Nei jobber I helsesektoren og jobben har trolig gått utover ryggen min.. jeg har fagforening men de er ikke veldig gode her vi bor. Man blir bare plassert et annet sted på det beste :/ jeg prøvde å få legeerklæring fra legen jeg var hos meg jentungen men da fikk jeg bare en krass beskjed fra legen jeg var hos at det var det egenmelding var til for og jeg sa liksom til legen at det er fint å kunne bevise fraværet om det skulle bli behov for det.
Var ikke min fastlege (vår) jeg var hos da men en annen som tilhører det samme legekontoret. Skal prøve å få det til med legen når jeg skal dit pga ryggen. Det står jo I journalen til jentungen, men man skulle tro at legetimen man får bekreftelse på pr sms burde holde der det står hennes navn og dato for timen med klokkeslett burde holde. Jeg ga sjefen nr til bhg og sa hu bare kunne ringe og spørre om det var register oppmøte de dagene jeg var borte. Men det ville hun ikke gjøre. Så jeg kan egentlig ikke forstå den "trusselen" son kom med at man hsr måter å finne ut av slikt på om hun var motvillig til å ringe bhg og lege for bekreftelse ??? Kjente jeg mistet all respekt for arbeidsplassen. Forstår at sjefen må gå etter slike påstander osv men at jeg som har alt på mitt tørre skal få konsekvensene kjenner jeg gikk inn på meg
Det er helt utålelig!
Kanskje omplassering via fagforening ikke hadde vært så dumt