Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Riktig god jul ♥♥♥
God jul ♡
God jul
Tusen takk og god jul til dere også ❤❤God jul
Tusen takk ❤Krysser fingrene for et julemirakel
Søndag blir det strek8dp2dt / 10 dpo
Vi hadde en veldig hyggelig kveld I går med masse kos!
Julaften er over og jeg må ærlig si jeg Ser frem mot nyttår
Jeg kastet meg over en test I dag, men den gir nok ikke noe spennende. Så får vi se da om vi klarer å vente til søndag før jeg tester igjen
Ja jeg håper virkelig det håper alt går bra med deg ❤Søndag blir det strek
Krysser fingrene for deg
Krysser fingrene
Tusen takk kjære deg ❤ det håper virkelig jeg ogsåHåper du får 2 streker i morgen
Ja det er jo veldig spennende nå når man VET at man har et befruktet egg I magen og man klarer liksom ikke helt å se for seg at det befruktede egget ikke skal klare å feste seg heller. Jeg går sånn av og på å vurderer en ettermiddagstest I dag hoho men vil jo helst vente til I morgen tidlig så jeg får ta det litt som det kommer tenker jegSpennende altså!!! (Meen jeg syns jo selvsagt du burde ta en test hver dag jeg da, for spenningens skyld... Du skal ikke ta en i ettermiddag da? Hehe) Må jo bli verdens beste nyttårsgave å gi mannen hvis det er positiv test. .. God jul også forresten
Jeg tok en ettermiddags test I dag men det er ikke stort å se og ikke var det lenge siden siste jeg var på toalettet heller.
Kjenner magen vrir seg. Ååå jeg vil så gjerne se disse to magiske strekene!!!! ❤
Har kjent en del stikking I livmor området I dag og en del stikk I brystene. Samtidig har jeg vært utrolig trøtt til tross for masse avslapning. Krysser fingerne for at morgen dagen kan gi meg et lys punkt ❤