Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende,nå må det være deres tur️
Så spennende !!! du er flink å holde hemmeligheter. krysser fingrene og gleder meg til resultatet
Spent på svarene dine.
Lykke til, jeg skal sjekke innom når jeg kommer fra jobb langt uttpå kvelden
Tusen takk jenter ❤❤❤ nervene er I helspennSå spennende. Masse lykke til
Lykke til Følger spent medTusen takk jenter ❤❤❤ nervene er I helspenn
Venter i nervepirrende spenning❤❤❤
Å hælle måååne!! Så spennende!! krysser alle fingre for at du kommer inn til mai!
Tusen takk for at dere har krysset fingerne ❤Å herremin, så utrolig spennende Så gøy å lese at dem hadde tatt en helomvendig Og nå venter det helt sikkert flotte nyheter ang bp
Tusen takk vennen min ❤ det må vel gå snartEr så lei meg på deres vegne Ufattelig urettferdig Skulle ønske jeg kunne gjøre noe for deg♡ Sender deg en god trøsteklem❤
Tusen takk vennen min ❤ det må vel gå snart
Ja håper det må bare vente 5 uker til nå :/ Æsj det er lengeDet skal gå og det skal bli deres tur, vennen min❤❤❤❤ Sender deg en god klem❤
Så ufattelig leit å høre <3 fins ikkje anna å sei.. Eg håper for deg, neste runde sitter den!
Nei det var så utrolig leit å høre Nå skulle det jo være deres tur Sender deg en stooor klem Neste gang sitter spira
Nei uff så ufattelig urettferdig!! sender deg en god klem
Tusen takk dere ❤ krysser fingerne for neste runde ❤Ånei, så utrolig leit Sender deg en god klem ♡