Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 12

Gooood altfor tidlig søndags morgen :)

Jobb også mandag. Glad vi har time tidlig I morgen så slipper dagen å gå til venting :)

Jeg er spent og mest av alt gleder jeg meg til å begynne på medisinene neste mandag igjen og håper virkelig tiden med nedregulering går fort :)
 
CD 13, 1 dpo

El bestemte seg visst for å komme tidligere denne gangen :) 1 dpo I dag og straks farer vi avsted til porsgrunn :D

Da blir vel kanskje medisin start til søndag istedet for mandag :) får høre hva dem mener :)

Er spent nå :P kaffen traktes og har smelt på lavkarbo brødskiver I risteren. Har fått et dilla på ristet brød med noe godt pålegg :P:D
 
Medisin samtale

Da er vi ferdig I Porsgrunn og kommet vel hjem :) medisinene er bestilt slik at jeg får hentet de ut til fredag og jeg kjenner jeg gru gleder meg til å svi av halve lønning på apoteket den dagen :P haha

Det blir nesespray fra mandag av og sprøyter fra 2.12 :D

Nå er vi kjempe spent på den kommende tiden og vi håper virkelig vi lykkes med engang :)

Vi krysser også fingerne for at det skal hente ut nok gode egg til frysing slik at vi kan ha noen på frys til søsken forsøk :D

For det var en gledelig overraskelse å høre at selv om vi da får nr 2 med ivf og det er egg på frys kan vi bruke disse til forsøk på søsken så langt "lageret" holder :D det var vi ikke klar over men nå ser drømmen om 3 eller til og med flere barn ut til å også kunne bli en virkelighet om dette går bra :)

Nå må bare mandagen kommer lyn kjapt og jeg håper tiden til 11.12 går raskt også :D da har vi fått en time til første kontroll UL :D
 
2 dpo
Jeg sitter å tenker på at nå som medisinene ligger klare til henting på apoteket så hadde det ikke vært typisk om vi endelig fikk til en spire på egenhånd?:P

Sjansene er jo så klart små, men det hadde vært typisk :P

Tirsdag I dag og så langt føles timene så trege. Vil gjerne at tiden frem til mandag skal gå fort :D

Føles igrunn litt som jeg står på en slags pause I dag imens liver rundt meg flyr av sted :P men sånn er det jo når man går å venter på noe :p
 
CD 16, 3 dpo

Slitsomme dager med masse jobb og skole :o I morgen er det fri og DET ser jeg frem til altså :)

Ikke lenge til mandag nå føles det som :D kjempe klar for å hente synarela og menopur til fredag :D
 
Back
Topp