Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mange gode klemmer til deg ♡♡♡CD 31, 12 dpo
Dagens test var helt blank så jeg gadd ikke styre med noen bilder
12 dpo så jeg regner med TR til tirsdag og venter derfor med å teste videre. Da er det bare å begynne å forberede seg på en siste runde AIH før vi eventuelt setter igang med IVF etter nyttår.
Dette er kjipt altså men men
CD 31, 12 dpo
Dagens test var helt blank så jeg gadd ikke styre med noen bilder
12 dpo så jeg regner med TR til tirsdag og venter derfor med å teste videre. Da er det bare å begynne å forberede seg på en siste runde AIH før vi eventuelt setter igang med IVF etter nyttår.
Dette er kjipt altså men men
Neei Sender deg mange mange store gode klemmer
Tusen takk jenter ❤Mange gode klemmer til deg ♡♡♡
Ja det er veldig trist Tusen takk ❤Så trist at det ikke går som man vil Masse gode klemmer til deg
Jeg sender mange klemmer tilbake din vei ❤❤Mange klemmer <3
Ja det er kjedelig. Men den må vel bli positiv en eller annen gang tusen takk for klemmen ❤Uff, så utrolig kjipt at testen var negativ. Sender deg en klem ♥
Det hadde virkelig vært flott, men tviler sterkt desverre er så alt for kjent med disse negative testene 12 dpo. Men tusen takk for at du håper ❤❤Nei, håper tanta holder seg unna og du kan flytte inn I termin forum ♡♡
Tusen takk kjære ❤❤Stor klem
Det hadde virkelig vært flott, men tviler sterkt desverre er så alt for kjent med disse negative testene 12 dpo. Men tusen takk for at du håper ❤❤Nei, håper tanta holder seg unna og du kan flytte inn I termin forum ♡♡
Tusen takk kjære ❤❤Stor klem
Tusen takk ❤Så synd Sender en klem.
Tusen takk ❤❤Sender deg en klem