Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Ja detre er kjempe kjedelig :( Tusen takk for klemmen snuppa mi❤

Ja, dette var utrolig trist, vennen:( Er så lei meg, urettferdig til tusen:(
 
Så jævlig (beklager språket her!) urettferdig!! :( Nå håper jeg alt jeg kan for at spira sitter på neste forsøk❤️ Sender deg 10.000 varme klemmer❤️❤️❤️
 
Så jævlig (beklager språket her!) urettferdig!! :( Nå håper jeg alt jeg kan for at spira sitter på neste forsøk❤️ Sender deg 10.000 varme klemmer❤️❤️❤️
Nei det går bra. Er helt den rette beskrivelsen..
Tusen takk for at du håper og tusen takk for klemmene ❤
 
Frys neste..
Spotting.. IKM er egentlig i dag og TR er som vanlig presis og lite velkommen :( Jeg HATER dette!!
Jeg skule overraske mannen min kl 0000 nå på nyttårsaften. Målet mitt, ønsket mitt var å bli gravid i løpet av 2015., men det var visst ikke min tur nå heller :(

Nå vil jeg bare bli ferdig med det året her!!


Neeeei..... Åååååh :-( så fryktelig fryktelig dumt!

Da er heldigvis teite 2015 over. Må ærlig innrømme at det har vært et j drittår for oss også, men litt bedre utfall enn hos dere i hvertfall

Måtte lykken kysse dere i januar og gi dere en liten gutt eller jente til høsten :)
 
Å nei! Så ufattelig urettferdig!!! :( Nå ble jeg virkelig lei meg på deres vegne ❤ Dette har ikke vært et lett år for dere. Håper virkelig 2016 blir et langt bedre år for dere og at dere kan ønske en lillebrøster velkommen til høsten ❤
 
Neeeei..... Åååååh :-( så fryktelig fryktelig dumt!

Da er heldigvis teite 2015 over. Må ærlig innrømme at det har vært et j drittår for oss også, men litt bedre utfall enn hos dere i hvertfall

Måtte lykken kysse dere i januar og gi dere en liten gutt eller jente til høsten :)
Ja dette året har vært bare dritt på mange områder :( og jeg gleder meg stort til å sette igang med 2016! Har langt bedre planer for det året enn dette!

Tusen takk for Lykke ønskingene!❤ Vil ha et miraklet ved siden av meg på denne tiden til neste år!
 
Å nei! Så ufattelig urettferdig!!! :( Nå ble jeg virkelig lei meg på deres vegne ❤ Dette har ikke vært et lett år for dere. Håper virkelig 2016 blir et langt bedre år for dere og at dere kan ønske en lillebrøster velkommen til høsten ❤
Krysser fingerne for et bedre år I 2016! Lei av dette året og alle nedturene som har vært :( Æsj altså!

Tusen takk for gode tanker ❤
 
CD 1, pp 50

Velkommen pp 50!
Dette er værtfall ingen festeblødning..

De grusomme tr smertene herjer og nattesøvn har det vært lite av! Jeg gleder meg sånn nå til dette året er over slik at vi kan starte på 2016!

Vi har mange mål satt oss for 2016 som skal gjøre fremtiden tyggere, bedre og til mer glede!❤

Allerede teller jeg ned til min absolutte favoritt høytid, påsken!

Vi holder også på å finne en helg snart hvor vi kan dra på hytta og rømme virkeligheten I noen dager sammen med mamma og pappa! Bli skjemt bort litt!

Pp 50 blir en pause pp. Det blir ikke noe EL testing, ikke noe symptom jakt. Ingenting. Bare fullstendig babymaking ro frem til fryseforsøk I februar.

Krysser fingerne fremover og håper tiden går fort!
 
Ja det er urettferdig, men det er vel noen andres tid før meg da ❤ må vel komme lenger frem I denne babykøen snart jeg også.
Off..nå tenker jeg bare på den stemmen når jeg prøver å ringe legekontoret "vennligst vent, du rykker stadig frem i køen" :p
 
Ja det er akkurat sånn jeg føler det. At det er bestemte menneskers tid før min egen
Kjenner den følelsen godt :( Hvorfor kan ikke vi alle bare få bli gravid akkurat når vi ønsker å bli det? Så vondt at det skal være så frytelig vanskelig å få oppfylt den største drømmen man har. Jeg fortsetter å håpe og krysse alt jeg har for deg! <3
 
Kjenner den følelsen godt :( Hvorfor kan ikke vi alle bare få bli gravid akkurat når vi ønsker å bli det? Så vondt at det skal være så frytelig vanskelig å få oppfylt den største drømmen man har. Jeg fortsetter å håpe og krysse alt jeg har for deg! <3
Ja det samme lurer jeg på. Det er urettferdig rett å slett. At vi som ønsker oss en liten mer enn alt I verden skal måtte slite så fryktelig. Men vi hadde vel aldri fått disse utfordringene hvis ikke høyere makter mente vi var sterke nok til å leve gjennom dem.

Tusen takk søte deg ❤ og jeg krysser alt for deg også ❤
 
Å nei hva er det jeg ser søta :( huff nå ble jeg lei meg :'( håper 2016 er året for dere og !!!!! ❤️ det er babymirakel, bare byttet nick og bilde. Stor klem ❤️❤️❤️
 
Sender deg en stooor klem! Ufattelig trist at det ikke gikk nå :( Håper inderlig at du lykkes med frys!
 
Sender deg en stor klem♡ og all mulig lykke for 2016
 
Back
Topp