Så spennende det blir. Godt å høre at dere blir tett fulgt opp. Håper AIH er nøkkelen for dere altså
Ja håper dette gjør susen altså onsdag er ikke langt unnaSå kjekt å høre at dere har tett oppfølging fremover!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende det blir. Godt å høre at dere blir tett fulgt opp. Håper AIH er nøkkelen for dere altså
Ja håper dette gjør susen altså onsdag er ikke langt unnaSå kjekt å høre at dere har tett oppfølging fremover!
Krysser fingrene for deg
Tusen takk jenter ❤Heier masse på deg <3
Håper virkelig det må jo bare holde motet oppe så vi klarer å fortsetteGodt å høre at du klarer å holde motet oppe! Jeg håper veldig for deg, og satser på at du kan flytte inn på terminforum om ikke så lenge
Ja det er mer og mer spennendeSpennende.
Sånn! Måtte leite gitt!
Onsdag i morgen! heia gull egget!
Tusen takk jenter ❤ ❤heia gull egget! krysser alt for dere søta <3 skal til legen på fredag å ta blodprøve for å sjekke om jeg er gravid jeg. håper og ber som bare det her!
tusen takk <3Tusen takk jenter ❤ ❤
Krysser fingerne for deg mirakel-pia13 ❤❤❤
masse lykke til i morgen ! <3 så spennende å følge med nåCD 13
I morgen er det UL tidlige. Så da er jeg litt spent. Tappen er åpen men EL testen I dag var negativ. Nå gjenstår det å se hva de sier I morgen
Masse lykke til i morgen
Masse lykke til! Krysser fingrene
masse lykke til i morgen ! <3 så spennende å følge med nå
Lykke til
Lykke til I morgen )
Masse lykke til i morgen, snuppa
Lykke til i morgen
Masse lykke til.
Tusen takk dere vakre jenter ❤❤❤Heier på gullegget❤