Emiliemor
Gift med forumet
Nei ikke enda. Regner med at det ikke kommer noe før til uka
Åja spennende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei ikke enda. Regner med at det ikke kommer noe før til uka
Ja jeg er veldig spent og nå håper vi på klaff altsåÅja spennende
Ja hvorfor skal det være så vanskelig?? Hva har vi gjort for noe galt liksom??:O vi er jo bare snille og greieÆsj altså, jeg synes det er skikkelig møkk at det ikke gikk denne gangen heller! Hvor vanskelig skal det være for mennesker som deg og meg å bli gravid og få trofeet vårt?!
Jeg håper av hele mitt hjerte at du snart får det etterlengtede barnet dere drømmer om ❤
Ja jeg har en bok av hexenberg der hun ta for seg det og det er veldig interessant å lese omVed pcos er lavkarbo anbefalt som et ledd i det å bli gravid Det er særlig positivt ift dem som sliter med eggløsning. Og det er ihvetfall ikke skadelig ift en evt. graviditet.
(Jeg har selv gått via Fedonklinikken, og fikk merkbart bedre resultater på prøvene de tok etter 2 mnd. Men ble ikke gravid da, eggløsningen kom ikke før pergo selv om prøvene ble bedre).
Ja det gjør ikke noeKjør på verdt å prøve
Jeg også hsr satt en maks grense på 50 men klarer ikke få I meg mer enn ca 25-30 g hver dag I går var det vel bare 15 telte jeg meg frem tilJeg lever på lavkarbo og er ganske så frelst Jeg får i meg max 50 gram karbohydrater hver dag, ligger som regel på 25-35. Jeg har ikke ligget så lavt veldig lenge, men på den lille tiden jeg har (2 mnd eller noe) så har jeg gått ned "bare" 5 kg og mistet totalt mellom 10-12 cm fordelt på kroppen Det er så absolutt verdt å prøve!
Jeg også hsr satt en maks grense på 50 men klarer ikke få I meg mer enn ca 25-30 g hver dag I går var det vel bare 15 telte jeg meg frem til
Hadde vært litt deilig å kunne gå I ketose litt nå før jul, men tørr ikke det heller I tilfelle det går lenger over til det andre ketose greiene
Jeg gikk på det julen 2012 til feb 2013 og mistet 12 kg totalt I den tiden så jeg vet jo fra før at det funker veldig fint for meg men at det var en fin virkning på dem som prøver osv ante jeg ikke så jeg ble raskt solgt altså
Det er jo kjempe bra 5 kg er ikke akkurat lett å ta av :O
Du er vel søt ❤ Tusen takkDu er så flink altså
*Stående applaus til deg*