Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Lykke til ♡♡ Håper spira fester seg godt!
 
CD 20, 1 dpo

Da var jeg 1 dpo Igjen og denne onsdagen kan værtfall Sees på som en liten opptur I forhold ril sist onsdag.

Nå er det bare å krysse fingerne fremover.

IKM blir den 27/10 men jeg begynner testingen allerede den 23/10 :)

Jeg slapp heldigvis unna de verste krampene denne gangen og det er jeg glad for :)
 
Krysser alt jeg har for dere❤️
 
CD 21, 2 dpo

Mannen har bursdag den 22 oktober. Da er jeg 9 dpo og jeg vurderer sterkt å brenne av den første testen da. Jeg vet det er tidlig og sjansen for en strek da er minimal, men det hadde vært så morro å kunne vite om det var et lit håp den dagen som kanskje kunne slå ut litt ekstra sterkere 24 oktober (11 dpo da vi skal feire bursdagen hans). Alt han ønsker seg er 2 streker ❤

Jeg har begynt å få til tider kraftige murringer allerede som kommer og går. Jeg krysser fingerne men tørr ikke håpe noe.

Disse dpo Dagene blir uten hormoner, men jeg prøver babyklister.
 
CD 21, 2 dpo

Mannen har bursdag den 22 oktober. Da er jeg 9 dpo og jeg vurderer sterkt å brenne av den første testen da. Jeg vet det er tidlig og sjansen for en strek da er minimal, men det hadde vært så morro å kunne vite om det var et lit håp den dagen som kanskje kunne slå ut litt ekstra sterkere 24 oktober (11 dpo da vi skal feire bursdagen hans). Alt han ønsker seg er 2 streker ❤

Jeg har begynt å få til tider kraftige murringer allerede som kommer og går. Jeg krysser fingerne men tørr ikke håpe noe.

Disse dpo Dagene blir uten hormoner, men jeg prøver babyklister.

Hva er babyklister? :)
 
Back
Topp