Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk ❤❤stor klem
Så trist
Ja det er trist men november blir vel nå mest sannsynlig en pause pp før oppstart til ivf før jul.Neei Nå håper jeg virkelig at november blir deres mnd altså
Ja det er trist men november blir vel nå mest sannsynlig en pause pp før oppstart til ivf før jul.
Ja det håper jeg virkeligMen da kan det kanskje hende at du sitter med en ivf spire i jula da?
♡♡♡Pp 48, CD 1
Da er det offisielt! Legen I Porsgrunn har fått beskjed om at vi ønsker å gå over til IVF då alt som gjenstår nå er å vente på tilbakemelding fra legen om når vi setter igang og hvordan dette skal forløpe seg.
TR er syyykt vond denne gangen. Som ikke det er ille nok at hun kom så skal hun lage en skikkelig nummer ut av seg også og virkelig gni det inn
Ja det er jeg også veldig spent på om det blir lang eller kort protokoll og hvordan det blir med medisiner osbSpent på hva legen sier
Ja det er jeg også veldig spent på om det blir lang eller kort protokoll og hvordan det blir med medisiner osb
Jeg tror ikke vi kommer til å starte før neste syklus men håper på kortprotokoll uten så mye medisinerBlir det kort må du jo starte allerede i morgen hihi
Ja det hjelper veldig på skuffelsen kjenner jo at hver mislykkede pp nå trykker hardere og hardere så vil gjerne få sett hvordan eggene ser ut.Så godt dere i alle fall har bestemt dere for IVF nå. Håper det hjelper litt på skuffelsen ♡ Nå skal det bli IVF-baby! Klem ♥
Tusen takk for det kjære snille du ❤Vil bare gi deg en klem og håper dere lykkes med ivf
Håper virkelig på et julemirakel nå ja❤❤Gleder meg til å høre hva legen sier Tenk det, mulig du sitter med en liten julespire om noen mnd♡♡♡♡
Nei ikke enda. Regner med at det ikke kommer noe før til ukaHar du hørt noe fra de ?