Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Så spennende,nå må det være deres tur❤️
 
Så spennende !!! :) du er flink å holde hemmeligheter. ;) krysser fingrene og gleder meg til resultatet :)
 
Å hælle måååne!! Så spennende!!:) krysser alle fingre for at du kommer inn til mai!:D❤️
 
Å herremin, så utrolig spennende :D Så gøy å lese at dem hadde tatt en helomvendig :D Og nå venter det helt sikkert flotte nyheter ang bp :D ❤️
 
Da er der ingen spire og jeg er ikke gravid var beskjeden :( føles som et slag I magen etter all ventingen og alle symptomene. Men alt tyder jo på at symptomene var pga ovitrelle (hcg) sprøytene. Nå blir det en ny runde AIH før eventuelt IVF.
 
Er så lei meg på deres vegne:( Ufattelig urettferdig:( Skulle ønske jeg kunne gjøre noe for deg♡ Sender deg en god trøsteklem❤
 
Ånei, så utrolig leit :( Sender deg en god klem ♡
 
Nei uff så ufattelig urettferdig!!:( sender deg en god klem ❤️
 
Nei det var så utrolig leit å høre :( Nå skulle det jo være deres tur :( Sender deg en stooor klem❤️ Neste gang sitter spira❤️
 
Så ufattelig leit å høre <3 fins ikkje anna å sei.. Eg håper for deg, neste runde sitter den!
Nei det var så utrolig leit å høre :( Nå skulle det jo være deres tur :( Sender deg en stooor klem❤️ Neste gang sitter spira❤️
Nei uff så ufattelig urettferdig!!:( sender deg en god klem ❤️
Ånei, så utrolig leit :( Sender deg en god klem ♡
Tusen takk dere ❤ krysser fingerne for neste runde ❤
 
Back
Topp