Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Ååååh, dette er jo bare suuper spennende altså :D Tenk hvis det faktisk har klaffet nå da :D ❤️
Ja det er litt spennende, men også litt nervepirrende med tanke på at jeg hsr vært litt "lur" og hentet ut en del medisiner allerede som jeg så absolutt ikke vil få bruk for hvis det klaffet nå :P Sitter det en spire nå er det selvfølgelig en enorm glede :D
 
Ja det er litt spennende, men også litt nervepirrende med tanke på at jeg hsr vært litt "lur" og hentet ut en del medisiner allerede som jeg så absolutt ikke vil få bruk for hvis det klaffet nå :P Sitter det en spire nå er det selvfølgelig en enorm glede :D

Det skjønner jeg godt ;) For er vel ikke akkurat billig disse medisinene? Ja gleden for en spire vil jo være der uansett på hvilket vis spiren har blitt laget :D ❤️
 
Det skjønner jeg godt ;) For er vel ikke akkurat billig disse medisinene? Ja gleden for en spire vil jo være der uansett på hvilket vis spiren har blitt laget :D ❤️
Nei det er de virkelig ikke :o:P men jeg skal ikke klage for vi forventer ikke så høye medisin utgifter som mange andre har så vi er veldig takknemlige for det :) prøver å se det litt sånn ^^,

Er virkelig klar for spire uannsett hvordan den blir til værtfall :)❤❤
 
CD 22, 9 dpo

Har kommet et godt stykke ut I dpo land og brystene har blitt mer og mer ømme for hver dag. Typisk at det skal komme symptomer på spire nå som vi skal få hjelp :P

Kjenner litt på noe som jeg mistenker kan være bivirkninger fra synarelaen. En del kvalme, svimmelhet, veldig varm plutselig og trøtt.

Det bli ny test igjen I morgen :)

Akkurat nå er jeg klar for at denne arbeidsdagen skal ta slutt slik at jeg kan komme hjem å slappe av :) forferdelig å gå på jobb når man føler seg så uggen. Og I dag er jeg på den arbeidsplassen jeg sjeldent er på og som jeg også ikke liker I det hele tatt :o

Bare 79 min igjen haha xD *klageklage*
 
Jippi! Test i morra! KAN være synarela som gjør deg kvalm og uggen, men kan også være en liten overraskelse!
 
Spraydag 2, 9 dpo

Var litt spent I kveld på om brystene ville føles mer ømme når jeg skulle ta av BH en. Har enda I hele puppenes historie kun hatt et tilfelle av "f** den bhen var j*** å ta av!" Og det var pga spire den gangen for 3 år siden :) men jeg har selvsagt gått rundt med verdens mest puppe vennlige bh I dag så da merker man jo ikke noe :o:p
Får prøve monster bhen I morgen bare for morro skyld :D

Ellers har de 2 første dagene med nesespray gått veldig fint :) det er kun en kort periode på formiddagen jeg legger merke til noen av de mindre mulige bivirkningene før det gir seg, og det skal jeg klare å leve med :) kjenner ingenting på kvelden :)

Måtte gleden bare fortsette ❤
 
10 Dpo

Puppene er bly tunge og har garantert blitt mye mer ømme!

Dagens test tørr jeg liksom ikke si om jeg ser noe på etter den var tørket. Negativ er den værtfall og ny test blir til fredag :)

Etter 5 min....
7dfafe0693d551fe3b7dd64c08bf41f6


Tørket....
a8cf92a59bd31b260da894b71d7fd99d
 
10 Dpo

Puppene er bly tunge og har garantert blitt mye mer ømme!

Dagens test tørr jeg liksom ikke si om jeg ser noe på etter den var tørket. Negativ er den værtfall og ny test blir til fredag :)

Etter 5 min....
7dfafe0693d551fe3b7dd64c08bf41f6


Tørket....
a8cf92a59bd31b260da894b71d7fd99d

Hei på deg. Måtte inn å titte litt i dagboken din ;) Og må bare hviske at jeg ser antydning til strek. Krysser alt jeg har for at dette er begynnelsen på noe stort. Følger med jeg. Stor klem til deg!
 
Ser antydning til strek, men ser ikke om den er grå eller rosa.. Så spennende tider du går inn i :D
 
Jeg ser, men våger ikke tro noe ennå ;)

Er jo veldig tidlig i alle tilfeller, men det er jo ekstra spennende de neste dagene når jeg ser skygge på denØVERSTE.
 
Hei på deg. Måtte inn å titte litt i dagboken din ;) Og må bare hviske at jeg ser antydning til strek. Krysser alt jeg har for at dette er begynnelsen på noe stort. Følger med jeg. Stor klem til deg!
Det er alltid koselig å se du titte innom søta ❤ så morro håper dette stemmer :D
 
Ser en antydning til strek altså :D ❤️



Ser antydning til strek, men ser ikke om den er grå eller rosa.. Så spennende tider du går inn i :D



Jeg ser, men våger ikke tro noe ennå ;)

Er jo veldig tidlig i alle tilfeller, men det er jo ekstra spennende de neste dagene når jeg ser skygge på denØVERSTE.

Jeg tror selv jeg kanskje ser noe på den når den nå er tørket, men jeg tørr ikke tro det heller :D er jo fare for strek syn nå etter så lang tid som prøver :P haha

Kjempe gøy at det er flere som tror de ser noe :D fredag blir enda mer spennende nå :D
 
Jeg tror selv jeg kanskje ser noe på den når den nå er tørket, men jeg tørr ikke tro det heller :D er jo fare for strek syn nå etter så lang tid som prøver :P haha

Kjempe gøy at det er flere som tror de ser noe :D fredag blir enda mer spennende nå :D

Ja fredag blir spennende nå altså :D Er så greit når du tester annen hver dag nå, for da syns jeg at ukene mine går fortere også, hahahah :P
 
Ja fredag blir spennende nå altså :D Er så greit når du tester annen hver dag nå, for da syns jeg at ukene mine går fortere også, hahahah :P
Ja det blir det virkelig :D
Hahaha vel bare hyggelig :D hoho du nærmer deg jo bare mer og mer nå :D
 
Ser absolutt noe på den som er tørket:)
Krysser fingre og tær:)
 
Back
Topp