Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 3

Jeg har fortsatt ikke hørt noe fra Porsgrunn og regner med at første eventuelle IVF forsøk ikke vil bli før I slutten av november/begynnelsen av desember.

Så kanskje får vi prøvd et siste AIH forsøk bare for å ha gjort det.
 
Æsj altså, jeg synes det er skikkelig møkk at det ikke gikk denne gangen heller! Hvor vanskelig skal det være for mennesker som deg og meg å bli gravid og få trofeet vårt?!
Jeg håper av hele mitt hjerte at du snart får det etterlengtede barnet dere drømmer om ❤
 
Æsj altså, jeg synes det er skikkelig møkk at det ikke gikk denne gangen heller! Hvor vanskelig skal det være for mennesker som deg og meg å bli gravid og få trofeet vårt?!
Jeg håper av hele mitt hjerte at du snart får det etterlengtede barnet dere drømmer om ❤
Ja hvorfor skal det være så vanskelig??:( Hva har vi gjort for noe galt liksom??:O vi er jo bare snille og greie :)

Skikkelig kjedelig at Det ikke gikk nå heller og jeg er litt spent på hva som skjer denne pp'en.

Håper vi snart sitter med trofeene våre snupp❤
 
Okei så jeg begynte jo på diett igjen for noen uker siden, men da EL var tydelig forsinket (selv om den plutselig fikk rakkfart) mente mannen at jeg ikke burde gå på en så hard diett og trene så hardt som jeg hadde gjort. Vi ble derfor enige om at det er helt I orden at jeg jobber med å gå ned I vekt (gjerne så mye som mulig før nyttår eventuelt baby), men at vi skulle gjøre dette på en litt tryggere måte :)

Så vi har undersøkt litt og lavkarbo kom opp ved flere anledninger da vi søkte prøver og bli gravid og kosthold sammen.

Så vi dykket dypere inn I lavkarbo kost og graviditet/prøving.

Så da skal vi gå for det og etter å ha lest flere artikler osv viser seg for mange spm har slitt lenge at å legge kostholdet over til lavkarbo så tok det ikke lange tiden før de ble gravide:) så kanskje gjelder det for oss også.

Altså det kan jo hende det er nye tilfeldigheter bak det, men likevel når jeg først er på denne stien hvor jeg prøver alt så hvorfor ikke prøve dette også :)
 
Ved pcos er lavkarbo anbefalt som et ledd i det å bli gravid :) Det er særlig positivt ift dem som sliter med eggløsning. Og det er ihvetfall ikke skadelig ift en evt. graviditet.

(Jeg har selv gått via Fedonklinikken, og fikk merkbart bedre resultater på prøvene de tok etter 2 mnd. Men ble ikke gravid da, eggløsningen kom ikke før pergo selv om prøvene ble bedre).
 
Ved pcos er lavkarbo anbefalt som et ledd i det å bli gravid :) Det er særlig positivt ift dem som sliter med eggløsning. Og det er ihvetfall ikke skadelig ift en evt. graviditet.

(Jeg har selv gått via Fedonklinikken, og fikk merkbart bedre resultater på prøvene de tok etter 2 mnd. Men ble ikke gravid da, eggløsningen kom ikke før pergo selv om prøvene ble bedre).
Ja jeg har en bok av hexenberg der hun ta for seg det og det er veldig interessant å lese om :)
 
Jeg lever på lavkarbo og er ganske så frelst :) Jeg får i meg max 50 gram karbohydrater hver dag, ligger som regel på 25-35. Jeg har ikke ligget så lavt veldig lenge, men på den lille tiden jeg har (2 mnd eller noe) så har jeg gått ned "bare" 5 kg og mistet totalt mellom 10-12 cm fordelt på kroppen :) Det er så absolutt verdt å prøve!
 
Jeg lever på lavkarbo og er ganske så frelst :) Jeg får i meg max 50 gram karbohydrater hver dag, ligger som regel på 25-35. Jeg har ikke ligget så lavt veldig lenge, men på den lille tiden jeg har (2 mnd eller noe) så har jeg gått ned "bare" 5 kg og mistet totalt mellom 10-12 cm fordelt på kroppen :) Det er så absolutt verdt å prøve!
Jeg også hsr satt en maks grense på 50 :) men klarer ikke få I meg mer enn ca 25-30 g hver dag I går var det vel bare 15 telte jeg meg frem til :P

Hadde vært litt deilig å kunne gå I ketose litt nå før jul, men tørr ikke det heller I tilfelle det går lenger over til det andre ketose greiene :)

Jeg gikk på det julen 2012 til feb 2013 og mistet 12 kg totalt I den tiden så jeg vet jo fra før at det funker veldig fint for meg :D men at det var en fin virkning på dem som prøver osv ante jeg ikke så jeg ble raskt solgt altså :D

Det er jo kjempe bra :D 5 kg er ikke akkurat lett å ta av :O
 
Jeg også hsr satt en maks grense på 50 :) men klarer ikke få I meg mer enn ca 25-30 g hver dag I går var det vel bare 15 telte jeg meg frem til :P

Hadde vært litt deilig å kunne gå I ketose litt nå før jul, men tørr ikke det heller I tilfelle det går lenger over til det andre ketose greiene :)

Jeg gikk på det julen 2012 til feb 2013 og mistet 12 kg totalt I den tiden så jeg vet jo fra før at det funker veldig fint for meg :D men at det var en fin virkning på dem som prøver osv ante jeg ikke så jeg ble raskt solgt altså :D

Det er jo kjempe bra :D 5 kg er ikke akkurat lett å ta av :O

Wow, 15 gram det klarer jeg ikke! Jeg er avhengig av sjokolademelk på morningen så pga den klarer jeg ikke ligge så lavt :-P
Skjønner du er skeptisk til å gå i ketose. Jeg er ikke ketose menneske så jeg har dessverre lite råd å komme med der ❤

Oh, wow! Det er virkelig imponerende!! Ingen tvil om at det fungerer for deg da nei ;) Hihi, det var det som solgte meg 100% også når jeg leste om det. Ble ikke mindre fristende når jeg forsto at man kan det med seg inn i svangerskapet også :-D

Nei, jeg er ganske fornøyd og klar for å gå ned ytterligere 5 kg også ;)
 
Haha sjokomelk nooom :D det har jeg heldigvis unngått å gå ril innkjøp av :D kan ikke ha sjokolade I hus I noen form:P Nei det å kunne fortsette er jo helt knall:) drt gjør liksom alt så mye lettere og føles tryggere :D
 
CD 5

TR har reist og det er helt greitt meg :D nå kan endelig denne syklusen begynne. Telefon fra porsgrunn kan vel komme når som helst I den kommende uka så nå må jeg bare huske å ha på lyden:p
 
CD 6

Ikke hørt noe fra porsgrunn I dag :) kanskje I morgen?

Har fått trent litt I dag og det var godt :) resten av uka er fylt med mye jobb og skole :D
 
CD 8

Venter fortsatt på svar fra porsgrunn :) men har gitt beskjed om at vi ønsker et siste AIH forsøk om ikke det blir ivf denne syklusen :)

Det kommer vel kanskje et svar på det I dag :)

Vekta den går til stadighet nedover :D endelig nede på 75,7 kg fra 79,9kg :D dette går rette veien :D

Har riktig nok måttet begynne på vanndrivende pga mye vann I kroppen så mye av vekta hsr vel forsvunnet der, men herregud hva det har godt for kroppen å miste noe av alt det vannet jeg har holdt. Den ekstreme støvallergien jeg slet med på forhånd har jo blitt så mye bedre av det :)
 
IVF start

Da er det ENDELIG klart :D IVF start med medisiner blir den 16/11 :D

Time til gjennomgang vil være kommende mandag og jeg er så spent :D

Det er jo tydelig at det er meningen at dette skal bli en lang protokoll så uttak og innsett vil skje I uke 51 er planen akkurat nå :)

Veldig gira på endelig å kunne være igang :D
 
Back
Topp