Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Håper sånn at det går veien denne gangen!:)
 
Sier meg ikke mye,hehe. Kan alle ta det? Hvordan funker det, og hvor får du kjøpt det?:)
Hehe :P neo har du ikke vært borti det før så er det ikke så rart :)

Det skal hjelpe et eventuelt befruktet egg å feste seg er liksom tingen :) fås bestilt på en dansk nettsiden eller hos vitusapotek. Heter fructus femina :) bare send en mail til virus apotek å spør ette det eller så søker du fructus femina på nett så dukker den danske nettsiden opp :) alle kan trygt ta det :)
 
Hehe :P neo har du ikke vært borti det før så er det ikke så rart :)

Det skal hjelpe et eventuelt befruktet egg å feste seg er liksom tingen :) fås bestilt på en dansk nettsiden eller hos vitusapotek. Heter fructus femina :) bare send en mail til virus apotek å spør ette det eller så søker du fructus femina på nett så dukker den danske nettsiden opp :) alle kan trygt ta det :)

Kan det ikke kjøpes i butikken? Bra erfaring med det?:)
 
Kan det ikke kjøpes i butikken? Bra erfaring med det?:)
Nei. Ingen jeg har hørt om så langt som har funnet deg I norske butikker.

Kan ikke akkurat si det så langt :P men nå kan jeg aldri vite om noen egg faktisk har blitt befruktet heller da :P
 
Hvordan går det med deg? :)
Hei :) tusen takk for at du spør ♡

Forløpig går det greit :) har ikke så mye å si på symptomer ennå da det er litt tidlig :P er kun 3 dpo I dag og håper dagene frem til første test 9 dpo skal gå fort :)

Kjenner jo det stikker fryktelig og strekker til tider, men dette er ganske normalt helt fra EL :)

Krysser fingerne frem til enselig TD den 27/10

Hvordan er det med deg?♡
 
Hei :) tusen takk for at du spør ♡

Forløpig går det greit :) har ikke så mye å si på symptomer ennå da det er litt tidlig :P er kun 3 dpo I dag og håper dagene frem til første test 9 dpo skal gå fort :)

Kjenner jo det stikker fryktelig og strekker til tider, men dette er ganske normalt helt fra EL :)

Krysser fingerne frem til enselig TD den 27/10

Hvordan er det med deg?♡
Satser at det er gode nyheter om 6 dager ♡
Jeg har ikm i morgen, og er helt sikker på at hun kommer, men har mye å se fram til denne mnd så tar det hele med knusende ro. Skal på fest om 2 uker, så da prøver jeg å se framover :)
 
Satser at det er gode nyheter om 6 dager ♡
Jeg har ikm i morgen, og er helt sikker på at hun kommer, men har mye å se fram til denne mnd så tar det hele med knusende ro. Skal på fest om 2 uker, så da prøver jeg å se framover :)
Ja vi gjør det :)

Vel krysser fingerne men det er likevel godt å ha litt annet å se frem mot :)
 
Ja vi gjør det :)

Vel krysser fingerne men det er likevel godt å ha litt annet å se frem mot :)
surt er det jo, hadde jo håpet at det klaffet Selvfølgeli. Men, det føles litt bedre med noe som skjer litt fram i tid :)
 
Aha! Jeg hopper rett inn på tampen av 4 dpo! Du har rett: 9 dpo skal gå fort!

Gleeeeder meg til du skal teste! Flott å lese at det kjennes ut som "de" jobber med noe "nedi der"
 
Aha! Jeg hopper rett inn på tampen av 4 dpo! Du har rett: 9 dpo skal gå fort!

Gleeeeder meg til du skal teste! Flott å lese at det kjennes ut som "de" jobber med noe "nedi der"
Ja 4 dpo I dag og ikke mange timene til 5 dpo :D dagene går faktisk fort og jeg tenker ikke så mye over ting :)

Håper virkelig det jobbes med ting der nede :D
 
CD 24, 5 dpo

Da har jeg endelig kommer litt inn I disse dpo Dagene igjen. Heldigvis går dagene fort så ventingen virker ikke så evig :)

Jeg har kjent på en del stikkinger I dag og har en ekstremt hard mage igjen. Men som en påminnelse til meg selv er jo dette ganske vanlig I dpo.

Spent er jeg som alltid uannsett. Nå skal jeg nyte en kveld med strikke tøy, mannen og etterhvert åndenes makt :)
 
CD 25, 6 dpo

Da har jeg endelig kommet til 6 dpo og eventuelt tiden hvor det fester seg om det er noe som kan festes da :)

Jeg er veldig spent og første test blir brent av allerede til torsdag :D
 
CD 25, 6 dpo

Da har jeg endelig kommet til 6 dpo og eventuelt tiden hvor det fester seg om det er noe som kan festes da :)

Jeg er veldig spent og første test blir brent av allerede til torsdag :D
Lykke til ♡
 
Har lest at egget kan feste seg mellom dag 5 og 8.
 
Back
Topp