Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastisk.. Whuhu!Innsett
JEG ER RUGER ❤❤❤❤❤❤
Masse lykke til Tenk det, snart er du ruger!! ❤❤
Masse lykke til
Tusen takk jenter ❤Så fantastiske nyheter ! Maasse lykke til
Jaaa ❤Så fantastisk.. Whuhu!
Ååå, dette er så spennende!! Tenk det, nå ruger du på et perfekt lite egg ❤ Jeg gleder meg til du skal teste! Krysser alt jeg har for at dette blir til en perfekt liten babyJeg får vel oppdatere litt nærmere da
Vi fikk innsett at et perfekt egg (ble ropt inn fra labben) I dag ❤ Nå er vi så spente og det slo oss at test dagen ble på nyttårsaften hadde egentlig planer om ikke å si noe til mannen ang test dag, men det "ødela" sykepleier for meg hoho men det gikk så fint for han ville at jeg skulle vente til 1 januar så da er drt fortsatt muligheter for å overraske han kl 0000 på nyttårsaften ❤
Så kort oppsummert er ett egg satt tilbake og det er blitt fryst 2 stykker til eventuelt søsken forsøk ❤ nå er det bare å vente nøyaktig 2 uker på å test meeeeen jeg klarer nok ikke å vente helt til da haha
Herremin så bra resultat! Av fem egg ble det tre bra eggJeg får vel oppdatere litt nærmere da
Vi fikk innsett at et perfekt egg (ble ropt inn fra labben) I dag ❤ Nå er vi så spente og det slo oss at test dagen ble på nyttårsaften hadde egentlig planer om ikke å si noe til mannen ang test dag, men det "ødela" sykepleier for meg hoho men det gikk så fint for han ville at jeg skulle vente til 1 januar så da er drt fortsatt muligheter for å overraske han kl 0000 på nyttårsaften ❤
Så kort oppsummert er ett egg satt tilbake og det er blitt fryst 2 stykker til eventuelt søsken forsøk ❤ nå er det bare å vente nøyaktig 2 uker på å test meeeeen jeg klarer nok ikke å vente helt til da haha
Jaaa jeg ruger ENDELIG ❤ gleder meg til å teste selv Tusen takk søta ❤Ååå, dette er så spennende!! Tenk det, nå ruger du på et perfekt lite egg ❤ Jeg gleder meg til du skal teste! Krysser alt jeg har for at dette blir til en perfekt liten baby
Jaa vi er kjempe fornøyde ja det blir kjempe spennende fremover nå så koselig at du vil følge med videre ❤❤Herremin så bra resultat! Av fem egg ble det tre bra egg
Dette blir utrolig spennende følger med deg nå fremover
Helt fantastisk å lese Nå ruger du på en perfekt liten baby
Tusen takk jenter ❤Så utrolig rørende å lese!
Nå gleder jeg meg enda mer til nyttår!
Jippi!!!! Gratulerer så mye ❤Jeg får vel oppdatere litt nærmere da