Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Riktig god jul ♥♥♥
 
8dp2dt / 10 dpo

Vi hadde en veldig hyggelig kveld I går med masse kos!:)

Julaften er over og jeg må ærlig si jeg Ser frem mot nyttår :D

Jeg kastet meg over en test I dag, men den gir nok ikke noe spennende. Så får vi se da om vi klarer å vente til søndag før jeg tester igjen :P
759d032cdd2ca94d79ff12c2a6ef6816
 
Last edited:
8dp2dt / 10 dpo

Vi hadde en veldig hyggelig kveld I går med masse kos!:)

Julaften er over og jeg må ærlig si jeg Ser frem mot nyttår :D

Jeg kastet meg over en test I dag, men den gir nok ikke noe spennende. Så får vi se da om vi klarer å vente til søndag før jeg tester igjen :P
759d032cdd2ca94d79ff12c2a6ef6816
Søndag blir det strek ;)
 
Krysser fingrene for deg❤️
 
9dp2dt / 11 dpo / Ruge dag 9

I dag har testen fått ligge, men jeg var nære på å hive meg over en likevel:P klarte å la være værtfall :D hoho

11 dpo I dag og jeg håper virkelig testen viser noe I morgen 12 dpo. Hvis ikke kommer nok skuffelsen til å ta litt tak I meg og allerede minner jeg meg selv på at vi værtfall har to skatter på frys❤ men jeg vil veldig gjerne være gravid nå!

Lutinusen går fremdeles veldig fint. Er aldri noe rester igjen oppi der, men det kommer nok av at de renner ut ganske bra (Beklager beskrivelsen).

Jeg har vel for første gang på disse snart 4 årene som prøver ikke hatt noen symptom analyse så langt :p men I denne prosessen her aner jeg ikke hva jeg skal kjenne etter :p kan jo gi det et forsøk nå da!:D

Jeg har lagt merke til en del stråling ut I hoftene, men dette kan også komme av den mulige prolapsen I korsryggen. Så denne er litt vanskelig å tolke :)

I går kveld kjente jeg de første mens murringene, men ikke vært noe mer så langt I dag.

Har vært titt og ofte på toalettet men så drikker jeg mye vann også :P

Jeg har hele tiden vært veldig forstoppet så det går noen dager mellom de store toalett besøkene (igjen unnnskyld).

Et tegn jeg har merket meg om TR nærmer seg sånn 12/13 dpo er at magen kan gå fra forstoppet til det bløte motsatte. Men dette utblir enda og så lenge det uteblir så håper jeg jo at det er en spire som er med å sørge for hard mage I tilegg til eventuelt Lutinusen :)

Litt ekstra kvisete og fett hår har jeg også opplevd.

Ny test I morgen og jeg er både spent og nervøs.
 
Last edited:
Spennende altså!!! (Meen jeg syns jo selvsagt du burde ta en test hver dag jeg da, for spenningens skyld... Du skal ikke ta en i ettermiddag da? Hehe) Må jo bli verdens beste nyttårsgave å gi mannen hvis det er positiv test. .. God jul også forresten :-)
 
Spennende altså!!! (Meen jeg syns jo selvsagt du burde ta en test hver dag jeg da, for spenningens skyld... Du skal ikke ta en i ettermiddag da? Hehe) Må jo bli verdens beste nyttårsgave å gi mannen hvis det er positiv test. .. God jul også forresten :-)
Ja det er jo veldig spennende nå når man VET at man har et befruktet egg I magen :) og man klarer liksom ikke helt å se for seg at det befruktede egget ikke skal klare å feste seg heller. Jeg går sånn av og på å vurderer en ettermiddagstest I dag :P hoho men vil jo helst vente til I morgen tidlig så jeg får ta det litt som det kommer tenker jeg :D

Ja det hadde vært en fantastisk nyttårs presang å kunne gi mannen så jeg håper veldig ❤

Tusen takk og god jul til deg også ❤
 
Jeg tok en ettermiddags test I dag men det er ikke stort å se og ikke var det lenge siden siste jeg var på toalettet heller.

Kjenner magen vrir seg. Ååå jeg vil så gjerne se disse to magiske strekene!!!! ❤

Har kjent en del stikking I livmor området I dag og en del stikk I brystene. Samtidig har jeg vært utrolig trøtt til tross for masse avslapning. Krysser fingerne for at morgen dagen kan gi meg et lys punkt ❤
 
Jeg tok en ettermiddags test I dag men det er ikke stort å se og ikke var det lenge siden siste jeg var på toalettet heller.

Kjenner magen vrir seg. Ååå jeg vil så gjerne se disse to magiske strekene!!!! ❤

Har kjent en del stikking I livmor området I dag og en del stikk I brystene. Samtidig har jeg vært utrolig trøtt til tross for masse avslapning. Krysser fingerne for at morgen dagen kan gi meg et lys punkt ❤

Jeg håper virkelig at det er din tur nå<3 har sett deg lenge her inne på bv. Du fortjener virkelig to streker nå:) masse lykke til! <3
 
Masse lykke til idag med testing ❤️ krysser for deg ❤️❤️❤️
 
Back
Topp