Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Gratulerer så mye med dagen!!! :D ❤❤❤❤❤ :D
 
Gratulerer så mye med dagen :D
 
2dp2dt

Bursdag :D ❤ Har hatt en fin og rolig dag. Fått masse fint og blant favorittene er ny Michael Kors veska og et stort gavekort av mine kjære for hele byen vi bor I :) så I dag ble det stor shopping og en etterlengtet fornying av garderoben :D

Tok en test I dag tidlig for å se restene av EL sprøyta og hcg er pp vei ut av kroppen :) tenker den er negativ til mandag :D

Ellers begynner brystene å bli fryktelig ømme og det har vært en rekke stikk og drag I magen I dag :D ❤ så jeg krysser fingerne altså :D

Slenger ved testen :D
 

Vedlegg

  • 1450573377580.jpg
    1450573377580.jpg
    28,3 KB · Visninger: 85
Last edited:
Jeg legger den aldri rett på magen ;) har den på korsryggen og har et sånt trekk rundt varmeflaska slik at ikke den blir så sykt varm mot kroppen :)
Smart ;)
 
2dp2dt

Bursdag :D ❤ Har hatt en fin og rolig dag. Fått masse fint og blant favorittene er ny Michael Kors veska og et stort gavekort av mine kjære for hele byen vi bor I :) så I dag ble det stor shopping og en etterlengtet fornying av garderoben :D

Tok en test I dag tidlig for å se restene av EL sprøyta og hcg er pp vei ut av kroppen :) tenker den er negativ til mandag :D

Ellers begynner brystene å bli fryktelig ømme og det har vært en rekke stikk og drag I magen I dag :D ❤ så jeg krysser fingerne altså :D

Slenger ved testen :D
Så deilig å fornye garderoben litt :)
 
3dp2dt

Har brukt dagen til å lage medisterkaker og krumkaker og nå var det fryktelig deilig å sette seg ned litt :) det er så stille hjemme så jeg gleder meg til lille mor kommer hjem I ettermiddag :D selv om stillheten er fryktelig deilig :P :)

Kjenner det strekker og stikker veldig fra tid til annen, men testetøsa har jeg kuskus på enda :D er jo I teorien bare 5 dpo :P me det blir en ny test I morgen bare for å se at streken er svakere :)

Sitter å tenker på å bare teste annenhver dag fremover :)
 
4dp2dt

Ikke noe spesielt nytt å fortelle annet enn voldsomme strålingen I skambeinet :)

Ny test I morgen glemte det I dag :P
 
Back
Topp