Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er progesteron dråper fra Danmark
Hehe neo har du ikke vært borti det før så er det ikke så rartSier meg ikke mye,hehe. Kan alle ta det? Hvordan funker det, og hvor får du kjøpt det?
Det håper vi også tusen takk for at du håper med oss ❤❤Håper sånn at det går veien denne gangen!
Hehe neo har du ikke vært borti det før så er det ikke så rart
Det skal hjelpe et eventuelt befruktet egg å feste seg er liksom tingen fås bestilt på en dansk nettsiden eller hos vitusapotek. Heter fructus femina bare send en mail til virus apotek å spør ette det eller så søker du fructus femina på nett så dukker den danske nettsiden opp alle kan trygt ta det
Nei. Ingen jeg har hørt om så langt som har funnet deg I norske butikker.Kan det ikke kjøpes i butikken? Bra erfaring med det?
Hei tusen takk for at du spør ♡Hvordan går det med deg? ♡
Satser at det er gode nyheter om 6 dager ♡Hei tusen takk for at du spør ♡
Forløpig går det greit har ikke så mye å si på symptomer ennå da det er litt tidlig er kun 3 dpo I dag og håper dagene frem til første test 9 dpo skal gå fort
Kjenner jo det stikker fryktelig og strekker til tider, men dette er ganske normalt helt fra EL
Krysser fingerne frem til enselig TD den 27/10
Hvordan er det med deg?♡
Ja vi gjør detSatser at det er gode nyheter om 6 dager ♡
Jeg har ikm i morgen, og er helt sikker på at hun kommer, men har mye å se fram til denne mnd så tar det hele med knusende ro. Skal på fest om 2 uker, så da prøver jeg å se framover
surt er det jo, hadde jo håpet at det klaffet Selvfølgeli. Men, det føles litt bedre med noe som skjer litt fram i tidJa vi gjør det
Vel krysser fingerne men det er likevel godt å ha litt annet å se frem mot ❤
Ja det hjelper veldig prøver å tenke litt slik selv når ikke et har gåttsurt er det jo, hadde jo håpet at det klaffet Selvfølgeli. Men, det føles litt bedre med noe som skjer litt fram i tid
Ja 4 dpo I dag og ikke mange timene til 5 dpo dagene går faktisk fort og jeg tenker ikke så mye over tingAha! Jeg hopper rett inn på tampen av 4 dpo! Du har rett: 9 dpo skal gå fort!
Gleeeeder meg til du skal teste! Flott å lese at det kjennes ut som "de" jobber med noe "nedi der"
Tusen takk det håper virkelig vi ogsåHåper så inderlig at dette er siste pp for dere
Lykke til ♡CD 25, 6 dpo
Da har jeg endelig kommet til 6 dpo og eventuelt tiden hvor det fester seg om det er noe som kan festes da
Jeg er veldig spent og første test blir brent av allerede til torsdag