :p

4 dpo I dag og selv om jeg starter på spray til mandag er det fortsatt en sjanse for at det kan være at det har blitt en kø spire av EL som var nå på søndag. Så for å være på den sikre siden blir det en kontroll test neste fredag :)

Det var en kul nedtellingssak! Er det en app eller?
 
CD 18, 5 dpo

Det er FREDAG :D❤❤❤❤ og snart er denne arbeids dagen over :D *glederseg*

I går var jeg på apoteket og hentet alt som skal brukes fremover. Synarela, menopur og ovitrelle:)

Nå er jeg klar for mandagen :D
 
CD 19, 6 dpo

Så slår tanken med hardt og brutalt (samtidig ikke og kan vel ikke kalle det brutalt heller..)

Har vi fått til dette selv? Jeg mener sjansen er der, hvor stor den er vil jeg ikke gå innpå I og med at det er ca 18 mnd siden siste svangerskap, men den er fremdeles der.

Mistanken vekkes pga overraskende tidlig ømme bryster der foreløpig det ene er verre enn det andre. Jeg har ikke tenkt på noen mulighet for spire denne pp'en I det hele tatt I og med at medisin start er allerede 1 uke før antatt IKM. Men nå snur jeg litt om å brenner av første test allerede til mandag, neste onsdag, så fredag. Er fredagens test negativ antar jeg at det nok bare er underbevisstheten min som har det litt morro med meg.

Men ser hadde virkelig vært gledelig typisk nå som jeg tenkte jeg skulle være lur å hente ut alle medisinene jeg måtte bruke før uttak allerede på torsdag slik at jeg slapp å stresse med det I tilfelle det skulle oppstå noe:):P

Jaja sitter spira nå så holder den vel kanskje løpet ut også :P for drt gjorde tulla rett før vi skulle sette igang med Prøverør så krysser så klart fingerne for detre nå, men er der ikke spire er det greit også :D .

Det blei kanskje litt rotete der her på en tidlig lørdags morgen :P

God helg til alle som titter innom ❤ Det er så koselig med alle som heier og legger igjen sine spor her inne. Det er så godt å ha et sted der alle er støttende og oppmuntrende til hverandre I en slik prosess som det å bli gravid er ❤
 
Kjenner jeg har vært små kvalm så å si I hele dag. Kanskje har jeg fått I meg for mye kaffe eller så er det andre grunner.

Det er nok andre grunner for jeg har holdt meg til mine max 2 kopper slik jeg alltid har gjort.

Det frister å teste, men det er jo håpløst for tidlig. Får holde meg til tidligst mandag, helst onsdag. Men mandag er greit.

Snart ferdig på jobb. Det ble en ekstra arbeids dag. Men I morgen DA er det fri. Det skal bli godt!
 
CD 20, 7 dpo

1 uke ut I dpo land og i morgen starter jeg opp med IVF medisinene :D

Først ut blir det Synarela Nesespray frem til 02.12 hvor jeg skal trappe ned på denne fordi da begynner menopuren :) så blir det kontroll den 11.12 og uttak bare noen dager etter på mest sannsynlig :D

Jeg håper virkelig alt dette går bra og at ikke vårt første forsøk blir avbrutt.

I morgen hat jeg også planer om å svi av første testen da puppene har vært små ømme siden 5 dpo og niplene er litt såre. Det er vel egentlig det jeg har lagt merke til så langt :P ikke noe murringer eller slikt enda.

Jeg tror nok ikke det er noe spire på gang, men jeg må bare bekrefte dette med en test for å være på den sikre siden :)

Jeg er så klar for det vi skal igjennom nå og jeg håper virkelig på en oppløftende jul altså :D
 
Puppene er mye mer ømme nå! Bhen var faktisk ubehagelig å ta av seg nå...

Men det er det eneste jeg merker, jo også ser ansiktet mitt plutselig ut som en moden tyttebær busk :o

Skal definitivt svi av første test I morgen 8 dpo ;)
 
Ååååh, dette er jo bare suuper spennende altså :D Tenk hvis det faktisk har klaffet nå da :D ❤️
 
CD 21, 8 dpo

Da er vi IGANG :D
Første dose med synarela er tatt og dette føles egentlig litt rart, men veldig godt :p

Jeg tok også en test I dag, men den var som forventet en tidlig 8 dpo morgen, negativ:)

Kommer til å fortsette å teste annenhver dag denne kommende uka til TR dukker opp for å være på den sikre siden :)

Håper virkelig disse 16 dagene på spray før sprøytene går fort :D


c294af189f469c08310d7e449f095d81
 
Back
Topp