Jaaa ❤Hihi ja nå skjer det ting altså Heiaheia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa ❤Hihi ja nå skjer det ting altså Heiaheia
Lille er no godt over 10 kg, og tennene spretter ut en etter en og søvnen er dermed fraværende 8,5 mnd nå. Det går bra, og det er hektisk med to barn, går i ett fra morgen til kveld....og natt prioriterer trening den lille egentiden jeg har.Heei ❤ hvordan går det med deg og lille?
Ja krysser fingerne det men I og med at jeg er igang med IVF medisiner og greier spiller det ingen rolle baby skal det bli uannsett ❤
Ååh for en spennende tid håper søvnen snart blir bedre godt du får trent når muligheten byr seg gir liksom litt god energi detLille er no godt over 10 kg, og tennene spretter ut en etter en og søvnen er dermed fraværende 8,5 mnd nå. Det går bra, og det er hektisk med to barn, går i ett fra morgen til kveld....og natt prioriterer trening den lille egentiden jeg har.
Spent på neste test Nå blir det uansett ordnings da
Så hyggelig å høre/lese ❤Titter innom for å si jeg tenker på deg<3 så spent på testen i morgen!!
Ja der hadde vært litt ukomfertabelt har hatt en for mange av de og det holder haha xD
Nei akkurat for første gang spiller det faktisk absolutt ingen rolle what so ever ❤❤ nå som jeg er midt I prosessen av å få en spire med hjelp uannsett det er så deilig
Jaa det er det ❤❤Hahah, ja ikke sant
Nei det er akkurat det Nå har du snart en spire og kul på magen uansett
Venter spent på ny test i morgen
Håper håper håper på en flott strek på testen i morgen
Dere er vel best Tusen Takk ♡ ♡Masse lykke til! Krysser alt jeg har
12 dpo
Dagens test var negativ og ikke hadde det skjedd noe etter 15 min heller så da er det nok ikke noen spire
Men det gjør ingen verdens ting det er jo UL kontroll ol bare 3 uker I dag
Så spire skal det bli uannsett
Det går så fint er så avslappet rundt det når vi allerede er godt I gang med IVF prosessenKjedelig med negativ test i dag Men uansett så har du snart en spire
Det går så fint er så avslappet rundt det når vi allerede er godt I gang med IVF prosessen