Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Heei :D ❤ hvordan går det med deg og lille?:)

Ja krysser fingerne det :D men I og med at jeg er igang med IVF medisiner og greier spiller det ingen rolle :D baby skal det bli uannsett :D
Lille er no godt over 10 kg, og tennene spretter ut en etter en og søvnen er dermed fraværende :) 8,5 mnd nå. Det går bra, og det er hektisk med to barn, går i ett fra morgen til kveld....og natt :D prioriterer trening den lille egentiden jeg har.

Spent på neste test :) Nå blir det uansett ordnings da :)
 
Lille er no godt over 10 kg, og tennene spretter ut en etter en og søvnen er dermed fraværende :) 8,5 mnd nå. Det går bra, og det er hektisk med to barn, går i ett fra morgen til kveld....og natt :D prioriterer trening den lille egentiden jeg har.

Spent på neste test :) Nå blir det uansett ordnings da :)
Ååh for en spennende tid :D håper søvnen snart blir bedre :) godt du får trent når muligheten byr seg :D gir liksom litt god energi det :)

Ja spent selv :) orden skal det bli ❤
 
Titter innom for å si jeg tenker på deg<3 så spent på testen i morgen!!:)
 
Ja der hadde vært litt ukomfertabelt :P har hatt en for mange av de og det holder haha xD

Nei akkurat :D for første gang spiller det faktisk absolutt ingen rolle what so ever :D❤❤ nå som jeg er midt I prosessen av å få en spire med hjelp uannsett :D det er så deilig :D

Hahah, ja ikke sant :P

Nei det er akkurat det :D Nå har du snart en spire og kul på magen uansett :D ❤️❤️
 
CD 24, 11 dpo, 4 SD

11 dpo og snart er denne dagen over og en ny test venter morgen dagen :) spent på hva det blir!:)

Jeg hsr fremdeles veldig ømme pupper, en veldig treg mage, er svimmel og kvalm I tilegg til fryktelig trøtt.

Dette er jo som sagt enkelte symptomer som også kan komme av Synarelaen.

Dagene på nese spray har gått kjempe bra så langt og håper det fortsetter slik mot sprøyte start :D
 
Venter spent på ny test i morgen:)
 
Venter spent:-D
 
12 dpo
Dagens test var negativ og ikke hadde det skjedd noe etter 15 min heller så da er det nok ikke noen spire :)

Men det gjør ingen verdens ting :D det er jo UL kontroll ol bare 3 uker I dag :D

Så spire skal det bli uannsett :)
 
12 dpo
Dagens test var negativ og ikke hadde det skjedd noe etter 15 min heller så da er det nok ikke noen spire :)

Men det gjør ingen verdens ting :D det er jo UL kontroll ol bare 3 uker I dag :D

Så spire skal det bli uannsett :)


Jaaaaaaaaaaaaa :):):)
 
Det går så fint :D er så avslappet rundt det når vi allerede er godt I gang med IVF prosessen :D

Ja det kan jeg tenke meg :D Nå er lissom ventetiden over og dere er i gang, så nå spilte det på en måte ingen rolle uansett :)
 
Herlig at dere er i gang for fullt når det likevel ikke er spire. Nå blir det IVF-spire i steden :D Hurra!
 
Back
Topp