Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Masse lykke til :)

Masse lykke til :D Tenk det, snart er du ruger!! ❤❤

Jeg får vel oppdatere litt nærmere da :)

Vi fikk innsett at et perfekt egg (ble ropt inn fra labben) I dag :D❤ Nå er vi så spente og det slo oss at test dagen ble på nyttårsaften:o:) hadde egentlig planer om ikke å si noe til mannen ang test dag, men det "ødela" sykepleier for meg :p hoho men det gikk så fint for han ville at jeg skulle vente til 1 januar :) så da er drt fortsatt muligheter for å overraske han kl 0000 på nyttårsaften :D

Så kort oppsummert er ett egg satt tilbake og det er blitt fryst 2 stykker til eventuelt søsken forsøk ❤ nå er det bare å vente nøyaktig 2 uker på å test :) meeeeen jeg klarer nok ikke å vente helt til da :P haha

Vi fikk innsett at et perfekt egg (ble ropt inn fra labben) I dag :D❤ Nå er vi så spente og det slo oss at test dagen ble på nyttårsaften:o:) hadde egentlig planer om ikke å si noe til mannen ang test dag, men det "ødela" sykepleier for meg :p hoho men det gikk så fint for han ville at jeg skulle vente til 1 januar :) så da er drt fortsatt muligheter for å overraske han kl 0000 på nyttårsaften :D

Så kort oppsummert er ett egg satt tilbake og det er blitt fryst 2 stykker til eventuelt søsken forsøk ❤ nå er det bare å vente nøyaktig 2 uker på å test :) meeeeen jeg klarer nok ikke å vente helt til da :P haha
Ååå, dette er så spennende!! :D Tenk det, nå ruger du på et perfekt lite egg ❤ Jeg gleder meg til du skal teste! Krysser alt jeg har for at dette blir til en perfekt liten baby :D

Herremin så bra resultat! Av fem egg ble det tre bra egg :)

Dette blir utrolig spennende ❤️ følger med deg nå fremover :)

Ååå, dette er så spennende!! :D Tenk det, nå ruger du på et perfekt lite egg ❤ Jeg gleder meg til du skal teste! Krysser alt jeg har for at dette blir til en perfekt liten baby :D
Jaaa jeg ruger ENDELIG :D❤ gleder meg til å teste selv :D Tusen takk søta ❤

Herremin så bra resultat! Av fem egg ble det tre bra egg :)

Dette blir utrolig spennende ❤️ følger med deg nå fremover :)
Jaa vi er kjempe fornøyde :D ja det blir kjempe spennende fremover nå :D så koselig at du vil følge med videre ❤❤

Helt fantastisk å lese :D ❤️ Nå ruger du på en perfekt liten baby :D ❤️❤️
Så utrolig rørende å lese!
Nå gleder jeg meg enda mer til nyttår!
Tusen takk jenter ❤

Ja vi gleder oss som bare rakkern til nyttår :D ❤ heldigvis er det mye koselig som skjer I mellomtiden som kan gi tankene og forventningene et lite pusterom :P

0dp2td

Har vært å sniki litt I dagboka til BV's eget leksikon Lykkeliten_86 ❤ for å finne riktig måte å telle på nå :D
Og jaggu fant jeg det også så kjekt det er :)

0 dager siden innsett av 2 dager gammelt embryo :)

Jippi!!!! :D Gratulerer så mye :D

Back
Topp