Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Må le litt av at du har glemt å bestille tester... Du har virkelig gått inn for at dette ikke skal få ta over hverdagen!

Er jo et sunnhetstegn da i hvertfall

Selv om det er surt akkurat nå ;)

Og ikke vits i å kjøpe test på butikken, de er ikke sensitive nok helt ennå, så du gjør lurt i å vente. De kommer nok på lørdag :-)
Haha ja helt håpløst men også veldig greit :) man blir jo mye mer fristet til å teste når man har dem liggende og jeg gidder ikke bruke like mye på 1 apotek test som 10 BT koster når de er på vei :P litt økonomisk fornuftig der haha :P

Men ja litt surt for ville gjerne teste I dag på bursdagen til mannen og bare kanskje ha et lite håp om noen ekstra dagee en ekstra forsinket bursdagsgave :)
 
Haha ja helt håpløst men også veldig greit :) man blir jo mye mer fristet til å teste når man har dem liggende og jeg gidder ikke bruke like mye på 1 apotek test som 10 BT koster når de er på vei :p litt økonomisk fornuftig der haha :p

Men ja litt surt for ville gjerne teste I dag på bursdagen til mannen og bare kanskje ha et lite håp om noen ekstra dagee en ekstra forsinket bursdagsgave :)

Ja så er det jo så greit at er du gravid, så er du jo fortsatt det på lørdag. Går liksom ikke glipp av noe, selv om det føles sånn ut akkurat nå! Haha merkelig logikk i testemodus

Har så lyst å ha deg inn på terminforum nå :) hadde vært så herlig om dere slapp IVF (selv om det er godt å se frem til at noen bare skal putte babyen inn i magen på deg da ;) )
 
Ja så er det jo så greit at er du gravid, så er du jo fortsatt det på lørdag. Går liksom ikke glipp av noe, selv om det føles sånn ut akkurat nå! Haha merkelig logikk i testemodus

Har så lyst å ha deg inn på terminforum nå :) hadde vært så herlig om dere slapp IVF (selv om det er godt å se frem til at noen bare skal putte babyen inn i magen på deg da ;) )
Ja det er akkurat sånn jeg også tenker :) blir ikke mer eller mindre gravid av å teste verken før eller etter :P:D men det er noe med dette teste hodet :P

Tusen takk for det ♡♡ jeg har virkelig lyst til å over I et termin forum selv n0 altså :D men ja er en trøst med IVF I ryggen selv om jeg gjerne skulle slipt det :P
 
CD 28, 9 dpo

Testene har blitt sendt så kanskje er de her I morgen :D

Har stelt med mannen sitt bursdagsselskap I hele dag og straks kommer gjestene :) skal jaggu bli godt med fredag I morgen :D

Kjenner det romsteres noe voldsomt nede I gropa I dag så håper det er godt for noe :)

Har også register en del med UF denne gangen enn ellers :)

Fortsatt spent og ikm er tirsdag :D
 
CD 29, 10 dpo

Ja I natt drømte jeg fryktelig mye rart som fikk natta til å føles laaang :o en av tingene jeg husker spesielt godt var at jeg skulle sjekke om jeg var gravid ved å klemme på puppene for å se om det kom ut råmelk men da kom det blod :D HAHA våkna I panikk da :P også var det mye drømmer om natta one barnehager osv og jentungen som ikke ville sove hjemme lenger :p uff

Ellers blir jeg raskt små kvalm og jeg ikke spiser ofte nok. Oppblåst og magen har virkelig løsnet (det kan være negativt).

Mistet plutselig brått troa på at dette har gått I går kveld, men det er vel kanskje ikke så rart. Håper testene kommer I dag for jeg bil merkelig nok gjerne venne av en bare for å få se overstått
 
Små kvalm og det er middagstid her I huset.

Hvor blir det av den mannen med den ungen???? JEG ER SULTEN :O
 
Små kvalm og det er middagstid her I huset.

Hvor blir det av den mannen med den ungen???? JEG ER SULTEN :O

Ingen tester i dag? jeg blir rasende om jeg er sulten og ikke får spise, satt i tårer over "middagen" min i dag fordi ikke mannen var bittelitt behjelpelig med jenta vår engang (til hans forsvar så har han vond rygg i dag). Heldigvis kom mamma og trødde til.

Så hissig og sulten er et godt tegn ;)

I morgen MÅ du spare litt morgentiss til etter posten har vært forbi! Speeeennnenddee
 
Ingen tester i dag? jeg blir rasende om jeg er sulten og ikke får spise, satt i tårer over "middagen" min i dag fordi ikke mannen var bittelitt behjelpelig med jenta vår engang (til hans forsvar så har han vond rygg i dag). Heldigvis kom mamma og trødde til.

Så hissig og sulten er et godt tegn ;)

I morgen MÅ du spare litt morgentiss til etter posten har vært forbi! Speeeennnenddee
Uff stakkars deg :P.ja det er grusomt hvor hissig man kan bli når man er sulten men liksom MÅ vente :P

Nei ingen tester I dag og da kommer de ikke før etter kl 1330 tidligst I morgen. Så vi får se om jeg rekker å teste før vi får besøk eller om jeg bare blir pent nødt til å vente til søndag morgen :)
 
Jeg drømte i natt at du var gravid, så nå venter jeg spent på å se test :D
 
CD 30, 11 dpo

Testene kom I ettermiddag. Vi har hatt gjester siden kl 14 som skal bli over til I morgen. Jeg snek til med en kvelds test, men gidder ikke styre med å ta noen bilder nå :) kan uannsett ikke skimte noe spesielt. Ble tatt I 18 tiden.

Kjenner mye liv nedi hula, men kjenner jeg tørr ikke håpe eller tro verken den ene eller den andre veien.

Blir værtfall en morgen test I morgen og om den ikke viser noe blir det ikke noen ny før tidligst onsdag igjen.
 
Tusen takk :) det vil jeg så gjerne og håper du snart får mulighet til å komme hakk I hæl ♡
Satser på at operasjonen på onsdag skal gjøre susen :D
 
11 dpo oppsummert

Stup trøtt etter det som føles som en lang dag!

Magen føles veldig rar, men jeg vet jo ikke om dette bare er noe jeg innbiller meg.
Det skifter veldig mellom murringer, oppblåst, luftsmerter, luft, stikk og strekninger.

Magen veksler mellom å være stein hard og kjempe løs. Gjesper hele tiden og kaffe som jeg alltid har vært veldig overfølsom for er liksom ikke noe problem I det hele tatt.

Puppene er ikke ømme eller såre eller større, men det er likevel etter eller annet rart ved de som jeg ikke klarer sette fingeren på.

Jeg tok en kvelds test I dag, men den viser ingenting tydelig. Jeg liker liksom å innbille meg en ekstremt svak skygge, men som sagt det er nok bare fordi øynene mine MÅ mane frem noe.

Jeg tester igjen I morgen tidlig og om ikke den viser noe blir det ikke noen ny test før onsdag morgen.
 

Vedlegg

  • 1445722504910.jpg
    1445722504910.jpg
    32,2 KB · Visninger: 91
Back
Topp