Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

CD 32, 13 dpo

Ikke noe test I dag :)

Puppene I dag er litt små ømme men ikke noe voldsomt. Kjente det best da jeg løp på mølla I dag.

Litt små kvalm nå tidlig ettermiddag og litt svimmel men ikke noe såpass at det er plagsomt.

Men stikkinger har det vært merkbart mye av I dag og veldig tydelig.

Det er nok bare typisk meg I dpo så jeg er fremdeles på denne siden at jeg forbereder meg på nok en pp og en siste runde AIH.

Virker litt som det går mot IVF nå altså.
Så dumt at det ser ut til å ikke klaffe enda en gang :-/

Er jo godt dere har IVF, men åååååh så deilig om det bare kunne virke!!!
 
Så dumt at det ser ut til å ikke klaffe enda en gang :-/

Er jo godt dere har IVF, men åååååh så deilig om det bare kunne virke!!!
Ja det er rett å slett skikkelig kjedelig :o men ja fint vi har IVF men skulle gjerne klaff oss uten når vi har erfart så mange ganger jeg jeg kan bli gravid på egenhånd
 
Ja det er rett å slett skikkelig kjedelig :eek: men ja fint vi har IVF men skulle gjerne klaff oss uten når vi har erfart så mange ganger jeg jeg kan bli gravid på egenhånd

Ja det er jo akkurat det!!!!

Men i 2016 blir det nurk! På ene eller andre måten!
 
13 dpo oppsummert

Stup trøtt I dag. Har ikke sovi enn helle tydd til kaffe.

Brystene har blitt merkbart ømmere utover dagen og kvelden, men langt fra så ille som de har vært tidligere.

Tappen er høy, lukket og stein hard så jeg tror neppe TR dukker opp I morgen som er litt rart I og med at TR alltid kommer 14 dpo og tappen er alltid myk og åpen kvelden 13 dpo.

Men det kan vel kanskje skje saker I løpet av natten.

Lekte litt med tanken I stad om jeg skulle teste I morgen tidlig likevel, men nå som jeg skriver det ned her så lar jeg tanken bare passere og holder meg til onsdag slik jeg tenkte I første omgang. Det burde ha skjedd en forandring innen da enten den ene eller den andre veien. Holder en knapp på TR enda.

Det er vanskelig å ha noen som helst forhåpninger denne gangen. De gjentatte skuffelsene igjennom årene løp har vel omsider tatt igjen med meg.

Hvorfor skal det å få barn være så ekstremt vanskelig når det er alt man ønsker seg? I tilegg til å ha alle midler tilgjengelig for å gi ønske barne den beste oppveksten!

Søren klype.

Jeg pleier å være positiv av meg og optimistisk så jeg beklage hvis tonen er I dagboken er en smule mer negativ om dagen. Forhåpentligvis er det bare for en periode og mitt vanlige disney film sukkerkick er vel straks tilbake igjen :) ĺ
 
Det er lov å være fortvila

Men det gjør jo ingen ting bedre!

Og så må jeg forsøke å ta lærdom av mine egne ord.

Hilsen fruen til han som får gjennomgå
 
Stor klem<3
 
Det er lov å være fortvila

Men det gjør jo ingen ting bedre!

Og så må jeg forsøke å ta lærdom av mine egne ord.

Hilsen fruen til han som får gjennomgå
Uff nei det gjør sannelig ikke det :) håper på lysere tider og fullt klaff snart :D
 
CD 33, 14 dpo

TR?? Neei!! Er ikke tegn til hu gitt sann!

Dette ble en lang syklus nå syns jeg og den bikker nok over I enda en dag :) vel det er kanskje greit så får legen på Porsgrunn et klarer bilde av syklusene mine med og uten hormoner som kanskje er greit om vi går over til IVF etter nyttår :)

Sola skinner I dag og jeg har tenkt meg ut på en gå tur etterpå før skole arbeid og jobb I kveld. Jeg gleder meg til å komme på jobb og tenke på noe annet. Slå tanken fra meg ang spire siden TR enda ikke har meldt sin ankomst.

Kanskje jeg bare skal tappe så aldeles forsiktig på tappen?

Nei jeg lar det være forløpig, eller klarer jeg la være?

I morgen blir det ny test igjen, men skal ærlig innrømme at jeg leker med tanken om å la være :P herregud som jeg svinger om dagen.

Puppene de er små ømme I dag slik som I går. Har ikke kjent noen strekk eller murringer så langt, men dagen er Ung ennå :)

Jeg har også sånne små influensa/ forkjølelse symptomer uten at noe utvikler seg til noe? Hmm
 
14 dpo test 6 timer siden siste do besøk og negativ test. Heller ikke inntatt noe å drikke I den tiden.

Kan ikke TR bare komme!!!
 

Vedlegg

  • 1445952639543.jpg
    1445952639543.jpg
    31,5 KB · Visninger: 80
Back
Topp