Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Å, så utrolig leit :( Æsj! Sender deg mange klemmer ❤ Neste gang!!
 
Åh nei.......

Så utrolig lei, Hope :-( var så sikker på det hadde klaffet for dere denne gangen.
 
Da er der ingen spire og jeg er ikke gravid var beskjeden :( føles som et slag I magen etter all ventingen og alle symptomene. Men alt tyder jo på at symptomene var pga ovitrelle (hcg) sprøytene. Nå blir det en ny runde AIH før eventuelt IVF.
Sender deg en stor trøste klem <3 <3 <3
 
Nei så kjipt:(

Sender deg en klem❤️
 
Åh nei.......

Så utrolig lei, Hope :-( var så sikker på det hadde klaffet for dere denne gangen.
For no dritt! :(
Sender deg en stor trøste klem <3 <3 <3
Stor klem og masse pågangsmot sendes din vei fra meg ❤️❤️❤️❤️
Nei så kjipt:(

Sender deg en klem❤️
Å nei, så utrolig leit:(
Stor klem til deg!
Å nei :( det var trist å høre :( utrolig kjedelig at det endte slik :( sender mange klemmer din vei ♡
Tusen takk for klemmene jenter ❤❤ Dere er best ❤
 
:( Det var veldig trist, og skikkelig urettferdig! Ikke noe jeg kan si kan få deg til å føle deg bedre, men jeg sender deg en god varm klem, og jeg skal ikke slutte å krysse fingrene for deg! Det blir din tur snart! ❤️
 
Æsj....så utrolig trist! Krysser fingrene for dere og at det sitter med ivf! <3 <3
 
:( Det var veldig trist, og skikkelig urettferdig! Ikke noe jeg kan si kan få deg til å føle deg bedre, men jeg sender deg en god varm klem, og jeg skal ikke slutte å krysse fingrene for deg! Det blir din tur snart! ❤️
Æsj....så utrolig trist! Krysser fingrene for dere og at det sitter med ivf! <3 <3
Tusen takk jenter ❤ det blir vår tur snart ❤
 
Å nei nå ble jeg lei meg :( trodde det var deres tur nå! :/ Nå krysser jeg alt jeg kan får at neste runde er deres ❤️ stor og god klem her i fra ❤️❤️❤️
 
Så trist å høre :( ❤️
 
Back
Topp